Zwanger worden na miskraam juni '13

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Debbie81, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    vind 63 ook te hoor.
    Mijn vader word dit jaar 63 en heeft al 5 klein kinderen. kan je nagaan.
    Ben idd ook bang dat dat kindje vaak te horen zal krijgen...gezellig met opa op stap? Beetje sneu vind ik het wel.
    Maargoed, het kindje weet straks niet beter...

Ik heb voor mijzelf ook een grens gezet maar ik weet nu al als ik die grens bereikt heb en er is toch nog een wens voor 2e of 3e kindje, ik toch die grens zal overgaan vermoed ik zo.
    Mijn grens had ik gezet op 35 maar kan net zo goed 40 worden hoor!;)
    Ik denk ook dat als je een grens hebt en er toch nog een wens voor een kindje is die grens algauw voorbij gaat. (als ik voormijzelf spreekt dan)

2. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    #462 ellepel1985, 14 jul 2013
    Laatst bewerkt: 14 jul 2013
    Ik had veldkaarten! Jij dan? Het was mooi he? Al moet ik zeggen dat ik de vorige show mooier vond!

Hoe gaat het verder met iedereen? Hier probeer ik de draad weer goed op te pakken. Soms even een minder moment, maar het valt mij op dat ik er steeds beter mee om kan gaan en steeds minder 'last' heb. De cyclus vind ik wel weer spannend. Zal hij nu gewoon op gang komen of nie... We gaan het allemaal zien!! Ik ga werken, ik ben er vanavond weer!:)

Liefs

3. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Nee had geen veldkaarten..zat in vak 119..naast het podium..dus had mooi zicht :) Maar de show was indd geweldig!!

4. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Hier gaat t super.. kan weer 100% genieten van me vent en alles om me heen! Dat snelle herstel bevalt me ook heel erg goed en ik ben heel erg benieuwd!

Werkse meis!!! :) Ben blij dat t bij jou ook aardig goed gaat!

5. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Zo ben weer ff bij.de leuke maar ook de minder leuke verhalen.vandaag met mn man en dochter naar een speelpark geweest.heb echt een ontzettend mooie dag gehad.mijn dochter heeft op het moment een obsessie voor kinderwagens en baby s.ze wil overal in kijken en baby s zien.ik hoop zo dat ik haar ooit een brusje kan geven.
    Gelukkig lekker weer en het wordt de hele week mooi.als je naar buiten kan ben je toch wat minder verdrietig volgens mij.voel me geestelijk al aardig beter.lichamelijk heb ik mijn twijfels.we hebben deze week onveilig gevreeen.soms ben ik bang voor infecties.haal me vanalles in het hoofd.heb de hele avond zo n opgeblazen gevoel onderin.echt mijn baarmoeder.vind het een beetje eng.niet dat het pijn doet maar al mijn broeken doen pijn omdat het opgeblazen is.heb pas 25 e controle en ga deze week een paar dagen weg.het zal vast nog steeds door de curretage komen.ik wil zo graag weer normaal zijn.dat mijn lichaam weer klaar zal zijn voor een nieuwe zwangerschap.maar zo lang het nog zo is zal dat eerst wel niet gebeuren.hebben jullie ook wel eens dat opgeblazen gevoel daar onderin?

6. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier is het nu ook weer bij het oude.
    Lichamelijk voelt het weer als van ouds en geestelijk gaat het ook goed.
    Heel af en toe wat moeilijke momenten maar dat is goed te doen.
    Heb ook alweer 2 weken gewerkt en vanaf dat momend is het normale dagelijks leven alweer begonnen.

7. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Dat was bij mij ook toen t werken weer begon. Heb t heel soms nog moeilijk, zie elke dag wel zwangere vrouwen maar vnvd was toch echt niet normaal. Kermis in paar dorpen verder en heb wel 15 zwangere vrouwen gezien. Niet normaal veel kinderen dus steekte wel paar keer :(

K zit me nu al weer gek te maken met dat gevoel wat ik heb over die eierstokken. Zou het zijn dat net die ene dag echt de eisprong was en k daarom mn eierstokken zo goed voelde, kan k weer zwanger zijn, wat heb k gegeten en gedronken..
    Word nu alweer gek van mezelf!

8. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Wat fijn Debbie dat je je weer de oude voelt.het helpt idd dat je werkt.wij hadden besloten dat ik mindr ging werken zodra ik zwanger was,we hadden alles al vroeg geregeld.vond het best moeilijk om niet veel meer te werken,maar omdat ik toen zwanger was kon het me niet zo veel meer schelen.tot de miskraam kwam.viel een beetje in een zwart gat.geen baby meer en geen werk.en daarrdoor ga je meer nadenken als je thuis zit.je gaat alleen nog meer andere dingen waarderen dus wil ook thuis zijn voir mijn dochter.wil niks meer van haar missen.
    En idd....wat zie je veel zwngere vrouwen...of het vqlt gewoon meer o nu.het maakt je weer ff verdrietig ja.

En Birds????ja..ja kan zwanger zijn.maar ga er gewoon niet van uit.wij vrijen ook zonder voorbehoedsmiddelen,maar ik ga er vanuit dat er geen eisprong is.niet eerderr dan na een menstruatie.je kans is klein deze maand he.jezelf niet gek maken meid

9. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    K ga t proberen hihi. Zou normaal woe ongesteld moeten worden, met een cyclus van 28 dagen. Wil wachten tot volgend weekend met testen als k nog niet ongesteld ben. Het is denk ik maar 1 streep maar k wil t weer zo graag dat je dingen ziet vliegen.
    K ga nu slapen, moet ma di en woe nog werken en dan 3, 5 week vakantie :)
    Slaap lekker!

10. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Spannend hoor Birds.we gaan voor je duimen!!

11. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Hoi dames,

Wat fijn dat het voor iedereen een beetje beter gaat. Hier zaterdag mijn eisprong gehad, maar de laatste keer dat we geklust hebben was woensdag, dus ik mag er waarschijnlijk een kruis over maken.

Het gaat hier niet zo goed. Ik moet even mijn hart luchten. Heb het gevoel dat de miskraam mij en mijn partner nog verder uit elkaar drijft. Ik heb zo'n behoefte aan affectie maar die krijg ik naar mijn zeggen niet genoeg. En mijn vriend snapt dit niet. Hoe meer ik hem nodig heb, hoe meer hij zich van me verwijdert. Ik heb hem gezegd dat ik behoefte heb om te praten over alles, maar hij wil niet. Het is een gesloten boek. Als ik wil praten moet ik maar een psycholoog opzoeken zegt ie dan. En als we dan toch praten, krijgen we ruzie en worden er kwetsende dingen gezegd. Ik weet echt niet meer hoe ik hiermee moet omgaan. Ik huil mezelf bijna elke avond in slaap. Niet zozeer door het gemis van de zwangerschap, maar meer het gemis van affectie. Ik heb echt het gevoel dat we uit elkaar aan het groeien zijn. Wat kan je nog doen als er niet kan gepraat worden? Is dit het begin van het einde? Ik hou ontzettend veel van hem, maar zo kan het ook niet verder...

12. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen allemaal..

Fijn te horen dat t met iedereen beterder gaat..maar soms nog moeilijke momenten hebben..heb ik zelf op dit moment ook..ben ongesteld geworden en mer toch wel dat me dat iets zwaarder valt..blijf maar denken van.."had nu 9,5 week zwanger geweest.." maar dat komt wel weer goed..heeft tijd nodig net als bij iedereen..

Ik ga duimen voor je Birds!! zou toch wel leuk zijn he als het wel zo is :)

Eerstebeeb,ja dat heb ik ook..mn broeken knellen soms..voelt wel erg raar..veel lucht en soms nog gevoelig onderin..

Jeetje Daphne..das heftig allemaal zeker nu..mannen zijn gewoon lastige figuren op zn tijd..is hier ook zo..ze snappen je gevoel niet en voor hun ist makkelijk praten om verder te gaan..maar bij ons ligt dat net weer wat anders..wij hebben de kleine toch bij ons gedragen al was het niet lang..en dat moet een plekje krijgen en dan vinden ze het raar dat je een keer een off-day hebt..ik zei gisteravond dat ik weer ongesteld was..zegt ie..maar dat was je 3 weken geleden toch ook?? zeg ik..ja hallo..dat was geen gewone menstruatie hoor..dat had wel een reden..pffff..soms negeer ik het maar..ik hoop echt dat jullie eruit komen..

13. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Ook hier draaien de duimen op volle toeren Birds :D

14. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Jeetje Daphne...
    Wat ontzettend rot dat je partner zich zo opstelt.
    Ik weet hoe je je voelt want mijn partner deed hetzelfde, ook omdat de miskraam op toch al zo´n rot periode in ons leven kwam....het was voor hem de druppel zeg maar....en kon mij ook niet steunen.

Ik heb hem hiermee geconfronteerd, we kregen ruzie, en heb hem vervolgens volledig genegeerd voor twe weken, niet makkelijk want zat midden in de Cytotec behandeling...

