Fijn Lieke dat ook jij weer op de rails zit en dat je al snel weer een terugplaatsing krijgt! Spannend weer, en ik zal voor je duimen dat jullie dit keer meer geluk hebben. Héél veel geluk!
Dankjewel Daphne,Birds en Kari..we gaan ervoor.. Fijne vanakntei nog DeesDees! vandaag psies 4 weken geleden van mn MA..pfff zwaar dagje..ook vanochtend te horen gekregen dat iemand die ik goed ken is overleden aan borstkanker..pfff wat een rotziekte!! mn collegaatje heeft t ook..pfff
Mijn moeder is er ook aan overleden en ben er van de week achter gekomen dat ze haar steen etc weghalen om er een ander bovenop te leggen terwijl er nog genoeg ruimte is op de begraafplaats (sorry voor de bewoordingen) Het is de eerste 20 jaar gratis en volgende week de 24e ligt ze er 19 jaar. M'n vader wilt niet betalen, dus ben ik er samen met mijn partner achter aan gegaan en ben ik nu het contact persoon omdat ik die plaats nog wil huren zodat mijn moeder plus steen en etc kan blijven liggen. Had het kunnen weten me pa heeft NIKS uitgegeven aan de begrafenis me oma heeft dat betaald. Krijg binnenkort een brief met de huurprijzen per 5 jaar 10 jaar ect. Dan denk je net dat het beter gaat en goed gaat komen en dan gebeurt er dit. Pfff, wil gewoon dat ze daar kan blijven liggen ( sorry als het wat morbide overkomt) Klinkt misschien raar maar blijft m'n moeder al heb ik haar niet gekend.
Vandaag voor mij ook precies 4 weken. 4 weken geleden gecurreteerd. 4 weken geleden s'morgens nog zwanger, ´savonds niet meer. Zo'n rare gedachte. Nooit gedacht het te moeten meemaken. Dat deze triestige dag maar snel voorbij is. Heb vandaag een mooie ketting met vlindertjes gekocht. Normaal gezien hou ik daar zo niet van, maar ik zag hem al van ver hangen. Als of het een teken was. Ik kon hem niet laten hangen.
Jeetje catelijntje dat is ook heftig dat je Pa nix wil betalen..is toch raar? Ik snap het heel goed dat je je moeder daar nog wil laten liggen..zodat je een plekje hebt om er naartoe te gaan..heel veel sterkte meid..zal niet makkelijk zijn mom dit te doen.. Nou indd Daphne..een hele rare gedachte hoor..sohtends nog zwanger en smiddags niet meer..kan dr gewoon nog even niet bij..had nu bijna 10 weken geweest.. Ik draag ook een ketting met sterretjes eraan..daar moest ik zo aan denken dat ik hem gekocht heb..
Klinkt niet raar hoor Cathelijntje, het is en blijft je moeder, of je haar nu wel of gekend hebt. (wat jammer trouwens dat je die kans nooit gehad hebt). Heb je nog broers en/of zussen? Inderdaad vreemd dat je vader er niet voor zorgt dat ze gewoon kan blijven liggen op haar laatste rustplaats. Ik hoop dat jij en je partner daar wel voor kunnen zorgen. Heel veel succes (dat klinkt gek in dit geval) en sterkte.
Zit bijna 5 weken na curretage. En nog steeds niet ongi. Vorige week maandag op nacontrole geweest (3 weken na curretage) en toen verwachtte de gyn binnen 1 week een eisprong. Nu hebben mn man en ik het vorige week 2x spontaan heel gezellig gehad samen. Heb mn eisprong niet gevoeld maar als ik de gyn moet geloven moet mn eisprong ergens volgende week dan zijn geweest. Zit te dubben wanneer ik er een testje tegenaan zal wagen. Als ik idd vorige week mn eisprong heb gehad zou ik ergens volgende week ongi moeten worden. Is dan volgend weekend te vroeg om te testen? Heb niet getest na mn ma dus weet niet hoeverre het hormoon uit mn lijf is, wil mezelf ook geen valse hoop geven... Zou volgend weekend bijna 6 weken na curretage zitten... Mocht ie dan positief uitslaan (wat ik niet denk hoor) maar dan kan dat niet meer van mn ma zijn toch? Weet iemand dat hoelang het gemiddeld duurd voordat het hormoon uit je lichaam is. Ik dacht eigenlijk altijd dat je eierstokken pas weer gaan werken als het hormoon bijna uit je lijf is. het hormoon legt immers de eierstokken stil toch? Dus mocht ik idd een eisprong hebben gehad dan zou het hormoon zo laag zijn dat het niet meer te testen is toch? pffff begin me nu al weer helemaal gek te maken. Begint alweer lekker....
