Nu je t zegt wist ik dat wel van de temp daling...balen meid! Jaa zeker aan het shoppen, niet teveel want krijgen veel en hebben al veel. Maar is zeker leuk om te doen! Maandag rondleiding bij het kdv bij ons in het dorp. Moet eerlijk zeggen dat ik zenuwachtig ben! Nog nooit aan de andere kant gestaan haha.
Hi silvy, hoe issie vandaag met je? Nog steeds niets gespot? Over t tempen, ik wil t doen, maar ben ook bang dat ik t fout ga doen! Hahaha. Ik ben eigenlijk al te laat met beginnen.. Maar goed, k ben nog steeds ongi dat wel. Moet zeggen dat ik wel slecht geslapen heb na gisteren. Op zich had in wel goed nieuws, dat m'n bm nu beter uit zag, bms was iets dikker, dus dat is positief! Maar ben alsnog vaak wakker geworden erover.
Hoi Yinxy, Tempen valt wel mee hoor en je zit nog pas op cd 5 toch? Dan kan je best nog wel beginnen! Heb je wel eens eerder getempd of wordt dit de eerste keer? Hier nog steeds geen bloed gespot maar mijn temp was weer 0,1 gezakt ( misschien niet zoveel maar hij blijft dus laag pff)
Nee ik heb nog nooit getempt. Dit wordt mn eerste keer. En ja dat dacht ik zelf ook, ik zit nog in t begin van de cyclus. Dit weet de gyn dat ik al begonnen ben met mn nieuwe cyclus, maar de gyn vertelde me dat ik alsnog moest beginnen Nog steeds geen bloed? En nog steeds een dalende temp? Blergh! Ik hoop dat ie weer terug omhoog gaat! Of dat je ongi snel komt, dat je uit de onzekerheid komt
Klopt het maakt idd niet uit of je nu start of 5 dagen eerder. Als je maar de dagen rond je eisprong goed tempt hehe nou mocht je vragen hebben ik temp nu al een tijdje Pfff ja echt heel erg raar mijn lichaam is een beetje van slag volgens mij. Meestal wordt ik ongi gelijk op de zelfde dag van een dalende temp. Helaas kan een zwangerschap wel worden uitgesloten met die negi testen van twee dagen geleden zucht
Als ik vragen heb, dan stel ik ze! Raar dat je lichaam zo raar doet IK hoop dat je snel een antwoord hebt. Zitten afwachten op die ongi die niet wilt komen is niet leuk
Hee dames, ik kom weer even langs waaien om te kijken hoe het met jullie gaat.. Heb afgelopen maand echt even rust genomen om even niet continu met zwanger worden bezig te zijn, alhoewel we een hele drukke gezellige decembermaand hebben gehad. ben blij dat het weer januari is met nieuwe ronden en kijken vol goede moed vooruit Linda, heel veel sterkte nog he..het zit je niet mee meid! Hoe gaat t nu met je? Ellepel, wauw!! Wens je een goede zwangerschap toe! Silvy, balen van je negatieve test knuff Birds, je bent gewoon alweer op de helft!! Bij jou lijkt het zoo snel te gaan
Hi mamsie! Welkom terug! En inderdaad met goede moet t nieuwe jaar in! Hoe gaat ie met je? Beetje tot rust kunnen komen van t zwangeren tijdens de drukke december maand?
Hey mamsie! Leuk om weer even van je te horen! Wat goed dat je maand er niet echt mee bezig bent geweest! Zou willen dat dat bij mij eens zou lukken! Spannend dat je bijna mag testen! @hier, volgens mij ben ik net ongi geworden zucht. Moed zakt me alweer in de schoenen ook al zag ik het aankomen...