Het is hierop zo geescaleerd dat ik hem heb verzocht om weg te gaan en dat was zijn eye opener...

Soms hebben mannen het er ook moeilijk mee maar kunnen dat gewoon niet tonen, misschien is dat bij jou ook wel het geval, en hoe meer emotioneel jij je opstelt hoe verder zij zich van je afzetten.
    Moeilijk....
    Een dikke knuffel van mij.

15. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Birds, spannend hoor..hoop voor een positieve test voor je! En lekker bijna vakantie, heerlijk!

Daphe, vind het echt erg dat je partner zich zo opstelt, net of het voor jou al niet zwaar genoeg is allemaal! Kan die zich niet een beetje inleven?? Ik snap dat het voor mannen moeilijk is om het te begrijpen..ze voelen niet wat wij voelen, gaan sneller over tot de orde van de dag. Mijn man ook hoor, die was al snel weer helemaal in zn 'normale doen'..maar zelfs niet open staan voor een goed gesprek of luisterend oor vind ik wel heftig, dat kan hij gewoon niet maken!! Of heeft hij het er van binnen zelf ook erg moeilijk mee waardoor hij er niet mee geconfronteerd wilt worden?? Was zijn kinderwens net zo groot als de jouwe?

16. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Kan me je telleurstelling wel begrijpen hoor Lieke.dan wordt je toch echt weer even met de neus op de feiten gedrukt.en die opmerking die je man an maakt....ach ja...dat zijn echt mannen.ze zijn dat gebied echt een beetje dom

17. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Hij heeft me gezegd dat het hem veel verdriet doet/heeft gedaan, maar dat hij er niet over wil praten. Hij zei me: ik wil niet huilen, dat doe ik liever als ik alleen ben. Dus hij heeft het er wel moeilijk mee. Maar ik ben zo kwaad op hem, omdat hij zijn verdriet niet toont. Hij doet zich voor alsof het hem helemaal niets doet. En als hij dan zegt dat het eigenlijk nog geen baby was, omdat het nog zo klein was... man, wat maakt mij dat zo woedend!

Het lijkt alsof we nog enkel ruzie maken. En hij is verbaal héél sterk. Met zijn woorden kan hij je in 1 seconde helemaal de grond inboren. Net wat ik op dit moment niet nodig heb. Hij meent het wel niet altijd maar het doet toch wel pijn om te horen. Gisteren vergeleek hij me met een kanker die binnenin zijn lijf zat. Hij zei me: je vreet me helemaal op vanbinnen en éénmaal je het beseft is het al te laat.

Ik kon er zelfs niet op reageren, zijn woorden hebben me diep gekwetst. Ik ben dan maar gaan slapen. Toen hij kwam slapen heeft hij me nog in zijn armen genomen. Maar om eerlijk te zijn, het deed me niets, ik kon alleen maar huilen. En vandaag spookt enkel dat woord 'kanker' door mijn hoofd.

18. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe

@ Daphne, Sorry maar ik vind echt dat hij veel te ver is gegaan je te vergelijken met kanker. Ik kan me voorstellen dat dat je erg gekwetst heeft! Misschien bedoelde hij het niet zo, maar ik kan me er geen excuus voor bedenken. Pfff, ik zou toch echt met hem proberen te praten, want als hij het zo ziet weet ik het ook niet zo goed.

Liefs

19. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Daphne.. wat erg meis! Zijn er geen andere dingen wat meespelen? Denk goed na wat je wilt en anders vind k die optie van kari ook een plan.. f rust van elkaar en hem goed laren merken dat je t zat bent.
    K snap wel dat je dat heel moeilijk vind want je hebt voor hem alles achter gelaten of heb k de verkeerde?
    Kun je wel terecht bij je familie of vrienden? Anders even terug naar je familie en saar op adem komen. Zou voor nu wel even pauze nemen met het zwanger worden..is niet goed voor je als je straks weer zwanger bent en die gaat ook fout of jullie hebben alleen maar ruzie. K weet t eigenlijk ook niet. Heel veel sterkte!

Denk aan je!

20. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ohhh wel n tip!
    N vriendin van me had ook alleen maar ruzie met der vriend omdat hij niet praatte.Ze heeft n tijdje heeeel aardig tegen m gedaan en m f in zijn eigen waarde gelaten. Dus jezelf wel even wegcijferen en niet over HET onderwerp beginne. Dan krijgt hij wat rust en als er weer positieve energie is kun je het weer eens rustig aan vragen hoe het gaat en hoe nu verder.

Dus even niet met hem erover praten maar natuurlijk wel met ons of je familie/vrienden.

Deel Deze Pagina