@Birds: ik herken dat ook dat gevoelige..vooral mn eierstokken..dacht dat ik de enigste was..maar het is dus heel herkenbaar..soms ook last van mn onderbuik..trekkerig gevoel..voelt echt niet lekker en het liefst zou ik dan willen stoppen..maarja dat wil ik dan ook weer niet.. Tja..mannen snappen dat gevoel niet he..die gaan gewoon weer verder zo van..volgende keer beter..ik ben dus niet zo..ik moet het toch afsluiten..ik heb het wel bij me gedragen..dat is toch anders..ik heb nog steeds mn moeilijke momenten en vooral de botte opmerkingen van anderen..soms weet ik niet hoe ik moet reageren..en laat het dan maar langs me heengaan..soms voel je je echt alleen in bepaalde dingen..je kunt dit niet delen omdat ze het in je omgeving niet hebben meegemaakt..maar ik heb 2 vriendinnen die dit wel hebben meegemaakt en kan dr gelukkig over praten en zij weten wat ik voel en doormaak.. Nou meiden ik ga vanmiddag naar Amsterdam voor Robbie Williams..zin in!!! kan echt niet wachten!! Ik wens jullie een fijne dag..geniet van elk moment!!
Gezellig Lieke en Ellepel.straks staan jullie zonder het te weten het hele concert naast elkaar!! Gaan er toevallig nog meiden volgende week naar Ameland?nu we toch bezig zijn?
Wij willen volgende week zondag naar emmen gaan voor paar dagen Ellepel en lieke veel plz!!! Ohh ben morgen wel in leiden bij een gratis festival
Heerlijk zeg jullie hebben al jullie vakantie nog tegoed.. wij zijn 2 weken terug thuis gekomen van vakantie op Corfu.
wij moeten nog eff geduld hebben. Gaan in september naar een park van centerparcs in duitsland. een midweek, met een week daaraan vast. Schoonouders gaan ook mee. Gelukkig ieder zn eigen huisje (anders word ik gek, en manlief ook) Dat heeft dan ook weer zn voordeel dat de kleine man af en toe een nachtje bij hun kan blijven slapen zodat we wat meer tijd voor elkaar kunnen inlassen.
Hoi Catelijntje, helaas ook welkom hier. Ik hoop dat het inmiddels weer een beetje beter met je gaat. Het lijkt mij zo erg als je eerst een hartje hebt gehoord en daarna alsnog een miskraam krijg... Het is voor anderen zo ontastbaar maar voor jou een verstroorde toekomst en het gemis van een kindje en dat begrijpen maar weinig mensen... Hoop, weet wel zeker eigenlijk, dat je hier wel begrip vindt. Heel veel sterkte meid en dat ook jij maar gauw mag verhuizen naar het topic ' Ik ben zwanger ' en later naar 'Geboren'. Komt vast goed hoor...
Ik weet dat er een ander topic voor is maar was even benieuwd of er hier ook meiden in ons steungroepje zitten die 'Shatavari' slikken. Ik heb net een nieuw potje besteld en wil meteen weer beginnen als het bloeden ophoudt, verlies nu nog minimaal. Omdat het de aanmaak van oestrogenen bevorderd hoop ik op een snelle regulatie van mijn cyclus en een mooie opbouw van het bm slijmvlies. Ben er in april mee begonnen en was meteen in de eerste ronde zwanger...en dat voor een 41 jarige Toeval?
Ik ken het niet. Hoor ook veel over tarwekiemolie dat dat ook je cyclus verkort...bij de meeste dan. Waar heb je dat besteld? Niet geschoten is altijd mis he en k denk dat het zeker wel mee heeft gespeeld bij je als je in de eerste ronde zwanger was met deze mooie leeftijd!
Er is een heel topic hier op het forum over Shatavari, zo ben ik er ook aan gekomen. Het is een natuurlijk produkt en de meiden uit Nederland gebruikten meestal de Shatavari van het merk Holisan. Hier in Spanje kan ik alleen de Shatavari van het merk Himalaya krijgen. Omdat het de aanmaak van oestrogenen bevorderd gebruiken de meeste het vanaf de eerste dag van de cyclus (menstruatie) tot aan de eisprong....ik heb dat maar een beetje gegokt omdat ik niet altijd even regelmatig ben en niet aan ovulatie testen doe. Je kan/mag het ook de hele cyclus blijven doorslikken. Bij sommige meiden die onregelmatig waren heeft het de cyclus mooi verkort. Heb zelf niet zoveel ervaring met Shatavari omdat het meteen raak was.... Maar ga snel weer beginnen.
