Ten eerste ellepel alvast een kleine felicitatie want ik zie ook iets. En zulke mensen sporen niet en moet je maar laten daphne. Ik snap dat het irri is maar zonde van je energie hihi.
Gefeliciteerd ellepel!!!! Ga nu topic opzoeken...ben benieuwd Dees heerlijk meid, je eigen tijd en verwerking! Genieten volgebde week Dan moeten we idd de babykamer ook maar geheim houden. Helaas geen sleutrl van maar daar verzin ik wel wat op.
@Birds wat gaaaaaff een Jongen!! Gefeliciteerd! ! Een echte jongensboom volgens mij hihi super joh!! Wij hebben t iedereen wel verteld. .ik kan ook mn mond niet houden hoor hihi en zo hoeven we niet in het geheim te shoppen..wie weet veranderd je vriend nog wel van gedachte @Ellepel whaaa jaaa ik zie m ook!! Een voorzichtige felicitatie van mij!! Wanneer test je weer? @hier kleine manneke is heel actief nu hihi mn hele buik beweegt. .zo grappig en ik zit met n grote glimlach hier
Spannend ellepel!! Ik kom morgen zeker om t hoekje gluren hier hoor jaaa zoo bijzonder en mooi..heerlijk gevoel ♡
Birds! Wat leuk! Een jongen! Gefeliciteerd!!! Super...!! Wij hebben het met Amy ook niet geheim gehouden. Dag voordat we onze verjaardag hielden hadden we de 20 weken echo en wisten we wat het werd. Toen een taart laten maken bij m'n vriend's werk (hij is bakker) met een roze vulling!!! Was zo grappig. iedereen vond dat heel leuk! Hopelijk komen jij en je mannetje tot een overeenkomst! Hahahaha succes! Jaaaa ellepel! Ik ga niet voorzichtig feliciteren maar gewoon keihard! Nu dat m'n schoonzus zwanger is en men in m'n omgeving zegt.. Ooh is nog zo pril blabla. Kan ik kwaad worden. Net alsof het bij de meerderheid mis gaat. Gaan we niet vanuit toch! Je zit vast al in zenuwen genoeg, dus moet je omgeving positief zijn toch? Geniet ervan! Maar wil natuurlijk wel meer testen zien! spannend Debbie neem je tijd.. Herkenbaar. Geniet van je rust en doe gewoon lekker je eigen ding. Hopelijk zien we je snel terug. Hier: zwangerschapstesten besteld op sensitest. Vandaag al binnen gekregen. Wil ivm rare menstruatie dag of 1/2 van tevoren even testen. Misschien dat er met de innesteling wat mis gaat waardoor ik zo vroeg voor NOD bloed.
Wat fijn ellepel! Dees, heb je veel bloedverlies? Pijn? Heel dubbel maar wel "fijn" dat je lichaam zelf herstelt. Knuffel!
Ik neem aan dat eerst al het oude en opgedroogde bloed van je bevalling eruit komt en dan het verse dus misschien is dit wel een goed teken ?! Ik ga nu even naar dokter. Heb een hele erge voorhoofdsholte en keelontsteking. Ik heb helaas ervaring met voorhoofdsholte ontst. maar dit is echt de allerergste dir ik ooit heb meegemaakt. En nu mag je natuurlijk ook niet veel Is er echt geen antibiotica wat wel mag? Wanhopig hier
@Birds; Je mag wel AB hebben, heb ik de vorige zwangerschap ook moeten krijgen vanwege mijn kaakholteontsteking. Ik kreeg toen amoxicilline geloof ik. Sterkte en beterschap. Ik heb geen idee qua bloedverlies hoe het zou moeten verlopen, schijnt bij iedereen weer anders te gaan.