Fijn nieuws Linda, nu kan je met een gerust hart het weekend in. Ik ben onderweg naar huis, nog 45 min en ik ben thuis. Ik voel me zo verschrikkelijk moe. En wat ben ik misselijk ik de ochtend. Deze morgen moest ik zelfs overgeven tijdens het rijden met de auto. Gelukkig kon ik op tijd aan de kant stoppen. Maar prettig is anders. Rn natuurlijk ook gevaarlijk. Fijn weekend aan alle dames hier!
Hier gaat die wel. Beetje rare zwangerschap vind ik het. Dan voel ik me goed, zoals vandaag. Grwoon eten, naar de wc kunnen, goede zin, niet misselijk, energie en heb er ook veel dagem bij dat ik constant misselijk ben, geen energie, heel weinig kunnen eten (bij bijna alles overgeef gevoel), heel moe, witjes uitzien enz... Nu beetje raar gevoel onder in mn buik. Lijkt wel alsof de baby van links naar rechts gaat,rollen en duikelen voel in mn baarmoeder. Geloof niet dar dat zo vroeg al kan. Toch?
Hier alles goed. Vandaag met me zoontje de boom ern beetje opgetuigd. Missen nog wel wat dingen haha Birds lijkt me lastig ja. Ben nu zelf pas 8 weken en heb dat ook maar ja schijnt normaal te zijn in het begin, zo merk ik gelijk dat elke zwangerschap anders is had bij me zoontje nergens last van behalve wat moeheid maar nu pppffff heel anders
Nu is het gevoel ook weg. Maar iig kan ik soms (meerdere dagen ) niet genieten omdat ik zo misselijk en slap ben De dagen dat ik me goed voel haal ik dat wel in maar ik heb me de zwangerschap veel te veel geromantiseerd vroeger. Misschien wanneer ik hem/haar echt voel dat dat anders word, hoop t iig.
@Birds dat had ik ook hoor meid de eerste weken..voelde me totaal niet zwanger en voelde me beroerd en ziek..tot 12 weken was dat het ergst en hield in lichte mate aan tot 15-16 weken en nu heb k last van vermoeidheid en bandenpijn. .ik voelde mn manneke met 17 weken voor het eerst..hoe ligt je placenta? Dan kan je je uk misschien wel voelen..ik voel m nu bijna de hele dag hihi..komt goed hoor meid gewoon lekker genieten
Ik hoop het hihi...heb woensdag nog overgegeven in de auto (kon m gelukkig aan de kant zetten en had een plastic zak in de auto) maar oh oh oh wat voelde ik me grrrr... Heb meestal met die dagen tot op het randje, bijna overgeven en heeel veel boeren laten. De misselijkheid is idd nu niet meer elke dag. Tot 12 weken wel ja. Ebben donderdag geslachtsbepaling en gesprek verpleegkundige over de bevalli g dus zal het dan eens aangeven. Ben ook bang dat ik te weinig groente enz binnenkrijg omdat t avond eten bijna elke dag niet goed valt dus niet goed eet dan. Maar doe wel nog gravitamon en vispillen slikken. Niet dat dat een excuus is maar wel extra vitamine toch
Birds ik snap jou. Mijn eerste zwangerschap was juist wel relax zeg maar masr deze tot nu toe ppff heb ook gern zin om te tuinieren zeg maar. Vind ik echt klote want hiervoor gebeurde het best vaak. Mijn vriend is zo begripvol maar ik wil de oude lilian terug haha gelukkig is het maximaal maar 9 maanden en dan ontzwangeren en dan feest haha
Haha das waar! Dat houdt ik ook wel in mn hoofd. "Zeur" er thuis ook niet over maar soms...voel ik me best alleen daarin...krijg dan opmerkingen van tja wen er maar aan, word nog erger of nog maar 6 maandjes Ik wil dan even een ohhh wat ben je zielig knuffel en klaar is mijn zeikminuutje haha Tuinieren doen we hier ook een stuk minder, vriend vind dat niet erg maar ik juist wel. Nunik nog geen hele dikke buik heb wil ik er nog even van genieten mja als ik zo misselijk en moe ben is dat ook echt niet fijn. Zo, nu is dit zeik momentje klaar en ga ik me schamen in een hoekje want ik mag heel erg blij zijn dat ik zwanger ben en alle kwaaltjws erbij!