Super! Gewoon doen als het goed bevalt. K ben benieuwd of het raak is bij ons met 1x gemeenschap rond de eisprong, nognaals niet rekening mee gehouden dus niet 10 min op bed blijven liggen, niet het juiste standje etc etc. Ik vertelde mn vriend dat we (waarschijnlijk) rond de eisprong hebben gevreeën en dat ik de hele week mijn eierstokken voelden...zn ogen gingen omhoog met een heel klein lachje zo van...laten we t hopen maar t zal vast niet. Als k vanaf de curettage tel moet k volgende week ongesteld worden. Plak er dan nog een paar dagen aan vast als ik het niet word en doe daarna een zw.test. is die negatief dan....weet k het eigenlijk niet. Moet je dan naar dokter? Ook van die cyclus pillen slikken, menstruatie opwekken?
Ik blijf nooit 10 minuten liggen hoor of speciale acrobatische acties om zwanger te raken, volgens mij helemaal niet nodig Mijn cyclus is na mijn curretages en bevalling ook helemaal van zijn padje af geweest maar ben er nooit voor naar de dokter gegaan en op een gegeven ogenblik is er toch weer regelmaat in gekomen. Ben ook benieuwd hoe het hier zal gaan na de Cytotec behandeling, hoop dat het niet te lang gaat duren allemaal...mijn klokje tikt door...
Weet niet zo goed hoe ik de vraag moet stellen, heb m al 3x getypt haha Wanneer komt de tijd dat je voor jezelf zegt ik stop ermee, ik ben te oud. Echt niet kwaad bedoeld, vind 41 een leeftijd waar je echt nog wel een babytje kan krijgen. Ik kom daar zo op omdat de oom van mn vriend 63 is en die heeft vrijdag n kindje gekregen...k vind dar echt te oud. Kindje zal wel vaak te horen krijgen of die fijn met opa opstap is.
Die grens is moeilijk omdat je hem steeds verlegt. Ik vind mezelf en mijn man nog jeugdig, ik zie jonge stellen die er ouder uitzien en ouder doen...maar...genetisch ben je wel ouder natuurlijk en die risicos moet je wel onder ogen zien. Hier in spanje wordt er niet zo benauwd gedaan over 'ouder' kinderen krijgen, het is hier vrij normaal. Bovendien zijn de technieken om downsyndroom ed op te sporen vrij geavanceerd en kunnen ze hier met 8 weken zwangerschap al testen op geslacht en aandoeningen, (denk verglijkbaar met de Belgische NIPT test) Werd er alleen op gewezen dat de kans op een miskraam groter kan zijn. Vind het verder heel erg afhangen van de persoon. Ik ken jonge vaders die niets doen met hun kinderen en oudere vaders die er alle tijd voor hebben. Maar 63 jaar is wel oud ja....je moet dan wel snel afscheid nemen van je ouder op nog jonge leeftijd, maar neem aan dat het kindje wel een jonge moeder heeft.
Wel fijn die onderzoeken al zo vroeg vind k. Vruchtwaterpunctie of vlokkentest geeft ook risico's met zich mee dus die kans zit er dan altijd in, maakt niet uit hoeveel weken je al bent. De moeder is 39 dus dat is wel mooi. Was ook een bewuste keuze dus de voor en nadelen hebben ze denk ik wel op n rijtje gezet. Was ook verbaasd dat hij bog zon goed zaad heeft met 63 haha, de oude snoeperd
hahaha zeker een oude snoeperd, dat is het voordeel van man zijn, geen biologisch klopje dat doortikt. De vader van Julio Iglesias was, geloof ik, in de 80 toen hij nog vader werd.
Ik zeg altijd..je bent nooit te oud om een kindje te krijgen..een collega van me was 42..bijna 43 toen ze nog een kindje kreeg met haar nieuwe vriend..dus het kan echt nog Maar indd 63 vindt ik ook te oud..dat gaat wel heel erg ver.. Tjeee wat was Robbie Williams geweldig gisteravond..wat een entertainer..geweldig!!!