oh nee Linda, dit is geen goed begin van het nieuwe jaar meid. Hopelijk gaan de pillen wat doen. Heel veel sterkte meid. Dikke knuff
Pfff Linda. Heb er geen woorden voor. Het was jullie zo gegund! Snap dat nu de moed je in de schoenen zakt, maar houd moed! Meiden, we gaan dit jaar of volgens jaar allemaal babies op de wereld zetten!!! Dikke knufffff leef met je mee.. Houd ons op de hoogte (als je dat lukt en als je daar behoefte aan hebt)
Jeetje, kom ik hier even kijken om jullie een gelukkig nieuwjaar te wensen en moet ik weeral slecht nieuws lezen. @Linda: heel veel sterkte de komende tijd, het is zo oneerlijk dat dit je weer moet overkomen. Hier zijn geen woorden voor. @Dees: ik las over je ziekenhuisopname. Gelukkig is alles goed afgelopen. @chocolademousse: ziet er heerlijk uit! Is mijn favo dessertje! Stuur maar op naar Frankrijk als je er nog over hebt! @birds: hoop dat je infectie nu eindelijk kan verholpen worden! @hier: net terug van onze echo, maar ik zal er niet veel over uitwijden gezien het slechte nieuws van Linda. Alles gaat goed, beeb ligt perfect op schema, uitslag nekplooimeting was 0,8mm dus perfect. Toch beslist om bijkomende bloedtest uit te laten voeren. Hebben gevraagd naar het geslacht en het antwoord was: dat zul je wel zien bij de geboorte! Wij dus zeer ontgoocheld. Maar tijdens de echo zag ik toch wel wat 'bengelen' tussen de beentjes! Ik wens iedereen een heel gelukkig nieuwjaar en dat er veel kindjes mogen geboren worden dit jaar! Ik hoop voor iedereen dat in 2014 al jullie wensen mogen uitkomen!!!
@Daphne; Dat je nu al iets hebt zien bungelen tussen de beentje kan niet een piemeltje zijn hoor Het geslacht ontwikkeld zich nu nog niet op deze termijn..dat duurt nog kleine 2 weekjes. Wanneer heb je de volgende echo? Misschien dat ik iets kan zien aan de stand van de NUB..maar dan wel vanaf de 12 tot max 14 weken zwangerschap. Fijn dat alles goed is met jullie ukje!
Ah dat wist ik niet. De gyn zei dat ie het al kon zien ( niet 100% met zekerheid) maar wou het niet zeggen. Op een bepaald moment hadden we een pottyshot beeld en daar zag ik toch wel een 'uitstulping' tussen de benen. Volgende echo is met 20w. Daartussen heb ik nog een consultatie met de gyn eind januari en begin maart. Maar hij zei me dat er dan geen echo wordt gemaakt.
De uitstulping kan ook de opgezwollen lipjes zijn van een meisje Jammer dat je nu in principe moet wachten tot de 20wkn echo. Misschien dat je over een paar weken toch nog eens extra je kindje kan controleren om je 'gerust' te stellen? Je bent dan immers toch op consult bij de gyn.
@ Daphne fijn dat het goed was!! Goed om te horen. Morgen komt moeders voor moeders hier. Ik ben benieuwd. Zo spannend allemaal weer.
@Daphne leuk dat je echo goed was en geniet er maar van hoor bij ons konden ze het nog niet zien op dat termijn..met 13 weken konden ze het heel duidelijk zien @ellepel spannend! Ben benieuwd hoor en benieuwd wat voor kleinigheidje je krijgt natuurlijk hihi
Ik ben er 3 dagen niet geweest en is te merken voor mij wat is er veel geschreven meiden hihi Wil iedereen nog een gelukkig 2014 wensen @daphne fijn dat je echo goed was @dees gelukkig dat er niks was zeg ik schrok wel ff toen ik het las @ellepel ik heb pilletjes tegen mijn misselijkheid en snap dat het nog ver weg is 3 weken had ik ook na mijn 7 weken die ik 9 december had en dan pas 7 januari ppff @sharon al wat betet? @yinxy dat neem ik je niet kwalijk hoor heb er alleen nog niet echt iets van gemerkt hihi Voor de rest die ik verge t en ben sorry was erg veel te lezen. @hier op oudjaarsdag mijn zoontje verteld dat hij een broertje of zusje kringt. Vibd dat half gedoe onzin dis wordt gewoon zijn broertje of zusje. Hij vond het helemaal geweldig. Nou zitten we savonds te gourmetten zitten mijn vriend en zoon te smoezen dus ik snapte het niet. Gaat hij niet veel later op een knie en vroeg me ten huwelijk!!!!!! En natuurlijk ja gezegd. Zo blij. Doen het eind augustus kan ik nog wat herstellen na de bevalling en doen het op het strand in wassenaar. Kijk nu al uit naar de zomer. Waarschijnlijk dan ons wondertje ter wereld en gaan we trouwen! !! Ben helemaal happy hihi
Daphne..wat fijn meid! Lili...wat leukkk!!! Gefeliciteerd Hier...pillen helpen eindelijk dus gelukkig hersteld het weer Linda hoe is t meid? Ben je thuis of moet je werken?
En dees verlies je nog bloed? Hoe voel jij je nu? Hoe reageerde je zoontjes op s* zijn urn? Wanneer moet je weer werken? Aangeven als t nog niet gaat he
Ik verlies niet echt bloed maar heb nog steeds bruinverlies, sinds gisteravond merk ik ineens ook veel slijm op. Vruchtbaar slijm van naderende eisprong? Heb er gisteravond een topic over geopend maar krijg er geen reactie op.. B. reageerde wat verward op de urn, omdat hij wist dat S* in de hemel is, maar nu is het goed zo. Werken staat nog op een heel laag pitje, eind van deze maand heb ik een vervolg gesprek met de bedrijfsarts. Ook besproken dat het nog veel te onrustig is in mijn hoofd om goed te kunnen functioneren. Kan best zijn dat ik het werk pas weer rond feb/mrt op ga pakken.
@Lili wat leukkk gefeliciteerd!! @Dees Ben je er al uit welke urn het gaat worden? @Birds gelukkig werken de pillen..weer een zorg minder
@lieke; qua urn zijn we er nog niet over uit. Ik heb vorige week bij het crematorium ook erg mooie urnen gezien! Zal zo een link plaatsen, erg bijzonder en mooi hoe deze gemaakt worden. Zijn as zal erin verwerkt worden, zo mooi! Afbeelding Wederom teveel keus, al hadden wij ook graag de wens om een urn te combineren met een waxinelichtje...en dat kan alleen bij de bovenste rij, geheel rechts.
@Dees dat is wel heel mooi indd met een waxinelichtje erin..zoveel keus heb je erin zie ik..heel mooi!