Zwanger worden na miskraam juni '13

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Debbie81, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    tjee meis wat pittig zeg..maar is goed nieuws dat je bm zo goed als schoon is..op dat ene stolseltje na..maar het blijft echt niet leuk..ik heb geen ervaring met cytotec..hoor dr verschillende verhalen over..maar denk dat als het thuis gebeurd dat dat beter is..bij mij is het natuurlijk uitgedreven..niet veel pijn maar wel veel last van naweeën gehad..wist niet dat dat zown pijn kon doen..heb nu primoluut gekregen om mn ongi op te wekken..dus moet dit weekend waarschijnlijk mn menstruatie verwachten..

Moet je nog terug voor controle?

2. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Mamsie86: Ja was totaal onverwachts eigenlijk..maar verloor wel steeds meer bloed..terwijl ze int zh zeiden dat dat geen kwaad kon..ze zeiden nix over eventuele MA..en geen echo gemaakt..was wel jammer..maar veel kunnen we er niet meer aan doen..Leuk dat je nog een dochtertje hebt! Hou oud is ze nu? ja we gaan door voor een nieuwe 2e cryo tp deze maand..is weer erg spannend..hopelijk blijft deze wel plakken..en ik hoop voor iedereen hier dat we allemaal een wondertje mogen krijgen..dan verhuizen we meteen naar een ander Topic.. ;)

3. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Nee hoef niet meer terug voor kontrole want alle stolsels onder de grootte van 12 mm behoeven geen na kontrole.
    Gek hè, hoe het bij iedereen weer anders verloopt, ik heb juist helemaal geen naweeën gehad.
    Hoop dat je menstruatie gauw komt, hoe gek dat hier ook mag klinken op dit forum en dat je snel weer verder kan.

Komt vast goed met je hoor !

4. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Lieke86, wel spannend gelijk deze ronde weer! Hoop echt dat het weer raak is!
    Lizzy, mn dochter, wordt in november 2 jaar :) ze is wel toe aan een broertje/zusje. Ze zit soms voor de oven in het ruitje ziet ze zichzelf en dan gaat ze steeds zitten kletsen en gekke bekken trekken.

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Dames...allemaal heel veel sterkte

Mag ik jullie iets vragen? ( zie ook mijn onderschrift )
    Liepen jullie zw.testen af....of bleven jullie een knaltest houden?

Ik weet helaas nog niet waar ik aan toe ben

6. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pandora, spannend voor je meid.

Ik bleef een knal test houden.
    Had wel pas een knaltest met 5 a 6 weken en met 6 weken is het bij mij gestopt met groeien.
    Moet wel zeggen dat de test heel langzaam opliep vanaf het momend dat ik had getest (3w en 4d) en vlgs de verloskundige (had ze bewaard en meegenomen om te laten zien) was dat al geen goed teken.
    (heb een dag of 10 doorgetest met af en toe een dag ertussen)

Hopelijk word het een goed afloop bij je.... maar om heel eerlijk te zijn vrees ik voor je. Het is niet geheel onmogelijk, er zijn succes verhalen te vinden maar helaas is dit vaak geen goed voorteken.
    Sterkte meid, met afwachten..

7. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    @Pandora.nog twee weken na miskraam nog knaltest.wanneer krijg je weer een echo.misschien ben je minder ver.maar als je 8 weken bent zou je misschien toch al meer moeten zien.

8. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Dames....heel gek..maar voor het eerst weer intiem geweest met mijn man.enhet voelde zooooo goed.was bang voor pijn maar het was verre van dat.ben zo opgelucht....voormijn gevoelnu een klein hoofdstukje afgesloten.die medische ellende weer even achter de rug en nu echt weer verder.mijn test was gister zo goed als wit.dus als ik binnenkort een klein streepje zieweet ik genoeg..

9. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Gelukkig eerstebeeb, dat gevoel had ik ook! Ben blij voor je dat je de onzekerheden aan de kant hebt gezet en hebt genoten!

Pandora ik heb maar 2 testjes gedaan en die waren rond de nod, tweede een knaller. Maar als de testjes minder worden (gelezen in een ander topic) dan is het (meestal) helaas niet zo goed. Wanneer heb je weer een echo en hoelang laten ze je wachten? Meis heel veel sterkte in deze onzekere en emotionele tijd.

10. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ik ga maar eens opstaan en kijken hoe mn litteken eruit ziet :( volgens mij wel goed maar houdt er niet zo van bij mezelf haha. Als ik pijn voel of bloed zie (zoals in je vinger snijden of je teen tot bloedens toe stoten of iets dergelijks) dan val ik al bijna flauw. Nu met dit vele bloed moest ik echt gaan liggen. Als eenmaal de ergste pijn en bloed weg is kan ik er wel naar kijken hahahah wat een verhaal en ook zo dom. Mn moeder heeft dat ook. Bij andere kunnen we het goed zien maar hebben we zelf iets, poeh...;)

11. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Haha Birds!vooral rustig blijven ademhalen!

12. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Haha dank je...heb met die hechtingen (zonder verdoving) heel overdreven adem gehaald. Door de neus in en de mond uit...dacht de hele tijd, lijk mn moeder wel haha.

Maar het ziet er goed uit en ging niet van mn stokje haha

K ga zo werken tot half 7 dus een hele fijne dag of tot in de pauze hihi.

13. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Gelukkig!werkse !!

14. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Heerlijk!voor het eerst durfde ik weer op het zwanger worden forum te kijken.weer een stapje verder.

15. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Goedzo Eerstebeeb, jij komt er wel!! :)

Pandora, bij mij was het zelfs zo dat het op de echo helemaal niet goed was maar mn testen zelfs nog een tijdje opliepen. Het duurde echt even voordat mijn lichaam het door had! Hoop natuurlijk voor je dat het voor jou positief afloopt, sterkte met alles hoor!

16. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Mijn testen blijven knal testen
    A.s. maandag heb ik weer een echo
    En voor de week erop staat ook een echo gepland
    ( voor het geval het wel goed groeit maar maandag nog geen hartactie is )

17. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Pandora, ik heb deze laatste zwangerschap drie keer getest, en alle drie waren het knallers.

Omdat ik door omstandigheden (lees verzekerings perikelen) mijn eerste echo pas kreeg op 12.2 weken(vorige week woensdag) heb ik de dag van te voren nog een test gedaan en die knalde binnen de 10 seconden.
    De volgende morgen kwam ik erachter dat het vruchtje al ruim een maand niet meer leefde....

Niet om je bang te maken, het zegt allemaal niets en testen in de zwangerschap is zo zinloos.
    Zelfs als je testen aflopen zegt dat niet zoveel omdat op een gegeven moment niet alle testen het HCG meer aankunnen en dan onterrecht een flauwer streepje kunnen geven terwijl er niets aan de hand is.

Voor mij persoonlijk is het enige wat mij zekerheid kan bieden een wat latere echo met kloppend hartje.

18. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Kari: ja indd ik lees bij iedereen dat het anders gaat..de 1 krijgt wel nacontrole en de ander niet..hopelijk verdwijnen de stolsels snel bij je..kan je het ook afsluiten..ik hoop indd dat mn ongi snel komt..dan kunnen we weer verder..al zal het altijd een moeilijk onderwerp blijven..

@Mamsie86: Scahhtig zeg 2 jaar..leuke leeftijd is dat! en dan gaan ze dingen ontdekken en ondernemen..maar jullie hebben ook al een lange weg begaan zo te lezen..

19. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds gisteren is het vloeien gestopt.
    Mn man zag gelijk zn kans waar, en hebben heerlijk weer na lange tijd van elkaar genoten.

Hadden geen zin om een condoom te gebruiken.
    vlgs de gyn zou ik wel binnen een week een eisprong moeten krijgen (zei ze 3 dagen terug).

Ze had ons wel op het hart gedrukt 1 menstruatie eerst af te wachten dus tja...
    Dus het is wel een risico die we nemen, maar ik wilde het momend niet laten verpesten door een condoom
    Maargoed we zien het wel.

20. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Haha Debbie zo is t hier gisteravond ook gegaan.ze hebben mij in het ziekenhuis helemaal niks aan info gegeven.dus dat van die menstruatie had ik zonder internet niet eens geweten

Deel Deze Pagina