Zwanger worden na miskraam juni '13

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Debbie81, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Oww btw dat roze van gister avond, is inderdaad gebleven bij 2 keer vegen. Ti's weer weg ;)

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dan wachten we nog een paar daagjes af :)

3. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Inderdaad. Ikke ga donderdag weer testen.

Hoe is t met de andere dames? Ik hoop echt dat deze week goede antwoorden gaan brengen of goede vervolg stappen, voor ons allemaal.

Linda, hoe is t met je meis? Ik hoop goed, naar omstandigheden.

4. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    Jammer jinxy en sharon. Hopelijk komende week alsnog een streep!! Ern meeting lijkt me tof!! In drenthe hebben we ook niet echt heel speciale dingen volgens mij. Alleen lekkere droge worst natuurlijk... maar ja, dat mogen de zwangere dames nu niet... lijkt me echt leuk om elkaar eens in levende lijve te zien. :) we delen zoveel samen zonder elkaar in het echt te kennen. Best bijzonder eigenlijk

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Is het een idee om ons naar de zwanger worden clubs te verplaatsen met een nieuwe naam?
    Wij blijven nu tussen de miskramen staan, en eigenlijk zijn we zo'n fijn clubje geworden.
    Ik dacht qua naam iets met tuinieren ofzo ;)

6. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Goed idee Dees..Zwanger worden na mk juni 2013 misschien?

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @lieke; ja zoiets kan ook :)

8. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    Goed plan!! Het voelt steeds zo negatief of naar mk te gaan..

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Precies ellepel, dat bedacht ik mij vanmorgen dus ook.
    Vandaar ook de vraag wat de anderen ervaren.

10. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Vind ik een hele goede deesdees. 2014 wordt het t jaar voor ons voor meer mk, maar positief bekijken en volop tuinieren ;) een nieuwe naam lijkt me een goede! Zwanger worden na mk juni '13 vind ik ook een goede. Of tuinieren na mk juni '13.

Een meeting lijkt mij ook erg leuk. Vind t heerlijk die band die we hebben. En toch inderdaad elkaar nog nooit gezien. Ikzelf ben een gamer. Niet meer zo veel als jaren terug, maar vond t toen bv ook ontzettend leuk om de mensen achter t scherm te leren kennen. Je "kent" elkaar wel al, maar toch nog niet echt. Misschien ook een idee om een fb groepje te maken waar wij alleen in kunnen ofzo. Geen idee hoe je dat moet opzetten... Dat dan weer wel :p maar met uitzoeken kom je een eind!

@hier, dadelijk naar m'n ouders. Alles mbt t huis wat zij te koop hebben en waar wij in gaan wonen, alles op papier zetten. Dat er geen gezeur komt van de aanhang van m'n broer en zus. Tevens gaat m'n pa z'n specialiteit maken: Chili con carne :) ik had t recept al, maar verkeerd, dus we gaan m nu samen maken. Daar heb ik best wel zin in. Iets samen met m'n pa alleen doen is zeldzaam. Dus ik geniet er van wanneer t wel kan!

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    #4611 BLiS, 5 jan 2014
    Laatst bewerkt: 5 jan 2014
    Dan ga ik ons zo verplaatsen naar de 'zwanger worden clubs'.
    Via je oude berichten kun je dan ook makkelijk het topic weer terug vinden.

@yinxy; een meeting kan inderdaad erg leuk zijn, ik ben ook wel benieuwd naar de gezichten achter de profielen.
    In het echt kan het contact zo anders zijn, zowel positief als negatief..dat vind ik wel spannend.
    Ken via het forum inmiddels al wat meiden, erg leuk!
    Een FB pagina is ook leuk, heeft iedereen hier FB?

12. Silvy

Silvy Actief lid

10 aug 2012
    300
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat een goed idee om te verplaatsen! Ik had dat dus ook met het miskramen gedeelte....

