Hier gaat die ook rustig. Druk weekend en heel moe. Hebben een quinny kinderwagen gekocht voor een prikkie en voor de tante van mn vriend een klein mini paardje. ..lang verhaal maar zijn kant van de familie (en ikzelf) zijn erg spontaan dus hop...kar erachter en paardje halen Ellepel...ik zie wel wat maar lijkt op twee streepjes? Lili, hoever ben je nu? Debbie, hoe is t zo met jou? En de rest?
@ellepel hoe ver ben je? En ik zie wel iets maar geen duidelijke rechte streep. Alleen iets onderin @birds 5+3 denk ik zelf
Oww spannend elle! Ik zie erg licht iets. Ben benieuwd naar de test van morgen! Hier druk weekend gehad. Mensen op bezoek gehad en bij mensen op bezoek.. Voor de rest voor ik me ook niet echt lekker. Maar dat schrijf ik weg aan die antibiotica. Nog maar 5 dgn! Ze maken me verschrikkelijk misselijk en moe. Beterschap aan alle grieperige dames!
ellepel, ik zie wel iets hoor! Spannend!. Hier.. Voel me gelukkig vandaag een stuk beter, verkoudheid loopt gelukkig op zn end. Hier hebben we even een rustpauze ingelast met wat betreft het zwanger worden. ivm de onderzoeken die gaan lopen. Deze week bloedprikken en dan word er een chromosomen onderzoek gedaan en een stollingsonderzoek en nog een paar dingen worden gecontroleerd. De gyn had ons geadviseerd om eff te wachten met zwanger worden totdat we de eerste uitslagen binnen hebben van die stolling en die andere dingen. De uitslagen van het chromosoom onderzoek duurt een stuk langer en wel 3 maanden >>> daar hoeven we niet op te wachten. Voordat de 1e onderzoeken binnen zijn zijn we weer een week of 5 verder. dus ik denk dat we half januari er weer voor kunnen gaan. En ergens vind ik het ook niet erg, ik krijg elke maand de zenuwen van dat getest. maar dat testen kan ik dan ook niet laten pfff. Ach en zo erg is het niet om 2 a 3 rondes te moeten wachten. Heb van het weekend weer een eisprong gehad, en die hebben we dus niet benut en dan december gaan we ook voorbij. En dan ligt het er net aan waar ik in mn cycles zit in januari op het moment dat we de uitslag krijgen. Dus we zien het wel. Ben nog steeds positief en dat 2e kindje gaat er gewoon komen ook al moeten we er de hele mmm voor in gaan.
Debbie, respect voor je positeve instelling meid!! Jullie komen er wel! De feestdagen even rust en dan met nieuwe moed en misschien wat meer informatie w.b. de onderzoeken het nieuwe jaar in! Ellepel, ik zie wat, ben heel benieuwd naar je test van vandaag!
Is dit nou en positieve ovutest? Heb steeds van die donkere streepjes deze ronde snap dr niks van! Vorige ronde op dag 17 positieve ovutest..
Ik denk dat je hier niet omheen kunt, ik zie duidelijk de 2e streep staan. Mag ik je voorzichtig feliciteren..
Ik hoop het. Ik heb er alleen zelf nog niet zo heel veel vertrouwen in... maar we gaan het zien! Dank je wel in ieder gevan Deesdees!
Inderdaad Ellepel, Dit is geen tuurstreepje meer hoor! Een voorzichtige gefeliciteerd meid! Hier ook even een vraagje voor de dames die reeds een kindje hebben. Wanneer is het het best om de nekplooimeting te laten uitvoeren? (of hoe heet dat ook weer ) Ik moet mijn vakantie inplannen met de feestdagen en zou dan graag mijn 2de afspraak vastzetten binnen mijn verlof. (2-3 januari). Maar dan zou ik pas 11w3d zijn. Is dit dan niet te vroeg voor die test?
@ daphne, wij hebben nooit een nekplooimeting gedaan maar volgens mij moet het tussen de 11 en 13 weken.
Met die termijn is dat prima, volgens mij doen ze het standaard tussen de 11-14 wkn..soms iets later.