Owh nog nooit gezien op al die vele echos van mij hihi Misschien wel overheen gekeken ofzo maar deze is goed zichtbaar hihi
Inderdaad, wou ik ook zeggen Ik heb net even de echo met de vorige zwangerschap vergeleken (die staat in mijn fotoalbum). Ik vind dat de baby nu veel meer plaats heeft, mijn baarmoeder is precies veel ruimer, als je de foto's vergelijkt. Misschien dat het daarom de vorige keer is foutgelopen? Ik heb mijn gyn de echo's van de vorige keer getoont en die mompelde iets van: je kon al zien dat het niet goed zat... Maar ben er verder niet op ingegaan. Het verleden is het verleden... Tijd om aan de toekomst te denken!
ik heb de fotos ook even vergeleken en sjefke heeft ook veel meer ruimte! Pietertje ligt echt in een bolletje/rondje...tegen de rand en sjefke heeft met dat termijn links en rechts nog veel ruimte...is de baarmoeder meer een halve maan. Zou me niey opgevallen zijn zonder dat jij t had gezegd. Of dat de reden is dat hrt fout is gegaan komen we ooit achter maar nu heeft die plaats genoeg meid
Hoi Allemaal! @ Deesdees: Snap dat je je bezig houd. En ow wat lekker dat vooruitzicht om met kerst naar Frankrijk te gaan. Ff weg van alles en alleen jullie zelf. Ik hoop dat jullie dan tot rust kunnen komen. En misschien ben je er nog niet klaar voor om rust te nemen. Aangezien t nog niet lukt Neem je tijd meis. @ Lili en Debbie: Grappig dat jullie in dezelfde plaats wonen! Dadelijk wonen jullie nog in dezelfde straat! Hahaha @ Daphne: Mooie echo! Ik snap m helemaal dat je nog niet op die roze wolk zit. Logisch meid. Nog een paar zenuwslopende weken wat dat betreft en dan heb je de 12 weken bereikt Ik hoop voor je dat t lekker snel gaat! @ Birds: Veel plezier met shoppen in Eindhoven! Shoppen kan inderdaad pijn verlichten! Hahaha! Doe lekker rustig aan en ik hoop dat je slaagt voor een paar leuke dingen en natuurlijk dat je een leuke dag zal hebben!! @ Ruimte in BM: Oww dat wist ik niet, maar klinkt wel logisch Hopelijk is het een goed teken dat de kleine muppets nu lekker veel ruimte hebben om te zwemmen @ Hier: Weer een test verder.... Wederom negatief. Dadelijk maar ff t ziekenhuis bellen. Ik bel ze na 1 ivm lunch enzo. Frustrerend tbh! Mn sjattie en ik doen toch maar alsof ik ongie ben geweest en zijn weer aan t tuinieren Hahahaha. Ik hoop dat de ovu testen snel binnen zijn. K ben echt benieuwd of ik inderdaad alsnog een ei zal spotten dan. Tevens heb ik zitten denken.. Toen ik op de 1ste hulp was, was te zien dat het eitje gesprongen was. Ff er vanuit gaande dat t die dag gebeurd was, zou ik vandaag ongi moeten worden. Lijkt me sterk hoor dat ie die dag gesprongen was, zei zij ook al dat ie een paar dagen daarvoor gesprongen was. Ik vind t maar een rare cycles!
Inderdaad, bij mij is het ook zo. Bij de eerste nam het vruchtje bijna heel de bm in beslag. En was dit ook niet het probleem bij Eerstebeeb met haar 2de mk. Ik herinner mij dat ze zei dat de beeb uiteindelijk geen plaats genoeg meer zou hebben en niet kunnen verdergroeien...
Is bij mij ook zo. De eerste echo van onze MA voor onze dochter zag er ook weinig ruimtevol uit. Bij onze dochter Veeeeeel ruimte, en bij onze tweede MA ook weinig ruimte. De 2 mk voor de MA en onze dochter weet ik niet, want daar heb ik geen foto van. Hmm, denk dat er toch wat in zit.... Kindjes willen natuurlijk ook de ruimte!!
Klinkt inderdaad logisch dat er ruimte moet zijn. En ook als t als voeding dient tot die 12 weken. Heb t ziekenhuis gebeld. Ik moet morgen inderdaad gewoon langs komen en dan t bespreken met de gyn, mn lange cycles dan.
Spannend yinxy!! Succes morgen!! Ik ga nu weer aan het werk tot volgende week woensdag, dus ik zal weer wat minder aanwezig zijn helaas. Iedereen veel succes met echo's, zh bezoeken, misselijkheid e.d. Tot snel!! Liefs
hihi, heb net een afspraak gemaakt met een andere gyn, 23 december om 13u45 krijg ik een tussentijdse echo! Om te zien of alles nog goed gaat!
breek ff in... las julllie berichtje en ging gelijk mijn mei/juni echo en die van vrijdag bekijken, en.... mei/juni bijna hele zakje gevuld, we vonden het toen al zo'n wazige echo omdat je bij de twins echt twee wormpjes zag. die van afgelopen vrijdag is echt soort mini pindaatje aan de rand... schept weer hoop ondertussen is hier de pijn gelukkig weg, ben nu op werk (ff pauze ) maar nog wel bloed verlies, al blijft het vaag, het is toch ook niet echt bloed...maar ook niet bruin... roze... en niet veel, alleen bij afvegen (sorry voor details). Ik lette niet meer op zwangerschapskwaaltjes maar gister dacht ik, jeetje mn borsten doen echt wel zeer en ik heb echt bandenpijn. Maar goed, kan het ook mis hebben..... vrijdag weten we meer.... weet wel dat ik nu toch weer hoop heb, donderdag/vrijdag had ik het echt 'afgesloten' maar nu gaat het luikje weer open ofzo, vreet veel energie. ik lees ff verder terug...
daphne, super geregeld! ellepel, werkse en sterkte! xinxy benieuwd wat de gyn gaat zeggen, wat kan je snel terecht trouwens deesdees, heerlijk vooruitzicht, zal jullie goed doen, knuf
@dees geniet ervan lieverd je verdiend het @yinxy wat jammer wel fijn dat je morgen terecht kan @ellepel tuinier ze!!!! @daphne WOW mooie foto en slim gedaan hihi Hier ik wordt steeds zenuwachtiger en eet denk niet veel zo pppffff is het al 20.00!!!!
@Lili; Heel veel succes vanavond! Ik kom straks nog wel even weer neuzen om te zien of je een mooie echo hebt gehad. Mijn duimen draaien voor je!
Succes vanavond lili! Ellepel, veel plezier met tuinieren!! Daphne, mooi dat je nog een keer eerder langs mag komen voor een echo! Linda, succes met de komende dagen. Ik hoop zo voor je dat t een goede echo zal zijn en dat alles goed is! De afspraak die ik morgen heb, had ik al staan is m'n vervolg afspraak na de operaties en controle operatie. Morgen gaan we bespreken over hoe en wat verder. Met of zonder mmm. K moest hiervoor eigenlijk eerst weer een keer ongi zijn voor ik langs mocht gaan. Maar aangezien ik redelijk gelijk ben, hadden we deze afspraak gelijk gemaakt. Een van de redenen waarom ik vandaag met t ziekenhuis gebeld had, was om te overleggen of ik wel of niet langs moest komen omdat ik m'n ongi nog niet gehad heb. Assistente zei dat ik maar gewoon moest komen en moest t er dan met de gyn over hebben.