Jaa Dees! Moet het woensdag worden als ik het goed heb. Maar twijfel deze maand heel erg over m'n eisprong.. Of ik die nu wel of niet juist heb gevoeld. Dus afwachten
Daphne.... Ben je al wakker??? kan jij hem in het nagatief zetten??? ben nu wel erg benieuwd, of ik het goed heb.
Ik twijfel, snap denk ik wel waar je hem ziet. Test ligt ook op een vrij donkere achtergrond, heb je een witte achtergrond sharon? Wit velletje A4 bijvoorbeeld?
Nu echt niks te zien hoor haha deze is denk duidelijker? Ghnx dames voor meekijken! Waardeer het echt
Maakt niet uit. Zit nog voor NOD. Ga er wel vanuit dat het niet raak is , maar kan dus weer door! Op naar de volgende ronde! Yinxy?!?! Laat zien! Ben erg benieuwd!
Sorry! Ja uitgeslapen. Slechte nacht gehad. Netzoals Sharon, Omo wit! En kan geen foto plaatsen. Vriendlief heeft m al weggegooid
@yinxy; ohw echt waar?! Wat balen! Ik hoop dat jullie gewoon nog te vroeg zijn om positief te kunnen testen! Dikke knuffel!
Thnx dames. Ik denk te vroeg inderdaad. Met de ma had ik ook een licht streepje 1 dag na nod. Ik ga nu ook weer pas 1 na nod testen (mits ik niet ongi wordt). En anders inderdaad volgende ronde! Gaan we met ons alle op roze