Zwanger worden na miskraam juni '13

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Debbie81, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @cathrien; ik duim voor positieve reacties op de sollicitaties!
    De aankopen moeten er toch komen, snap dat het wel even dubbel aan kan voelen.
    Het invoeren kost inderdaad even wat tijd en moeite maar scheelt een hoop geld. Slim bekeken!

2. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    en ik maar zoeken en zoeken...
    Goed idee dat ie verplaatst is. goede naam ook. Kunnen positief het nieuwe jaar in zo.

hier beginnen de kriebels voor donderdag wel te komen. Hoop zo dat er wat uit komt..... We zullen zien.

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Sorry voor het zoeken dames!
    Bekijken jullie dan niet jullie laatste reacties op dit topic?
    Via gebruikersinstellingen waar ook al je abonnementen staan.

4. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    Bij wie moet ik mijn naam doorgeven voor de facebookpagina?

5. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    Meiden
    heb op fb een groep aangemaakt en als je zoekt op clubje meiden van juni 2013. Dan kun je je toevoegen en wordt dat ons ding als jullie het leuk vinden

6. lili79

lili79 Actief lid

23 sep 2013
    395
    0
    0
    Ps lees jullie berichtje morgen avond pas ivm mijn werk

7. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Ooh heb ook een groep aangemaakt. Dames zwangerschapspagina zwanger worden.

Misschien kunnen jullie kijken of jullie hem kunnen vinden?

Als het goed is kan dat namelijk niet...

Dus misschien handig als ik dan namen doorkrijg en kan ik jullie uitnodigen?

8. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Wat zijn de linken van de pagina's? Zit op mn tel en Facebook werkt niet mee..

9. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Overijssel
    Je bent uitgenodigd lieke! Hopelijk kun je het zien?

10. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    lilli en sharon, ik kan beide niet vinden.. Misschien is het wel handig om er maar 1 aan te houden, anders word het wel een beetje verwarrend denk ik. En zou fijn zijn om het bij dit clubje te houden. Jullie moeten de mensen dan toch accepteren? Tot nu toe kan ik niks vinden. Misschien kunnen jullie mij aanmaken?
    Ik stuur eff BP naar jullie vandaag met mn echte naam, wil dit niet openbaar zetten want anders kunnen jullie mij echt niet vinden.

11. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Ik wil mezelf alleen bij de fb groep toevoegen als ie écht verborgen/afgeschermd is. En als dat zo is, dan zou je m inderdaad niet moeten kunnen vinden via n zoekfunctie, maar dan kan alleen iemand die al in de groep zit je uitnodigen of accepteren.

Wil iemand me laten weten welke groep t wordt, en of ie dus echt niet te zien is voor de buitenwereld?

12. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Heb m gevonden sharon thanx voor de uitnodiging :) je kan ze indd niet vinden bij de zoekfunctie

13. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Hoiii dames!

Nouuu ik moest me toch een potje lezen gister haha

Yinxy en sharon wat balen van die testen maar ik hoop dat het gewoon nog te vroeg is!

En facebook wil ik ook wel aan meedoen als het afgeschermd is
    Pakken we die van sharon dan omdat daar al namen bij zijn toegevoegd?

14. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik zit indd bij die van Sharon..die heeft me uitgenodigd ervoor omdat de groep geheim is ;)

15. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

ik wil ook wel meedoen aan de fb groep, maar enkel als deze geheim is. Heb enkele collega's op fb en die weten nog niet af van mijn zwangerschap. Bedankt aan de meiden om jullie naam door te sturen, ik heb jullie een verzoek gestuurd.

Hier de eerste dag terug aan het werk. Pfff... ik ben het al terug beu! Deze nacht verschrikkelijk slecht geslapen, geen oog dicht gedaan, net zoals de nacht ervoor. Geen idee waarom maar ik pieker teveel. Deze nacht dacht ik de hele tijd aan of we nu een roze of blauwe kinderwagen moesten kopen :$. Zelfs toen ik mezelf probeerde te overtuigen dat dit totaal nog niet aan de orde was, ik kreeg het maar niet uit mijn hoofd. Gevolg: deze morgen om 6u als een wrak opgestaan...

16. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    Hoi hoi Sharon,

Ik heb je een pbtje gestuurd met mijn echte naam er in:).

Groetjes

17. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Overijssel
    Hey dames.
    De groep is aangemaakt en kun je idd niet vinden omdat her geheim is. Dus niemand kan meelezen cathrien! :)
    Leden zijn nu: ellepel, Dees, lieke, Daphne en ik dan.. Als jullie me pb doen met jullie naam zoek ik jullie op, voeg jullie toe en nodig jullie uit voor de groep! :) kan natuurlijk ook door een van de andere leden. Die kunnen ook leden toevoegen :)

Haha Daphne, is ook logisch dat je zoveel nadenkt! Is een hele stap, dus snap het wel. Heb ik ook gehad met Amy.. Ik Googlede van alles en kwam er dan soms al achter dat het 4/5 uur was s nachts... Heb op gegeven moment s nachts m'n tel uitgezet hihi. Kwam ik ook niet zo snel in de verleiding..

Lkkr rustig aan doen vandaag en wel je grenzen aan geven hoor! Succes

18. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Hoe gaat dat in zn werk dan?
    Ik reageer op een vriendin en jullie zien dat ook?
    Of zien jullie alleen wat ik reageer naar jullie?

Zien jullie dan ook wat ik het laatst heb gepost enz?

19. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Hoi Dames!

Leuk dat er al groepjes gemaakt zijn! Voor Fb. Als t goed is, kan niemand zien wat wij posten in t groepje. Ik wil ook niet dat iedereen t namelijk kan lezen. Niet iedereen hoeft inderdaad te weten dat we aan t proberen zijn enzo.

@Daphne, oww die nachten ken ik helaas maar al te goed :( Heel erg veel succes vandaag nog met werken! Ik hoop dat je de dag goed door komt.

@Hier, rot nacht gehad.. Ik ging op tijd naar bed en in bed kreeg ik steeds meer hoofdpijn. Werd echt beroerd! Heb tot 4 uur vanmorgen wakkeer gelegen, overgegeven. Blergh, volgens mij wordt ik ziek :( En tot mn grote schrik had ik net weer rood bij afvegen. Met afscheiding erbij.. Dus ik ben benieuwd wanneer ik de volgende keer naar de wc moet. Of t dan nu eerder doorbreekt, of toch niet.

20. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Ja, dat vraag ik me ook af. Mijn fb-vrienden kunnen de groep en wat er gepost wordt niet zien. Maar hoe zit dat andersom: ziet de groep wel alles wat ik bij anderen post of waar ik op reageer en zo?

Deel Deze Pagina