Zwanger worden na miskraam juni '13

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Debbie81, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

T is onzin zeggen de meeste... T is eigenlijk alleen om een duidelijke termijn vast te kunnen stellen.

Dus gelijk zwanger worden mag gewoon. Is je lichaam er niet klaar voor kan t ook zo maanden duren.

2. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Vandaag op dag 49/50, voor de zekerheid even testje gedaan net. Negatief :( ga nu naar mn werk, heb echt heel veel zin NOT

3. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Pandora...dan hopen dat het maandag goed nieuws is met een mooi groeiend kindje!

Debbie...als jij het aankan dan moet je zeker niks laten. Je weet nu toch niet wanneer je eisprong is dus hele kleine kans om nu zwanger te worden (als je geen ovutesten doet dan). Genieten van elkaar is ook veel leuker dan seks voor een zwangerschap.

Eerstebeeb...moet vaak aan je denken, hoop echt dat je je snel wat zekerder voelt. Zou nu alleen niet al die verhalen gaan lezen over miskramen, vroeggeboorte etc etc...maakt mezelf ook onzekerder.

Hier weer n dagje werk erop zitten. Morgen nog n halve, dan naar dokter hechtingen eruit halen en savonds uiteten met mn vriend. 2 jaartjes alweer...we hebben afgesproken nooit iets voor ellaar te kopen met zon dagen en valentijnsdag enz. Houdt ik me er netjes aan, komt hij altijd met een cadeau aan. Super lief! Maar voel me dan zoo schuldig dus heb vandaag 2 armbanden van fossil besteld via internet. Krijg ze morgen op mn werk binnen, zooo fijn dat Internet! Hoop alleen dat ze passen, hij heeft nogal grote handen en polsen haha

4. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Sorry mamsie was je vergeten...wat ontzettend k u t!!!
    Was vandaag je nod dag? (Neem aan dat je een zwangerschapstest hebt gedaan, heb anders iets gemist hihi)

Dikke knuffel!

5. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    aaahh echt balen mamsie86..stiekem hoop je het toch he?

Eerstebeeb en Debbie: Jullie hebben groot gelijk..gewoon proberen zodra het kan..want int zh zeggen ze daar indd nix over..tegen mij ook niet wanneer dat kon..bij ons was het weer toen ik gestopt was met vloeien..

Wat leuk zeg Birds..hopen dat je vriend ze ook leuk vindt! ben benieuwd hoor!:)

6. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Vind het zo spannend voor je Pandora

Met de rest van de meiden heb ik het gevoel dat het allemaal een beetje de goede kant op gaat.de verhalen worden wat positiever.nu nog onze menstruaties..en dat we allemaal maar zo snel mogelijk weer zwanger mogen worden.
    Ondanks dat mijn man niet altijd begrip voor me had net na de mk heb ik wel het gevoel dat we nog meer naar elkaar zijn toegegroeid(en dat na 15 jaar).Ik ben (volgens mij) niet eens bezig met babymaking sex maar geniet er nu gewoon echt van.misshien ook wel omdat het volgens de deskundigen nog niet onveilig mag.en weet eigenlijk wel dat de kans op zwangerschap minimaal is.pas na mijn menstruatie wil ik eens ovulatietesten gaan proberen

@Birds.heerlijk zeg om morgen lekker uit eten met je mannetje.geniet ervan
    @mamsie.snap dat je ff baalt en geen zin hebt.eigenljk weet je dat de kans klein is na de mk, maar inwendig hou je toch een beetje die hoop.ik ben bang dat ik dat ook heb als mijn menstruatie uitblijft.je weet dat het komt door de mk ,maar toch...toch die hoop.dat sprankje hoop.dat mooie moment gaat nog voor je komen meid..ik weet het zeker
    En voor ons allemaal...dat wondertje gaat er komen.het kan misschien nog even duren.ik merk ook dat ik minder wil werken omdat ik geen dag meer wil missen van mijn dochtertje..nu pas besef ik dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is om kinderen te krijgen.vandaag kon ik haar in de supermarkt niet bij een buggy wegkrijgen.mamma!!baby!!ze vind het prachtig.ik hoop zo dat ik haar ooit nog een brusje kan geven.ik besef dat ik echt rijk ben met haar.vooral omdat sommigen van jullie nog bezig zijn voor de eerste.

7. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Eertsebeeb, ik begrijp je helemaal. Ik geniet ook nu 3dubbel van mn dochter, gewoon het feit dat zij het wel gehaald heeft.. Je beseft weer even dat dingen die je vanzelfsprekend vond eigenlijk heel bijzonder zijn. En idd ook van brusje geven.. Lizzy zou het ook echt zooo leuk vinden..dat weet ik zeker!

En over het testen op dag 50..doe t omdat het 'kan'(na vorige mk wel direct zwanger) en het weer even uit te sluiten zeg maar. Nu is het weer duidelijk nee ik ben niet zwanger en wil zooo graag ongie worden! Als het volgende week donderdag nog niet zo ver is ga ik de huisarts bellen.
    Iemand vroeg wanneer mn nod was..volgens de gyn 12 juni..dus 1 maand geleden :p

8. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Hey dames,
    Even niet geweest. Ben vaak (zoals nu) nog lang wakker omdat mijn vriend s nachts werkt n dan lig ik wakker en ga ik denken......
    Birds, veel plezier met het etentje morgen! Hopelijk vind hij het cadeautje mooi! Vast wel, want het gebaar is al zo lief. Even lkkr genieten van elkaar heerlijk..
    Pandora, heel veel succes..! Ik ga voor je duimen! Dat je gewoon iets minder kort zwanger bent!
    Mamsie, bah wat lang al. Dan ga je idd wel testen! Heb je niks van je eisprong gemerkt deze maand? Want je moet toch 14 dagen na eisprong ongesteld worden?
    Ik herken het ook met genieten van m'n dochter! Ik geniet nu zoveel meer! En ook al is ze net 1 (14 maand) ze is zo gek met kinderen! Wil elke kind (vooral baby's) een kusje geven. Ze trok al aan het armpje van der neefje (net 6 maand) n wilde hem meenemen zoals ze ook haar pop meeneemt.... Bah.. Dan wil je het idd zo graag, ook voor je kleine... Maar voel me inderdaad heel gezegend met haar!
    Debbie (volgens mij zei jij het) die condooms zijn ook prut! Mooi laten liggen! Snap je volkomen! Doen wat je gevoel je zegt! Die sfeerbedervers hebben wij niets eens meer! Dan nog liever geen seks! Bah.. :p

Mag ik nu even schreeuwen?
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa grrrrrrrrrrrr @!?$?!$@!€@?
    Ik heb vandaag een smsje gehad van m'n 'beste' vriendin. Het contact komt de laatste tijd alleen maar van mij en nu heb ik een tijdje niks van me laten horen. Ze moet nog komen op de verjaardag van m'n dochtertje... Dus jullie snappen wel. Contact is slecht geworden. Smst ze me hoe het gaat. Sms ik: ja gaat wel.. Ja hier ook gaat wel krijg ik.. Dus zeg: weer aan het klungelen met de kids? (Hebben veel oorontstekingen, griepjes enz.) jaa zegt ze en ik kan helemaal niks maja.. (We horen haar elke keer wel bij haar schoonouders die 100 meter verder wonen, lezen op fb dat ze naar vrienden, familie heen gaat) vraagt ze aan me waarom het hier gaat.. Zeg ik het tegen haar zegt ze ook: ja dan was het dus niet goed.. En ik heb ook in een dal gezeten na de geboorte van m'n zoon (ze is er toen achtergekomen dat ze in verwachting was van een tweeling, maar dat het tweede vruchtje niet is verder gegroeid, dus ze hadden met de bevalling nog een leeg vruchtzakje gevonden)... Ben ik nu heel egoïstisch dat ik denk: je hebt er in ieder geval 1 mogen krijgen! Ik wilde het uitschreeuwen!!! Bah! Nahja heb m'n gal gespuugd.. Misschien hebben jullie andere mening! Dan hoor ik het graag! Wil haar niet kwijt, maar als het zo moet.....