@deesdees, haha grappig zit ik dus net te doen, minus de chocoreep al breng je me wel op ideeen. @iedereen, nu ik weer mijn rijtje kan aanvullen van cyclus dagen, zit ik me ineens iets af te vragen... Vinden jullie dat ik een onregelmatige cyclus heb? Geldt dit als omregelmatig? Of een lange cyclus? Ben daar altijd zo bang voor he Thanks alvast!
@Silvy; Nee, ik vind niet dat je een onregelmatige cyclus hebt. Na je MA was je cyclus even 2x iets langer omdat je lichaam dan even weer op rit moet komen. Ik heb vaak een cyclus tussen de 28-30 dagen. Na mijn MA was deze ineens 25 en na mijn laatste bevalling 33.
@deesdees thanks! Ja ik had idd twee langere cyclussen na mijn MA. Voor mijn MA had ik zelfs cyclussen van 40 dagen dus het valt nu nog mee. Toch heb ik altijd in mijn hoofd zitten dat ik in de buurt van de 28 dagen moet blijven ofzo....
Hier ook veel bruin vloei met vers bloed af en toe. Zoals alle andere maanden zal dit betekenen dat m'n ongi eraan zit te komen. Is het gek als ik maandag gynaecoloog bel vanwege die hevige voortijdse bloedingen? Heb dit nooit gehad. Niet toen we bezig waren voor Amy, na Amy niet (niet weer aan anticonceptie geweest) en ineens na de curretage heb ik gemiddeld 3 dagen dat ik veel bloed voor de ongi. En ongesteldheid komt met hevige krampen. Herken gewoon m'n lichaam niet. En iedereen zegt ja hij is nog aan het herstellen, maar vind het nu wel heel lang duren niet waar? Misschien kunnen ze even kijken of er eventueel nog wat zit?? Silvy sterkte vandaag. Idd lekker een hang avond van maken. Doe het rustig aan.. Knuffff van mij. Ik zat vanmiddag ook even in een dip.. leef met je mee
@sharon; ik zou het niet gek vinden als je daarover gaat bellen met je gyn. Jij wil graag duidelijkheid, volgens mij duurt een herstel ook niet zo lang nee. Gewoon bellen hoor, ook daar zijn ze voor.
Zou het ook niet gek vinden hoor sharon. Als je het zelf niet meer herkent gewoon doen! Misschien heb je dan duidelijkheid!
December: 9 - Debbie81 9 - Sharon01 10 - Silvy 24 - Ellepel1985 Zwanger! Januari: 6 - Debbie81 6 - Yinxy 6/8 - Sharon01 7 - Silvy 20 - DeesDees 30 - Yinxy Niet meer zwanger geworden sinds MA Juni: Silvy Yinxy Catelijntje Mamsie86 Sharon01 Uitgerekend Lieke86 - 20 April 2014 Birds86 - 31 Mei 2014 Cathrien - 18 Juni 2014 Daphnev85 - 22 Juli 2014 Lili79 - 27 Juli 2014 Miskraam sinds Juni 2013: Ellepel1985: 25-09-2013 MK wk Debbie81: 04-10-2013 MK 6 wk Eerstebeeb: 25-10-2013 MK 9+3 wk Linda: 03-01-2014 MK 9 wk Geboren: DeesDees: S* 19-11-2013 18+0 wk Afspraken : Januari 7-1 / 20:00 Lili79 termijn echo 9-1 / 09:00 DeesDees, 1ste gesprek Klinisch Genetica 9-1 / 10:30 Yinxy, echo controle bms 9-1 / 15:45 Debbie81, 1ste uitslagen onderzoeken 15-1 Birds86, 20 wk echo 20-1 / 16:10 Cathrien, controle vk 21-1 / 08:30 Ellepel1985, 1ste echo 8wk 27-1 / Daphne, 12u controle gyn (16w) 29-1 / 17:30 Cathrien, 20wk echo Februari 10-2 Lieke86, 11:00: 30 weken groei echo + 11:30 Controle Gyn 11-2 Birds86, controle gyn mn afspraken erbij gezet