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Fijn dat jullie het een goed idee vinden :)

14. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Pfff en ik maar zoeken naar ons topic ;)

Sharon en yinxy: balen van jullie negatieve test, hopelijk volgende ronde allemaal op roze!

Birds: had een weekje vakantie. Geen enkele dag voor 11u opgestaan. Maar ik slaap enorm slechts snachts. Tussen 3 en 6 slaap ik niet. Morgen terug gaan werken, gedaan met het luilekkerleven :( ik zie er zo tegen op.

Dees: ik heb een fb, ben wel benieuwd naar jullie gezichten :) wie wil toegevoegd worden moet me maar pb'en met vermelding van hun naam ;)

15. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik heb ook Facebook. .dus wie wil?? Pb je naam maar door en kk voeg je toe. .:)

16. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Er is weer n hoop gekletst! Gezellig.
    Jammer dat er nog geen positieve tests voorbij zijn gekomen. Ik duim dat jullie te vroeg getest hebben alsnog n mooie 2e streep gaan zien binnenkort!

Over het verplaatsen van dit kletsgroepje; ja, goed idee! Wat meer positiviteit ipv via de plaats en titel zo de nadruk op de mken van eerder. We zijn inmiddels veel verder én veel meer dan dat. Ik vind de genoemde titel helemaal goed.
    Kan iemand dan ff n link hier plaatsen waar ie precies staat en hoe t heet? Das misschien wel handig..?

En een meeting lijkt mij ook leuk! Ben erg benieuwd naar de gezichten en karakters achter al het geklets hier. In t echt is dat toch heel anders denk ik. Hetgeen waar we hier bij ons op t dorp bekend van zijn is vis en muziek. Maar van beide moet je wel houden... hahaha... :D.
    Een fb groep lijkt me ook leuk. Kunnen we alvast gezichten zien van iedereen. :D
    Is iemand bekend en handig met t aanmaken van zo'n verborgen groep? Het moet wel mogelijk zijn om n groep te maken die afgescheiden is van alles. Dat alleen degene die er lid van zijn er kunnen kijken, lezen en schrijven.

@hier: het gaat allemaal wel goed denk ik. Mn buikje begint nu eindelijk n beetje te groeien en zeker 's avonds kan je t nu wel echt zien. Leuk!
    Helaas voel ik de baby nog niet bewegen... ik kan t niet afwachten!
    Verder sinds n week hele rare rode kringelstrepen op mn buik. Van mn ene zij boven en onder mn navel door naar de andere zij. Lijken net allemaal adertjes die ineens zichtbaar zijn. Heel gek. T ene moment zie je ze nauwelijks maar als ik warm gedoucht heb of buiten in de kou gewandeld heb dan zit ik weer helemaal vol met die rode 'adertjes'. Iemand enig idee wat t is, of waar t door komt? En hoe ik er vanaf kom? Echt fraai is t niet zie je.
    Verder is de misselijkheid eindelijk zo goed als over. Heel af en toe nog n vlaag. En die is dan ook wel meteen zo heftig dat ik de pot mag knuffelen. En t tandenpoetsen wordt nu steeds vervelender, ik moet daar zó van kokhalzen! Blhhhh..
    Het enige échte nare is n pijn in mn linkerzij. Als ik sta, loop of lig nergens last van. Maar als ik langer n zo'n 15 a 20 minuten zit krijg ik pijnlijke vervelende steken in mn zij. Als ik erop druk verlicht t de pijn. Ik denk dat mn darmen daar in de verdrukking zitten of zo. Heel veel meer info kan ik niet vinden op t www. Bij de controle bij de vk ga ik t volgende keer ff vragen. Gelukkig kan ik slecht stil zitten, dus heel veel last heb ik niet. Maar morgen moet ik na 2 ruim weken vakantie weer aan t werk (kantoor, hele dag zitten achter de pc), dus ben benieuwd hoe dat gaat.
    Maar verder voel ik me goed. Ik kan eindelijk zeggen dat zwanger zijn toch wel leuk is. Haha... De eerste 14 weken was toch echt wel afzien. Nu wordt alles beter! :D
    Oja! We hebben gister de babykamer en de kinderwagen besteld! Beetje vroeg, maar we konden de aanbieding echt niet laten lopen. En afgelopen vrijdag ook al n gezinsauto gekocht! We zijn dus al lekker op weg.. hihi..