Catelijntje heel veel sterkte en idd succes! Debbie...k ben niet zo goed in meetellen maar volgens mij is t nog te vroeg om dan positest te hebben. Dus zou nog even wachten. K hoop t zo voor je! Hoe voel je je? Mijn hormonen waren er 2 weken na de curettage uit. Hier ook aant wachten op ongi...zit nu 4 weken en 2 dagen na de curettage. Maar mn cyclus zat tussen 28 en 35. Dus t kan nog...hoop niet maandag dinsdag of woensdag want dan zijn we paar dagen op vakantie.
ik voel me verder prima, heb wel het idee dat mn buik weer wat opgeblazen word. En heb weer enorme behoefte aan zout. Dat had ik dus ook toen ik zwanger was en zwanger was van mn zoontje. Dus tja, Ik ga nu ook nog niet testen hoor, op zn vroegst volgend weekend pas, niet as weekend hoor. Dat zou idd nog te vroeg zijn. Probeer nog 1 week geduld te hebben. birds, fijne vakantie toegewenst (ook al is het maar voor een paar dagen) Ik moet nog 6 weken werken en ben dan 3 weken vrij. Hopelijk breekt er een positieve tijd voor ons aan. Mn man gisteren 2e gesprek gehad van een sollicitatie, duimen jullie met mn mee.... Hij had er een goed gevoel over, dus hopen maar op het beste. Dan zou hij na 1,5 jaar thuis gezeten te hebben nu eindelijk weer aan het werk kunnen. Vind het zo spannend nu...
@ Debbie, Testen we samen volgende week in het weekend? Ik heb mijn eisprong afgelopen zaterdag gehad dus mijn NOD is zondag 28 juli. Ik had na 2.5 week na de curretage een witte test. je eisprong kan dus wel al plaatsvinden wanneer er nog een beetje HCG aanwezig is. Had ergens gelezen dat ie wel onder de 30 zou moeten zitten. Mijn buik is trouwens ook weer aan het opzwellen. Ik heb er de hele cyclus op gelet en heb het nu sinds een dag of 4. Misschien is het gewoon wel zo na de eisprong. Alhoewel ik er ook last van had toen ik zwanger was. Mijn temperatuurkaartje is deze maand trouwens net zo als toen ik zwanger bleek. Temp na eisprong zo'n 5 dagen rond de 36.8 en op dag 6 schoot ie omhoog naar boven de 37. Nu net hetzelfde... O ja, en we duimen allemaal voor je man!
daphne, is goed gaan we samen testen volgend weekend Vind het wel fijn dat ik me aan iemand vast kan houden die dan ook ga testen. Misschien word het dan wat makkelijker om het vol te houden. aangezien ik vaak veels te vroeg test omdat ik niet kan wachten.....
Heeey meiden!!! Ben even weg geweest en lekker aan t genieten van de vakantie!! Hoe is het hier... ??? Zal straks nog even alles terug lezen. HOe gaat t met jou Daphne?? Ik hoop dat je er uit gaat komen met je vriend. Maar kies aub wel voor jezelf heh meis... niemand anders gaat dat voor je doen namelijk. Denk aan je!! Hier iets heel vaags, HCG is bijna weg, heb regelmatig een raar gevoel bij me BM en verlies in eens heel lichtjes een beetje bloed. T zit dan in me slijm dus niet alleen bloed nee je ziet t er door heen. Zeg al tegen manlief... eeeh straks zien we die hcg testjes ineens weer duidelijker worden ofzo??? Of en dan begint t te spoken er is iets anders aan de hand enz. Weet niet wat jullie idee is? Ik test gewoon zondag ochtend weer even... of ie dat wit blijft of weer sterker word... heb namelijk echt even geen idee nu.