Hihi birds klagen mogen we ook maar ben ook mee eens dat we blij mogen zijn. Welterusten iedereen die nog niet slaapt
Dag dames. Idd Dees. Het leven is soms te kort! En ik ga ook heerlijk genieten. Vandaag weer een 'domper'. Niet dat ik het ze niet gun, maar buren van ons krijgen hun 3e kindje. Is door de pil heel gekomen. Ze heeft tussen de eerste en tweede ook een curretage gehad. En ze wist het van ons ook. En heeft me goed gesteund, maar kwam wel als een klap aan. Hoe lief ze ook waren. En hadden het er echt moeilijk mee om het te vertellen. Nu dus huilend in bed. Bah. Was super gezellig, maar dan ben je gewoon stik jaloers. Sorry voor ego berichtje. Ga nu proberen lkkr te slapen. Al word ik moe van m'n kerel met z'n 'komt wel goed schatje' instelling. Bah. Daar heb je soms ook niks aan. Sorry voor geklaag.
Hoi lieve meiden, Hier weer een 's een berichtje van mij. Ik houdt jullie nog goed in de gaten hoor,maar reageer niet zoveel meer.druk met andere dingen.ben veel op de sportschool te vinden.lekker veel lichamelijk bezig zijn helpt me om alles een beertje op een rijtje te zetten.krijg nog steeds hulp van een psycholoog wat me ook erg helpt.in tussen tijd ook wel een stuk of 5 mensen in m'n vriendenkring zwanger.dat doet soms pijn.we beginnen nu met chromosomenonderzoek.maar waarschijnlijk zijn de 3 miskramen veroorzaakt door mijn te late eisprong.hierdoor heeft mijn lichaam te weinig tijd om progesteron aan te maken waardoor mijn lichaam het embryo afstoot.we mogen de eerst komende 3 maanden niet zwanger worden.zodra ik zwanger ben heb ik recht op progesteron.dus mochten we ooit nog een kindje in ons armen hebben zal dat niet eerder zijn dan in 2015. Zo gek omdat ik deze maand uitgerekend zou zijn van mijn 1e mk.lijkt het nu allemaal zooo ver weg. Ik heb ook veel op internet gezocht naar lutheale insufficentie en zag dat ze in Amerika al verder zijn met onderzoeken.vrouwen met meerdre mk 's en prematuurtjes hadden met dit probleem te maken.aangezien mijn dochter ook al met 32 weken wilde komen was het verhaal heel herkenbaar voor mij.Jammergenoeg is hier in NL heel weinig over te vinden en wordt er in NL ook niet snel gehandeld. Zo weer een heel verhaal en hoop dat misschien andere vrouwen hier ook wat aan hebben.heel veel sterkte en kracht voor alle meiden die nog niet zwanger zijn.vooral in deze dagen voor Kerst.en alle zwangere meiden.het is jullie gegunt!en hoop dat jullie echt super kunnen genieten van dat wondertje in jullie buik.liefs Jeanette
Eerstebeeb wat fijn dat je er toch soms nog bent. Ik snap dat het raar moet zijn dat als je deze maand uitgerekend zou zijn en er nu niks is. Fijn dat je onderzoeken krijgt en dat je weet waar je mk's zo goed als zeker fout door gegaan zijn. Hopelijk voor jullie komt jullie wondertje dan in 2015 te wereld. Sharon is niet leuk nee als het bij hun zo makkelijk gaat en bij jezelf niet. Is nooit leuk als een ander wel zwanger is en het jou maar niet lukt. En zoals we al eerder gezegd hebben er zijn geen ego berichten. Mag hier ook gewoon klagen hoor
Hi dames! Sorry voor m'n plotselinge afwezigheid. K had t ineens erg druk morgen ben ik weer terug zeg maar en zal ik de lijst bijwerken indien nodig! En natuurlijk alles terug lezen!
Ooh jeetje eerstebeeb.. Dat is wel balen zeg! Ik hik ook tegen die uitgerekende datum aan van de miskraam. Bah. Is volgende maand pas maar hoop daarvoor zwanger te zijn, maar dat zal vast niet lukken. Ik ga voor je duimen dat je snel een goede plakbeeb hebt en dat dat gebeurd in 2014! In dat jaar worden we gewoon allemaal zwanger! Thnx lil. Het is inderdaad heel dubbel elke keer. Je gunt het iedereen om zwanger te zijn, maar wil zelf zo graag! Hoe gaat het met jou en je zwangerschap vandaag? Jij was toch zo misselijk?
Sharon ik heb mijn ups en downs, vooral de laatste haha maar we slaan ons er gewoon doorheen alles voor een mooi wondertje.
Lieve meiden mijn dag is niet zo leuk begonnen. Heb net gehoord dat mijn opa na 14 jaar naar mijn oma is gegaan. Was wel beter zo want hij zat al op een gesloten afdeling in een verzorgingshuis en ging al een tijd niet goed maar toch is het gek dat ie er niet meer is.