Liefsxxx

9. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    Hallo Meiden,

Hier komt het leven weer een beetje op de rit. Dinsdag heb ik voor het eerst na 5 weken weer gewerkt! Wat een verademing zeg!! Ik vind het weer heerlijk. Ik was wel blij dat ik woensdag weer vrij was. Gisteravond weer gewerkt en ik heb eindelijk het gevoel dat het leven weer 'gewoon' doorgaat. Deze week had ik vreselijke buikpijnen en druk onderin mijn buik. Ik denk dat dit een eisprong is geweest. Ik hou geen temp bij en ook geen ovu testen. Maar ik ben erg benieuwd. We zijn in ieder geval weer goed actief geweest met z'n tweetjes. Mogelijk komt er dan toch weer een beebje aan. Ik hoop voor iedereen die dat wil dat zij snel weer zwanger is! Ik hoop het voor mezelf in ieder geval, dat het heeeeel snel weer zo ver is! En iedereen die nog even ik wachten, doe dat ook lekker. Zodra je er zelf aan toe bent moet je dat doen :)

En zoals de anderen ook zeggen inderdaad, ik voel me zooo rijk met onze lieve dochter. Het is en blijft een wonder, elke keer weer!

Liefs!!

10. CJR

CJR Nieuw lid

11 jul 2013
    1
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hey girls,

Ik heb niet alle pagina's gelezen, maar zie natuurlijk heel veel herkenning bij veel verhalen en deze topic. Ik heb er lang over nagedacht of ik op een forum zou meedoen. Ik heb dan ook niet deze maand een miskraam gehad maar al in april.

Ik was na 1x zwanger. Ik had eigen een MAP genomen binnen 24H, aangezien het 1xtje was met me ex en ik daarin een fout had gemaakt. Uiteindelijk bleek ik toch zwanger te zijn. Met 8+6 een mooie echo met 10+2 ook een mooie echo en met 13+5 (8 april) klopte het hartje niet meer op de echo. De grond onder mijn voeten verdween. Ik stond er sowieso alleen voor. Veel gedoe met mijn ex, hij wilde het niet blablabla en wilde dat ik abortus geen plegen. Maar daar sta ik absoluut niet achter. Plus ik ben volwassen, 26 jaar, en ik neem me verantwoordelijkheid, plus het was al mijn kindje. De knop ging gwn om. van ok ik ben zwanger ik kom er wel uit in me eentje. Ik had het net iedereen verteld met 12+5 weken en een week later leefde ie niet meer. Of iig zijn hartje is gestopt precies met 12+4. :s.

10 april opgenomen in het ziekenhuis, 2 vaginale pillen om de 4uur, 2 avonden weeen gehad..voor zover je het weeen kan noemen natuurlijk. en de 4e dag in het zk was ik er egt doorheen. Veel bloed verloren maar het kindje er nog niet uit. Uiteindelijk weeenopwekkers gehad via infuus en binnen een paar uur vliezen gebroken en hij was er..ik heb hem kunnen bewonderen. hij was zo mooi, had alles al.

k heb me er in het begin zo alleen in voelen staan. Het gaat gelukkig nu beter. Maar ik mis hem zoveel, de zwangerschap en de angst of ik ooit wel een kind ga krijgen kruipt ook vaak omhoog. Daarnaast ben ik ook alleen en vind het zo jammer dat ik geen partner heb om te zeggeN; we gaan het weer proberen over n maar maandjes :(.

11. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Ellepel, we duimen allemaal met je mee voor een plakbeeb! Je mag terug op het wachtbankje gaan zitten! Wat is het fijn om na die sombere weken terug verder te kunnen. Ik heb net een knaller van een ovulatietest gehad! Wij weten ook terug weer wat gedaan dit weekend ;)

12. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Hoi CJR,

Helaas... welkom. Maakt niet uit of het april of juni was, we zijn hier om elkaar te steunen in deze moeilijke periode. We begrijpen elkaar zo goed en kunnen hier even uithuilen of ons hartje luchten. Veel sterkte en goede moed! Ik hoop dat je toch mensen om je heen hebt die je de steun kunnen geven die je nodig hebt...

13. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Hoi cjr,

Poeh een echte bevalling! Meis toch en dat bij je eerste! Heel veel sterkte!
    K hoop dat je veel steun hebt aan je familie en vrienden. Het heeft helaas niet zo mogen zijn. Ook dat het bij die termijn nog misgaat is erg heftig. Heb je foto's gemaakt van je ukkie? Goed bewaren en geef het een plekje!
    Je mag hier natuurlijk meepraten. Ook al heb je geen partner, wij zijn er voor je!

Liefs xx

14. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Hoi Cjr

helaas welkom bij deze groep..tjee meid denk je veilig te zitten en dan overkomt je zoiets..en dan echt moeten bevallen ook..best pittig allemaal..hopelijk vindt je hier steun en kan je je hart luchten..

@Ellepel: we gaan duimen voor je! hopelijk positief nieuws binnenkort!

15. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Cjr, heftig zeg, en dat je er dan ook alleen voor staat.. Zou idd ook alles bewaren, testen, echo's en in een doosje doen zodat je komende maanden nog eens terug kan kijken. Je was al best ver zeg. Ik was ook wel ruim 10 weken zwanger maar heb bij deze nooit een hartje zien kloppen. Hoop dat je gauw een lieve vriend krijgt die je een beetje kan steunen en wie weet een brusje voor dit sterretje.. Heel veel sterkte iig!!

16. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    Dank jullie wel meiden!! En helaas ook welkom voor jou CJR. Bah nare berichten zijn dat:(. Ik had nog even een tip voor diegene die het weer gaan proberen, ik had het ook in een ander onderwerp geplaatst dus ik heb het even geknipt en geplakt:

Hallo allemaal!

Ik was vanavond bij p.rijsmepper. Daar hadden ze verdrukte doosjes met 2v5 testen (Kruidvat). Ik heb nu 10 testen gekocht voor 2 euro!!! Omdat de doosjes niet zo goed meer waren. Mogelijk bij jullie in de buurt hetzelfde. Even een tip voor degene die een p.rijsmepper in de buurt hebben! Ik dacht ik deel het even met jullie!;)

Groetjes Ellepel

17. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Das n goeie tip ellepel!

18. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Dames...n vraagje

Hoe moet ik tellen wanneer mijn ongesteldheid weer zou moeten komen?
    Moet je dan tellen vanaf de laatste dag voordat ik zwanger was of vanaf de curettage?
    Laatste ongesteldheid begon op 8 april, 9 mei positieve test.
    19 juni curettage. ..k weet t niet hoe en wat.
    Ben ik ook helemaal vergeten te vragen aan de gyn. Wanneer zou k weer ongesteld moeten worden?
    Mn cyclus is onregelmatig, tussen de 28 en 35. Laatste was wel rond de 28/29.

K hoor t wel...knuffel!

19. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Je moet tellen vanaf de curettage. Tkan zijn dat je cyclus gewoon weer 'netjes' is (tussen de 28-35 dagen) maar meestal duurt de eerste cyclus langer.

20. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Dat vroeg ik me ook af indd..ik moet het 1 deze dagen worden..alleen ik doe t met primoluut..

Deel Deze Pagina