Zwanger worden na miskraam juni '13

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Debbie81, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Behang idd goed natspuiten en in laten trekken... Zo gepiept of een stoomapparaat huren... Werkt ook top!

2. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Heb k allemaal geprobeerd...behalve die tuinslang dan haha

3. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Kari nou indd ik heb soms een rothumeur als ik ongesteld ben maar m'n MA voelde wel heeeeeeel anders als m'n menstruatie..mannen snappen dat echt niet dat zei m'n moeder ook al vanmiddag..die denken dat je ongesteld bent terwijl je dat niet bent..kan d'r soms echt zo moe van worden die rare opmerkingen nu nog steeds..ook van buitenstaanders..ooohh het lukt zeker niet zo makkelijk maar jullie tijd komt nog wel hoor..grrrrrrrr!!!! Denk ik dan

4. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Hahaha lekker aant klussen geslagen Birds?? Hulptroepen ingeschakeld??? ;)

5. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Nouuuu haha mn vriend en k zijn allebei t zelfde.
    Als we iets willen dan willen we t eigenlijk liever gister dan vandaag maar als we ergens mee bezig zijn en het komt niet af door omstandigheden zijn we allebei te "lui" om verder te gaan hihi.
    Dus de keuken, gang en logeer/babykamer moet nog af. Nou ja eigenlijk nog veeeel meer maar dat zijn hele kleine dingen.

Onze families hebben toen we zijn verhuist al heel veel geholpen. Dit zijn ook klusjes die je binnen een dag klaar hebt (behalve logeerkamer dan door dat stom behang) schoonzus moet wel f behangen want dat kunnen we niet.

Maandag tot woensdag gaan we wel naar Emmen. Even weg en genieten!

6. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Birds. Het middeltje voor behang afhalen is HG behangverwijderaar. Wel goed in laten weken! Werkt bij ons altijd super. Alleen met drie lagen op hout platen (die afbrokkelen) niet maar dat is niet te wijten aan de HG! Succes met klussen (nu letterlijk haha, maar natuurlijk ook figuurlijk!) en een hele fijne vakantie natuurlijk! Fijn dat je eerder vrij hebt zeg..
    M'n kerel snapt er ook allemaal weinig van. Van het zwanger worden, maar ook van het zwanger zijn. Zo vroeg hij me een keer tijdens de zwangerschap of we geen borstkolf moesten halen.. Terwijl ik geen borstvoeding wilde doen. Ik zo: maar ik wil geen borstvoeding gaan geven? Hij: maae het melk moet toch wel weg... Haha.. Dom ja.. Alsof ik wel zou kolven omdat het weg moet maar het dan niet aan de kleine zou geven? Lol ;) mannen .. Ik vind het bij die van mij wel grappig.. Hij vraagt er ook heel lief na. Ben je nu niet echt ongesteld of wel? Want je lichaam is al schoon? Heb je deze maand dan wel een eisprong? Enz enz. Vind het bij hem niet irriterend, maar onwetend en samen onwetend zijn is ook fijn!

Liefsxxx sharon

7. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Jaaa HG! Daar heb k nog niet bij nagedacht.. die ga k proberen!
    Maar niet vandaag haha...eerst ns poetsen :(

8. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Dames? Hebben jullie je eisprong nu ook zo goed gevoeld? Of heb ik nu wat anders. Linkerzij (eierstok) geeft een super druk/pijn.. Ik lig dubbel en nu met een kruik en twee paracetomol in bed..... Bah.. Hopelijk word dit nu niet elke maand zo met m'n eisprong.. Of zou ik toch ongesteld worden? Het voelt als m'n eisprong. Die ik vaker heb gevoeld en soms niet kon zitten/liggen ervan. Alleen nu nog erger! :( herkenbaar dames?

9. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ik heb m zeker gevoeld!
    Voelde die eerst niet dus als jij die wel altijd voelde dan kan k me voorstellen dat je nu pijn hebt. Bij mij voelde ik een krampend, knijpen, stekend gevoel in allebei de eierstokken. De gyn zei dat dat een goed teken is...ze zijn er weer klaar voor!

10. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ik denk ook dat me eisprong er aan komt.... Echt wel een goed teken!!
    Ff slijm in de gaten houden... Dan klopt t.

Maar ik voel m vaak al 3/4 dagen van te voren... En dan 10 min heftige kramp en dat is dan de sprong. Ben blij als ie springt als ik slaap.

11. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pandora, sterkte meid.
    Je moet idd kijken waar jij je het prettigst bij voelt.
    Zowel tabletten als curretage heeft beiden zn voor en nadelen.
    Ik heb ervaring met zowel tabletten als curretage.
    Alleen heb ik die tabletten pas na curretage en ook 8 weken na bevalling trouwens gekregen omdat er nog een rest zat.
    Heb helse pijnen gehad en zo daarom nooit vrijwillig voor tabletten kiezen.
    Dit keer had ik geen keuze, want de gyn wilde het liefst geen tabletten voorschrijven ivm mn voorgeschiedenis. Dus ben ik gecurriteerd.
    Onder algehele narcose. die narcose valt echt mee. Komt wel eff veel op je af maar als je het gewoon over jeheen laat komen en je overgeeft aan het personeel wat erbij betrokken is, valt het wel mee.
    Sterkte meid, met wat je ook kiest.

Daphne meid, ga eens goed nadenken wat je het liefst wil. Zo aan modderen lijkt me ook niets. Maarja als je echt van elkaar houd, kan dit effe een dipje betekenen in je relatie.
    Maar wees eerlijk naar jezelf toe.. Ben je echt gelukkig nu, met hem, in een vreemd land?
    Hou je taai meis.

12. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Fijn meiden dat jullie 'eisprongen' :p weer in aantocht zijn of net geweest! Dan wordt het weer spannend!

Zit hier vandaag op cd 56, mag vanmiddag om 15.00 even langs de huisarts. De curettage is nu 8 weken geleden. Daarna avondienst bleghh geen zin!

13. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    toch wel positief dat iedereen zn eisprong gevoeld heeft..ik ben inmiddels ongesteld..(ik zit in de MMM)..en met behulp van Primoluut ben ik dat geworden..viel me toch even zwaarder dan ik had gedacht..maar probeer mezelf eroverheen te zetten..we hebben gisterochtend te horen gekregen dat we op 1 Augustus een teruplaatsing hebben van 1 cryo..(doen het IVF traject..)..spannend allemaal..maar nu slik ik voorlopig eerst Estradiol (Progynova..) en daarna na de TP Utrogestan..hopen dat deze beeb wel wil blijven plakken..en ik hoop dat het bij iedereen positief mag uitpakken..ik duim nog steeds voor jullie allemaal!

14. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Veel succes Lieke, we duimen allemaal mee voor jou! En dit wordt zeker de plakbeeb!

15. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Gister bij huisarts geweest.moest in eerste instantie nog 4 weken wachten op mn ongi..en ze zei dat t wel kon dat ik 12 juni mn eisprong had en nu nog niiet ongi. Geloof eerlijk gezegd niett dat dat bestaat en mag gelukkig volgende week naar de gyn.

16. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Lieke...laten we t hopen!

Mamsie...k snap de doktoren ook niet altijd. Regeltjes hier, protocollen daar. Wat een gezeik en doe er gewoon iets aan!

Daphne...hoe is t nu?

Hier super slechte zin! Lijk wel ongesteld maar dan zonder bloed. Zou het gister moeten worden maar kan ook nog later. Had een cyclus tussen de 28/35. Maar goed, die slechte zin word je echt niet blij van :( dus advies voor mensen in mn buurt...wegblijven ;)

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hoi meiden. Ff kort berichtje van mij.
    Nog steeds op vakantie en het is heerlijk hier.
    Maar gisteren toch al ongesteld geworden, nu cyclus van 27dgn.
    Het viel me toch ff zwaar, niet dat ik niet zwanger ben maar soort van dompertje..
    Zondag zijn we weer thuis en vanaf volgende week gaan we er weer voor.

18. daphnev85

Hoi dames,

Bedankt voor al jullie reacties. Het doet me goed om jullie steun te voelen. Ik heb er niet op gereageerd, maar wel geprobeerd, maar ik was even te emotioneel.

@birds: dat gaat wel met de nodige ups en downs, we weten even niet hoe het verder moet... Denk dat een beetje afstand nemen wel goed zou kunnen doen. Gisteren 'ontplofte' hij nog omdat ik zijn steak niet goed had ontdooid... Vandaag is hij met zijn mama naar de spoed geweest. Het gaat niet goed met d'r. Zal maar even mijn 'troubles' opzij zetten en er proberen te zijn voor hem.

Toch nog goed nieuws vandaag, mijn vakantie is goedgekeurd, binnen 2 weken ben ik in vakantie!!! Hopelijk kunnen we toch een paar daagjes er even tussenuit.

19. daphnev85

Hoi DeesDees, geniet nog van je vakantie, het kan je maar goed doen! Snap je wel hoor, denk dat het me ook zwaar zal vallen als ik terug ongesteld zal worden. Ik herriner me nog, toen ik net zwanger was, liep ik door de supermarkt waar de tampons stonden. Ik dacht nog bij mezelf: haha, deze heb ik niet meer nodig voor de komende maanden!

Het leven kan toch zo snel veranderen...

20. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Ondanks dat je eigenlijk niet ongesteld zou moeten zijn maar gewoon zwanger is het toch fijn dat je cyclus niet ontregeld is door je MA.
    In ieder geval kan je weer op volle kracht vooruit! Succes!

Deel Deze Pagina