@mamsie, veel plezier met tuinieren! Eindelijk een goede test @debbie, snap jullie besluit. Ik hoop dat alles goed komt en niets raars uit de uitslagen komen en als ze wat vinden, dat t niets ernstigs is en makkelijk kunnen oplossen! @hier, de pijn moet inderdaad ergens vandaan komen. Misschien is t nog van de hysteroscopie. Wie weet wat t gewoon een pijnlijke innestelingen periode zeg maar gone bad. Aangezien ik over een weekje ongi moet worden. K heb pijn medicatie gekregen en afwachten voor vandaag en morgen. K lig de hele tijd, zitten doet t meeste pijn. Staan gaat, maar ik wordt snel duizelig. M'n vriend heeft vandaag een dagje vrij genomen... Ook om zelf ff bij te komen. K had m zondag op maandag nacht om 3 uur wakker gemaakt ivm m'n pijn. En dit doe ik eigenlijk nooit. Ti's de 2de keer in 5 jaar.. En tevens ook de 2de keer dat we daarna ook in t ziekenhuis belanden. Dus hij had ook een lange dag.
Balen elle! K vond je test ook zo duidelijk. Birds, t gaat wel vandaag. Doe zo rustig mogelijk enzo. Maar de pijn komt en gaat. Gelukkig gaat t beter dan gisteren
Maar goed dat het weer beter gaat. Of iig beter dan gister. Rustig aan mja dat word je onderhand ook wel moe van denk ik.
Jammer ellepel vol goede moed naar de volgende ronde he meid Fijn dat je er wat minder last hebt yinxy, hopelijk ben je er snel vanaf
Huh? Hoe kan dat nu? Er was toch duidelijk een tweede streepje? Wat jammer voor je meid... Ik hoop dat je ons snel komt vervoegen.
Gatver Ellepel. En raar, want ook ik zag toch duidelijk n 2e streepje. He bah. Ben je er erg beduusd van? Kan me voorstellen dat je ongi nu erg onverwachts is. Hopelijk de volgende ronde wel raak! Ik blijf duimen.
Hoe kan dat nou? Het was naar mijn idee echt een positieve test... Is het misschien dan een hele vroege miskraam denk ik dan
Ellepel, ik had je al gefeliciteerd sorry hoor.. Ik dacht het net als alle andere dames dat hij echt positief was! Hele dikke knuffel voor jou!
Yinxy, fijn dat het vandaag weer wat beter gaat.. Dees, hoe gaat het met jou meid? En je man? Hier, hopelijk ons eitje goed benut, hoop t zo!! Mn dochter is vrijdag jarig, we vieren het zaterdag. Lekker wat afleiding komende dagen iig. Ga morgen met dr naar de kapper, ga dr niet teveel afhalen want ze kan net 2 staartjes maar wil net weer even de puntjes dr af. Hoop dat ze een beetje rustig blijft op die kapperstoel hihi!
Nou das toevallig mamsie die van mij gaat morgen ook naar de kapper. En alvast gefeliciteerd met haar 2 jarige verjaardag. En is zeker een afleiding dan. En ik duim voor je dat je eitje het goed gedaan heeft.
@Mamsie; Je mag nu dus weer aansluiten op het wachtbankje, spannend! Hier gaat het redelijk, kan echt niet zeggen dat het goed gaat. Het gemis is zo groot, maar we gaan door, we moeten door. De dagen zijn heel wisselend, gisteren had ik echt een dag dat ik liever niet zou willen bestaan...zo ontzettend down en somber. Vandaag gaat het weer een stukje beter.
@mamsie dat is heel begrijpelijk dat je wisselende dagen hebt en wat je zegt je moet door hoe hard de realiteit ook is. Ben wel blij dat je dagen hebt dat het al ietsje beter gaat en er komt een dag dat het weer goed met je gaat en je aan je mooie engel kan denken zonder veel verdriet
Tja, ik gok dat het ook weer een hele vroege mk is geweest. De testen die ik allemaal gedaan heb zijn gewoon positief. Ik heb er maandag nog wel 6 gedaan haha. Dus zal wel zo zijn, naja het is niet anders, weer op naar de volgende ronde. Het is ook nog maar ronde 2 na mk. Dus tja, wat wil ik....
@ellepel; wat jij wil is 'gewoon' weer onbezorgd zwanger zijn en blijven. Ik snap heel goed dat dit toch weer een teleurstelling is. Lopen jullie onder behandeling bij een gyn? Misschien is het zinvol om eens uit te laten zoeken waarom het mis blijft gaan?