Hey meiden! Ben weer terug van een paar daagjes vakantie.straks alles even terug lezen.wat ontzettend spannend dat er een paar meiden volgende week misschien alweer gaan testen.ik verwacht eind juli pas mijn mensyruatie.tenminste als mij cyclus weer normaal zou zijn.hen nu een laar dagen al geen buikpijn meer dus ikdenk dat mijn lichaam al weer wat herstelt is na de curretage
jenyah, hoelang geleden ben je gecurriteerd? na een week of 2 a 3 zou je weer een eisprong kunnen hebben en dan 2 weken later je nod. Als dit kwa tijd bij jou klopt zou het een nieuwe zwangerschap kunnen zijn. Er zit niks anders op dan idd eff om de dag te testen en kijken wat er gebeurd. Spannend......... fijne vakantie gehad meiden?
Ja, heb nog 2 zussen maar al jaren geen contact meer. M'n vader is erg koel. Hij heeft m'n moeder gehaat omdat ze hem alleen heeft gelaten met 3 meiden. Net alsof ze expres is doodgegaan om hem te ''pesten''. M'n bloed begint te koken nu ik er weer aan denk. Weggegooid geld aan iemand die dood is... Zal het nooit vergeten, dat sommige mensen zo hard kunnen zijn.
Welkom terug Jeniyah en Eerstebeeb..hoe was jullie vakantie? Pfff dat is wel heel heftig op die manier catelijntje.. Spannend voor je Debbiee ik duim wel voor je nu hoor! en hoe ist bij jou Birds? het huis al gesloopt inmiddels hihi..
Debbie en daphne...k hoop t voor jullie! K woi eigenlijk morgen testen maar denk dat ik dat toch maar niet doe. Tot woensdag heb ik nog de "kans" om ongesteld te worden in mn oude cyclus. Dus als ik dan nog niet ongesteld ben is mijn cyclus van de kaart. Als ik nu test en die is positief (wat ik toch niet meer denk omdat ik geen symptomen heb) en word toch ongesteld dan word ik gek. Hier gaat die weer, slechte zin heeft halve dag geduurd haha. Ben smiddags naar mn sch.zus gegaan en daar int badje gelegen en gezont. Vandaag huisje gepoetst, oppe joeks geweest en gebbqd. Nu heerlijk slapen!!
Jeetje Catelijntje wat een heftig verhaal zeg.Je hebt het niet makkelijk gehad meid. Vandaag ff door het hele huis heen zodat ik komende dagen lekker kan genieten van de zon. Ik heb opeens dezelfde symptomenals bij mn vorige zwangerschap.ben misselijk van duizeligheid zodra ik naar het computerscherm kijk.aan de ene kant heb ik hoop ,maar ook mijn angst en twijfels.om straks weer teleurgesteld te raken als de menstr. Komtwat jullie ongetwijfeld ook zullen hebben en sommigen al hebben gehad.we hebben wel vaak onveilige seks gehad twee weken na curretage maar kan me niet voorstellen dat er dan echt alweereen eisprong kan zijn wanneer je lichaam nog zo bezig is om te hertsellen van je curretage. En bang van dat vehaal van dun baarmoederslijmvlies.kan je dan wel een plakbeebje hebben mocht het zo zijn. Pffff wat komt er weer een spannende periode voor ons allen aan.
Pfff net weer na een aantal weken een hele goede huilbui gehad. Mn moeder vertelde dat kenissen zwanger zijn zo rond de 12/13 weken...k zou nu 14 weken maar wat me zo pijn deed is om te horen dat mn moeder t ook heel moeilijk vind. Ze had het tegen die, nu oma dus, gezegd van mijn miskraam en dat t haar ook erg veel pijn doet. Is/was haar eerste kleinkind. Keek vanmorgen nog naar het doosje van pietertje en moest er heel even aan denken...alsof ze t aanvoelde dat k die huilbui even nodig had. Hoop zo dat we binnekort weer goed nieuws hebben voor ons maar ook voor haar.