Zwanger worden na miskraam juni '13

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Debbie81, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Mooie testen zijn nooit spam haha :)
    Jeahhh :D

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Jazeker, jij bent zwanger :D

3. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Je ziet ze steeds donkerder worden indd..gaaf joh!! :)

4. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Ik ben blij dat ze duidelijker worden ellepel! Mooi! Jij bent duidelijk zwanger inderdaad! Jippie!

@ birds, oww mooi dat je t zeggen mag! Haha zo iets zou die van mij ook met me uithalen ;) hihi

5. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Dames hier weer een nieuw dilemma...word er onzeker van

Nu heb ik van die amoxicoline kuur een vaginale schimmelinfectie gekregen.
    Ik heb de hap gebeld en die kon me een eitje voorschrijven maar ik wil het liefste geen pillen meer :( voel me zo schuldig!
    Die amoxicoline kon ik niet laten gaan want mn hoofd knalde uit elkaar maar die jeuk kan ik wel mee handelen. Dan maar een weekje een vervelend gevoel daarobder want van al die pillen word ik beetje kriebelig van.

Maar nu....kan een onbehandelde schimmelinfectie kwaad?
    De hap zei van niet, maar begin te twijfelen (was beetje gehaast gesprek ivm drukte) of ze nou bedoelde dat dat eitje geen kwaad kan of dat een onbehandele infectie geen kwaad kan?

Op internet lees je vanalles :(

Sorry voor mn gezeur maar ik voel me al zo schukdig door die provera kuur en dan wil ik alleen pillen gebruiken wanneer ik t echt nodig heb.

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @birds; ik heb tijdens de laatste zwangerschap precies hetzelfde gehad. Kreeg ook een infectie, heb er ook veel last van gehad en uiteindelijk toch zo'n eitje moeten gebruiken + miconazol crème voor inwendig gebruik.
    Het lijkt mij dat je deze niet kan verwaarlozen, geloof me want die jeuk is echt niet vol te houden.
    Sterkte!

7. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Hi birds, balen dat je nu een schimmelinfectie er bij hebt! Die zijn niet prettig. Het kan gen kwaad, maar houd er rekenen mee dat als je m niet behandeld, dat deze terug kan komen. En wanneer hij terug komt, heb je grote kans dat t erg heftig wordt qua jeuk enzo. In ieder geval, dat is bij mij gebeurd. Succes en beterschap!

8. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Was er vergeten bij te schrijven dat ik eigenlijk altijd een schimmelinfectie krijg van antibiotica. Heb er nooit wat voor gehad, heb t altijd wel uit kunnen houden.
    Maar omdat er op sommige sites staat dat een onbehandelde infectie wel kwaad kan en op sommige sites geen kwaad kan voor t ongeboren vrucht ivm vroeggeboorte begon ik te twijfelen.

Stom ook dat ik daar niet bij de dokter over na heb gedacht dat ik daar geboelig voor ben met antibiotica. Gelukkig krijg ik het zo niet (ff afkloppen ;))

Maar als t geen kwaad kan om t niet te behandelen kijk ik t nog even aan en als t tot dinsdag niet te doen is ga ik een eitje halen.

9. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Ai vervelend birds. Maar denk dat door de hormonen die je nu op de infectie wel erger kan worden. Hou daar wel beetje rekening mee, want kan héél vervelend gaan worden nog! Beterschap!!

10. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ja dat geloof ik ook...het is iig wel erger dan normaal :(
    Net even moeten huilen...word der gek van en heel onzeker.
    Dat ik me zo voel kan me echt niks schelen als er maar niks gebeurd met mn kereltje nu dat ik zo aan t sukkelen ben met pillen enz :(

Ik ga nu iig shoppen bij de jola! Gister super leuke kleren gekregen van mn schoonzus en ze zei dat er opruiming was dus ik ga echt wel even inslaan...love the eindejaarsuitkering :D
    En daarna met mn zus en moeder naar een kleine "musical" in het dorp die mijn zanglerares heeft georganiseerd en in zingt.
    (Ik kan ook zingen, niet opschepperig bedoeld, maar de kosten van een zangles zijn me te duur geworden en omdat ik er niks mee "terug verdien" zing ik nu af en toe nog thuis, feesten, speciale gelegenheden enz)

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Shopse birds! Ik heb vanmorgen ook al wat ingeslagen met 50% korting :)

12. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Goeiemorgen dames, hopelijk heeft iedereen een fijn weekend gehad.
    Hier even een egoberichtje van me; Ik ben VERSCHRIKKELLIJK nerveus voor de echo om 13u45! Heb zo'n slecht voorgevoel. Sinds een week ben ik ook niet meer misselijk. Enkel nog pijnlijke borsten en moe. Ik verwacht dus echt slecht nieuws... Moet ook eerst nog bloed laten prikken, nuchter dus mag de hele voormiddag niets eten of drinken. pffff.... al die stress is niet goed voor me... Wou dat we nu al 13u45 waren.

13. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    Daphne jij gaat mij niet alleen laten eind juli wij gaan dan gewoon allbei bevallen begrepen!!!!! Jij krijgt gewoon een goede echo om 13.45 dat moet gewoon.

14. daphnev85

hmmm.... zit net even te lezen op internet... schoonmoeder heeft gisteren haar kerstmenu verklapt (en is op de hoogte van mijn zwangerschap EN weet dat ik niet immuum ben voor toxo!):

* voorgerecht: gerookte zalm, oesters en foie gras (mag ik dus niet eten)
    * hert (mag je dus niet goed bakken, moet roze zijn vanbinnen, dus mag ik ook niet eten...)
    * dessert: kaas (Franse kazen, er zullen er wel tussen zitten 'au lait cru'...

Pfff... soms zou je je afvragen of ze het met opzet doet.

15. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    Duidelijker gaat het niet worden denk ik. Ego ego ego sorry...

Bijgevoegde bestanden:

16. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    @ daphne, je gaat een goede echo krijgen vanmiddag!! Dat willen we allemaal!! Echt!! Ik ga heeeeeeel hard voor je duimen!!
    En voor de kerst, ik zou volgens mij even lamgs de mac/ burger king rijden ;). Niet leuk dat ze het zo doet!

17. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Daphne...die echo komt helemaal goed!
    Ik had die angst zeker tot de 14 weken.

En t eten...ik zou wel je schoonmoeder opbellen en zeggen dat je niks mag eten wat ze heeft. Misschien is t haar helemaal ontschoten met de stress voor de kerstdagen.

18. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Lili en Daphne..jullie gaan een gezond kindje op de wereld zetten aankomende zomer!! Suc6 vanmiddag Daphne. .komt echt goed!!

Duidelijker kan indd niet ellepel! Mooi kerstkadootje :)

19. daphnev85

Hmmm.... ik denk het niet. Tijdens de week maakt ze altijd gerechten klaar voor haar zoon (terwijl ik altijd kook voor ons 2), en het zijn altijd dingen waarvan ze weet dat ik ze niet lust.

En als ze dan es iets klaarmaakt dat ik wel lust geeft ze een ieniemini portie zodat er net genoeg is voor VL, maar niet voor mij...

Denk dat het eerder opzettelijk is...

20. daphnev85

enne... bedankt meiden voor de steun! Ik hoop dat jullie allemaal gelijk hebben en dat ik straks hier goed nieuws mag komen vertellen...

Deel Deze Pagina