Sorry, t is n beetje n lang verhaal geworden. ;)

17. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    O, nu zie ik t ook ja. Dit is gewoon t nieuwe topic, maar gewoon verplaatst en met andere naam. :D

Over fb; heeft iemand dan nu zo'n afgeschermde groep gemaakt?

18. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Jaaa leuk dat het verplaatst is! Top man! Goed idee. En zo kan iedereen ons nog vinden. Want is automatisch verplaatst ofzo?

Thnx dames voor de lieve reacties op de negatieve test. We gaan vrolijk verder. Vind wel een last van me afvallen. Wilde zo graag testen. En dat is nu gebeurt ;) voor m'n gedachten probeer k er nu gewoon van uit te gaan dat het negatief is en we de volgende ronde moeten afwachten... Ben alleen bang dat m'n gevoel heel anders gaat zeggen als ik eenmaal ongesteld ben. Haha maar dat zien we dan weer wel.

Cathrien fijn dat het beter gaat! Ben met Amy sowiso wel tot 6 maand aan het overgeven geweest. En misselijk zelfs tot de bevalling. Hopelijk kun j steeds meer gaan genieten! Wel lastig van de pijn in de zij, maar denk idd je darmen. Hopelijk gaat dat ook snel over. Misschien heeft de verloskundige idd wel goede tips... Ik had vooral kramp in m'n kuiten op het eind bij Amy, en toen kreeg ik de tip met een voedingskussen slapen. Was ideaal.. Lekker knuffelen met het voedingskussen... Maja zou bij jou denk geen nut hebben omdat je het alleen hebt als je zit toch? Sterkte ermeeb

Ik heb ook Facebook. Zal ff kijken of ik zo'n groep aan kan maken. Zit via tel.

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik heb dit topic inderdaad gewoon kunnen verplaatsen naar een ander onderdeel, dat is dan wel weer handig van mijn functie hier.
    Iedereen tevreden ook over de titel? Wel hè?

Ik heb al een paar verzoekjes gedaan middels pb, de rest volgt zo.
    Ben zelf denk ik niet zo handig in het aanmaken van een nieuwe FB pagina.

@cathrien; leuk baby shoppen! En ook nog een nieuwe auto, welke is het geworden?
    Waren jullie het nou dat jou man zonder werk komt te zitten straks?

@sharon; hier ook altijd weer teleurgesteld om ongesteld te worden, is ook geen leuke happening. Volgende ronde moet het raak zijn!

20. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Ja, Dees, mijn vriend is inderdaad degene die over 4 weken zonder baan zit. Als t goed is komen er deze week weer reacties op zn sollicitaties. Duimen dus!
    Daarom ook n dubbel gevoel bij de grote aankopen. Maar ik ga er gewoon vanuit dat ie redelijk snel iets vindt.
    Het is n Mazda3 geworden, van ruim 4jaar oud. In Duitsland gekocht, hier naartoe vervoerd en zijn nu bezig om 'm hier op NL kenteken te zetten. RDW keuring, BMP betalen. Komt nog van alles bij kijken. Maar alles bij elkaar scheelt t 2 a 3000 euro! Dus alle moeite meer dan waard!

Als fb groep gemaakt is wil ik me ook wel aanmelden. Maar wel als t afgeschermd is, heb niet zo'n zin dat iedereen van mn vrienden ook kan meelezen. Maar volgens mn vriend moet dat kunnen. Hij heeft ook eens zo'n groep aangemaakt. Dus als t niet lukt, let me know.. dat ik met vl wel ff kijken of we iets kunnen maken.

Deel Deze Pagina