Zwanger worden na miskraam juni '13

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Debbie81, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    We missen:
    Cathelijn
    Mamsie
    Silvy
    Eerstebeeb
    Linda

2. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    :$ zoveel!?
    Wat zijn we dan (helaas) met velen he :(

3. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    misschien zijn ze de weg kwijt, nu we ook verplaatst zijn. Waar staat dat lijstje op facebook van wie wie is? Kan dat net als de nod lijst vast gezet worden, want ik weet het nog steeds niet. Kan het niet onhouden sorry allemaal.

4. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Haha niet erg debbie. Het staat via de pc, boven in de balk onder documenten.
    Via de telefoon, als je bovenop de banner drukt van zp dames, vond ik onderaan documenten. Daar staat deze ook tussen.

5. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @debbie haha ik moet ook nog even denken hoor als ik de namen zie..maar wel weer leuk natuurlijk ;)

En over de "vermiste" dames..hoe maken we kenbaar dat we hier zitten nu?

6. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    We kunnen ze n pb sturen waarin we zeggen waar t topic naar verplaatst is..?

7. Silvy

Silvy Actief lid

10 aug 2012
    300
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden ik heb jullie gevonden hoor!

Pfff heb echt een baaldag vandaag... Volgens mij is mijn ongi vandaag doorgebroken. Ik heb denk ik wel een uur zit huilen....
    Ik snap niet waarom het me deze ronde zoveel meer doet zucht. Ik kom steeds dichterbij mijn uitgerekende datum, iedereen om me heen wordt zwanger, en elke ronde heb ik het gevoel dat we er alles aan gedaan hebben. Ik slik die stomme tarwekiem/teunisbloem pillen ik temp en rond mijn eisprong probeer ik een ovutest te doen...

Enige lichtpuntje is dat mijn cyclus aardig regelmatig blijft.

Sorry voor mijn geklaag maar het moest er even uit blehhh

8. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Silvy meis! Helemaal niet erg hoor! Ik heb deze ronde precies tzelfde. Ik was een week geleden uitgerekend, maar m'n ongi viel gisteren erg zwaar. Heb ook ff goed zitten janken. Had een gevoel dat t goed zat, maar ook door opmerkingen wat ik om me heen hoorde. En dan toch ineens bloed. Weer een moment van teleurstelling dat t weer niet gelukt is.

We zitten trouwens sinds een paar dagen op Facebook. Op een afgeschermd groepje. Als je erbij wilt, kan je een pb sturen naar een van de dames die hierboven niet op t lijste staan. We kunnen je toevoegen, maar Sharon moet t goedkeuren zg maar. Zij beheerd de groep ;)

9. Silvy

Silvy Actief lid

10 aug 2012
    300
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Yinky, leuk fb! Ik ga het even uitzoeken!

Ja het stomme is ook dat mijn temp dus heel erg hoog is gebleven terwijl die altijd gelijk zakt op de dag van mijn ongi. Het is ook nog niet bloed met het afvegen maar tijdens een check van de baarmoedermond gebeurt. Maar toen ik dat bloed zag stortte ik meteen in zucht

10. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    :( knuffel! Is je ongi dan ook echt doorgebroken? Of is t bij die ene keer gebleven?

11. Silvy

Silvy Actief lid

10 aug 2012
    300
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee nog niet echt maar meestal is helderrood slijm echt wel een teken dat het gaat doorzetten. Morgen temp aankijken. Bah door die hoge temp had ik ook gelijk weer hoop!

Zit even alles terug te lezen maar zag idd dat jij het ook had yinxy! Wat vervelend als iedereen het denkt...valt zo rauw op je dak dan!

12. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Ja valt inderdaad zo rauw op je dak :( ik doe dan (nog) niet aan tempen, maar wil dat morgen wel aan de gyn voorleggen. Deze ongi is ook totaal anders dan wat ik ooit gehad heb. Zaterdag die licht roze afscheiding. Maandag helderrood, maar 1 echte veeg. En dinsdag morgen was hel los gebroken. Maar geen kramp! Normaal heb ik de eerste dag echt wel ergens last van. En t meest gekke is, is dat ik gister morgen dan vliesjes erbij had zitten (wat op zich normaal is bij me) maar daarna is t een soort van dikke stroop geworden. Dat vind ik zo raar. Ik heb nu ook nog helemaal geen oud bloed gezien. Alleen helder rood....
    T wil mij dan ook niet los laten dat het een "mislukte" innesting was zeg maar. Maar goed. Morgen ga ik naar de gyn voor controle voor m'n bms. Dan wil ik haar ook vragen over m'n rare ongi.

13. Silvy

Silvy Actief lid

10 aug 2012
    300
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nou dan zeker weten vragen aan haar! Wat vreemd zeg! Heb je nu nog veel bloedverlies? Wel fijn zo'n controle denk ik!

14. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    He bah silvy.. Ken het gevoel. Ook gevoel dat m'n ongesteldheid eraan komt maar toch ook tekens van zwangerschap. Pffff... Nu weet je het wel en kan je verder. Ik zit nog in die rot onzekerheid. Maar snap je gevoel nu. Lkkr laten gaan die tranen! Leef echt met je mee. Knufffff

Yinxy heel veel succes morgen! Ik hoop dat je snel je antwoorden hebt... Andere dames ook veel succes. Ik denk aan jullie...

15. Silvy

Silvy Actief lid

10 aug 2012
    300
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sharon thanks meis!
    Jij dus nog in onzekerheid. Bleh konden onze lichamen maar duidelijk zijn!

Mijn temp is vandaag gezakt naar een ongi temp, dus het zal er vandaag wel aankomen. Pfff

16. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Balen silvy! Laat maar lekker gaan die tranen!

17. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Balen Silvy! Ik bleef nog hoop houden voor je voor deze ronde ;(

Hier een lang verhaal. Had de verkeerde medicijnen gekregen (foutje apothekers assistente) waardoor ik niet zwanger kon raken deze ronde. Deze zorgt ervoor dat je niet genoeg bms hebt. Deze was op zich wel dikker dan de vorige keer, maar te weinig voor een kleine.
    Deze ronde geen hormonen slikken en ik moet mn cyclus in de gaten gaan houden. Ik met ovu strips en tempen, en bij de gyn volgende week op controle.

18. Silvy

Silvy Actief lid

10 aug 2012
    300
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jemig Yinxy dat meen je niet gewoon een ronde met verkeerde medicijnen! Nu moet je deze ronde je bms weer aan laten sterken? Zie je het tempen een beetje zitten?

Hier nog steeds geen bloedverlies alleen soms een klein beetje lichtbruin met afvegen. pff mag voor mij wel doorzetten. Had het wel al verwacht met zo'n lage temp!

@Birds, Thanks meis! Jeetje wat ga jij snel door die weken heen! Schiet al lekker op :)

19. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    :) ja he...gaat me beetje re snel nu...moet nog zooveeel (in mn hoofd dan ;))

Maar heb je al getest? Sorry als ik iets gemist heb.
    Je kreeg bloed toen je aan je bbm voelde (extra doorbloeding) en je hebt nu bruine afscheiding. Kan dat niet met een zwangerschap te maken hebben?

20. Silvy

Silvy Actief lid

10 aug 2012
    300
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Birds, ja heb gisteren twee testen gedaan, action en kruidvat en die waren alle twee superwit helaas. Terwijl ik 13 dpo zat gisteren dus mijn hoop is volledig weg zucht. Ook de daling van mijn temp zegt genoeg denk ik bleh

Ben je al een beetje bezig met inkopen? :p Wat leuk dat je al het geslacht weet!

Deel Deze Pagina