Zwanger worden na miskraam juni '13

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Debbie81, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    nee niemand van onze groep kan zien wat jij bij anderen post ;)

2. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Oke dan geef ik even mn naam door ;)

Zal ik even bij sharon doen dan :)

3. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Niet dat ik nou zo'n freaky poster ben hoor... hahaha...

Ik heb mn naam ook in n pb naar Sharon gezet.

4. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Haha ik probeer t op FB ook zo neutraal mogelijk te houden enzo. Ik gebruik fb merendeel om in contact te blijven met mn vrienden in de VS. Heb daar 12 jaar geleden een jaartje gewoond.

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Leuk, ik ben benieuwd naar jullie op FB :)

6. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Ik ben nu ook wel erg benieuwd. Zit elke 2minuten nu mn fb te checken.. haha... aar ik ben nog niet toegevoegd. Ben niet ongeduldig hoor..;):D

7. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Whaha dat heb ik ook! :D

8. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ben benieuwd naar jullie hoor :)

9. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Hahaha dat checken heb ik ook! hahahaha.

Hier zit ik met een vraagteken en kan alleen afwachten. Net weer naar de wc, weer een rode veeg, maar echt heel weinig nu.... make up your mind!
    K voel me trouwens net ff weer een tiener, net opgegeven voor een open dag op een school. Ze hebben as zondag open dag dus ik wil ff gaan kijken. Dat is lang geleden dat ik naar een open dag geweest ben!

10. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Misschien is Sharon wel 'offline'..?
    Wie kan ik nog meer pb'en om me toe te voegen aan de groep? Wie zit er momenteel ook bovenop? Want ik ben nu te nieuwsgierig aan t worden.. whaha.. :D

11. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    En yinxy, school. Tjeempie... Dat is voor mij ook al in n ver verleden geweest.. 15jaar maar liefst! :$ Ik word oud.... :)

12. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    sharon heb je een pb gestuurd om me aan te melden voor facebook

13. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Haha ik ken t gevoel Cathrien! Ik ben nu 30, wanneer mn school zou beginnen 31... K had net ff gekeken, 2005 heb ik mn laatste school diploma gehaald. 9 jaar geleden! Hoe raar t ook klinkt maar ik denk wel dat als ik naar die opendag ga, dat ik dan tussen jong volk rondhuppel die dit jaar hun eindexamen gaan doen.. hahahaah Ik ga me dan echt oud voelen! Hahahaah.

14. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ik zou t niet kunnen yinxy...weet naar school ;) verschrikkelijke tijd op gehad (laatate jaren minder erg maar nee leren is echt niks voor mij)
    Hoe voel je je nou? Heb je nog overgegeven?
    Kan t echt niet van een zwangerschap zijn? Lees wel eens vaker dat vrouwen al overgeven vanaf de innesteling!?!

Hier vandaag niks gedaan alleen maar boodschappen. Zag een leuke deken en een zitzak bij de aldi voor de babykamer dus direct meegenomen. Wou eigenlijk nooit echt blauw (of roze) maar verschillende kleuren blauw is toch wel leuk bij grijs en wit. De naam wil ik dan ook met blauw tinten.
    Begint wel zwaarder te worden voel ik aan mn lichaam...en de chips valt me beetje verkeerd dus nu wat anders erboven op eten en hopen dat t samen zakt haha. Zo niet...hallooo wc! ;)

15. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    sharon, klopt dat wel? Je hebt me uitgenodigd voor je eigen facebook en niet ons afgeschermde cluppie.
    Of doe ik iets verkeerd?

16. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Ey dames,
    Sorry had visite. Heb jullie vriendschapsverzoek gestuurd en debbie en yinxy zijn al toegevoegd.. Staat bericht in de groep van lieke wat jullie naam hier is. Wel handig om daar even op te reageren denk ik hihi.. ;)

De groep is gesloten. Als je vrienden met ons bent dan kan diegene zien als je op een openbaar bericht reageert. Bv je vriendin heeft een openbaar profiel en plaatst een openbare foto. Dan kan op onze tijdlijn verschijnen dat je daar op reageert. Echter, als je vrienden een afgeschermd profiel hebben dan zien wij dat niet. En tegenwoordig heeft bijna iedereen een afgeschermd profiel. En anders blijf je bij de groep maar word je geen vrienden met ons. Dat kan volgens mij ook wel.

De groep is echter geheim. Voor niemand te vinden en voor niemand te zien als jij iets plaatst in de groep of op een bericht reageerd. Bericht me maar voor onduidelijkheden..

Balen yinxy. Zal de ongesteldheid wel komen toch? Blijf duimen van niet voor je!!!

17. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Debbie, ze had mij ook eerst als vriend toegevoegd en daarna in t groepje.

Birds, ja kan. Vanmorgen nog een keer moeten overgeven. Daarna ben ik aan t water en melba toastjes gegaan. Die houd ik tot nu toe nog binnen. Rare is dat als er een lamp aangaat, de hoofdpijn terug komt. K zit nu dus in t donker :p hahahaha en van ren zwangerschap, ja kan. Geen idee om eerlijk te zeggen. Als de volgende keer met naar de wc gaan geen rood meer te zien is, heb ik hoop. Is er weer redelijk wat, dan ga ik er vanuit dat t mis is.
    Naa school, ik moet wel! Haha. Ik ben langdurig ziek geweest. Mentaal. En heb ook een heel diepgaand traject gehad om te kijken wat bij mij dan wel past. Dus ik ga een BBL opleiding doen. 1 dag school, rest werken. Zo ga ik toch naar school maar werk ik ook. Ik weet dat de economie nu k.t is. Maar ik ga t er gewoon op wagen. Ik ga nu dan in ieder geval iets doen waar m'n hart bij ligt.

18. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Hmm klinkt ook als een migraine :(

Goed van je dat je je dromen achterna gaat.
    Als ik werkloos word (nu moet ik niks opzeggen natuurlijk) wil ik een cursus gebarentaal doen en met dove of slechthorende kindjes werken.
    En dan het liefste met een klein aantal collegas, al die kippen bij elkaar word ik hondsdol van ;)

19. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Heb ik weer...de groep opent zich niet op fb :(
    Ik zie dat sharon me heeft toegevoegd aan de groep maar krijg de groep niet geopend. Hmm hoop dat dat ligt aan fb.

20. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Birds, heb je dit alleen op je gsm of ook op de pc?

Migraine zat ik ook aan te denken. Maar die zijn meestal vele malen heviger dan dit, qua hoofdpijn. Lampen heb ik nu toch maar aangedaan. So far so good.
    @opleiding, ik heb altijd iets met kinderen willen doen, chreche, lerares.. En nu heb ik die kans om t te doen. Dus ik ga ervoor. Vind t wel eng hoor. Heb toerisme gestudeerd met de gedachte dan iets met kinderen te doen in een recreatie team. Kreeg toen wat met m'n ex, dus reizen zat er niet meer in. Zo ben ik in t IT wereldje gerold en eigenlijk nooit meer uit gekomen. Wel geprobeerd met andere banen, maar niet succesvol. Nu wat dat betreft t roer om en een nieuwe opleiding :)

Deel Deze Pagina