Ach lieve Birds. Dat is altijd weer moeilijk als je hoort dat anderen zwanger zijn.ik betrap me er ook elke keer op als ik vrouwen zie die zorgenloos zwanger zijn.geen pijntjes en niks.en klagen over die ochtendmisselijkheid.wij zouden wel willen dat we die kwalen hadden toch.alles voor een beebje.
Ja dat zei k ook al tegen mn moeder. Ik wil het liefst 10x moeten overgeven per dag dan deze pijn in mn hart. Nu ook echt geen zin om iets te doen...heb n wasje aangezet en thats it. Hier (limburg) is t bewolkt...zie geen zon maar die zou nog moeten komen vanmiddag zeggen ze. Misschien dat die me weer opfleurt! Vriend is er niet anders had die me wel opgefleurt hihi.
Heey Birds.. ik ken dat gevoel hoor... en helemaal als de vrouwen die zo zwanger zijn een bepaald iets tegen hebben zoals overgewicht/leeftijd en toch met zo'n dikke punt buik rondlopen. Sorry dat ik dat zo zeg hoor... maar t steekt me dan gewoon of mensen die leuk achter de buggy lopen en ook weer een buik hebben... dan denk ik, jeetje je hebt er net een.. moet dat nou zo snel. Jaloezie... nee, niet gunnen... ooh tuurlijk ik gun t iedereen. Geen idee door welke hel die vrouwen zijn gegaan... you never know. Maar waarom ik niet weetje... dus t steekt idd. zucht... misschien ben ik wel iets te openhartig nu. Maar goed zo voel ik me af en toe gewoon. t voelt zo oneerlijk. Maar goed, hier een leuke paar dagen weg gehad, naar Pesse, Drenthe. Dierenpark emmen op gezocht en Drouwenerzand Hartstikke leuk met Melody natuurlijk. Nu is t gewoon genieten van de vrijheid en als t nog lukt t zonnetje Ook hier in Zwaag issie verdwenen. En ik doe heel actief aan insanity om op gewicht te blijven en t liefst er nog 5 af te werken
Openhartig mag je altijd zijn hier...k denk er ook soms zo over maar na t even te laten zakken denk ik ook van zij kunnen er niks aan doen dat ik een miskraam heb gehad en wat voor weg hebben zij gewandeld. Hier nog steeds geen zon en vriend nog niet thuis...ochjah komt goed morgen weer n dag haha
doet mij ook pijn Birds..steeds zie je zwangeren rondlopen en dan denk je..pfff ik had ook zwanger kunnen zijn..vriendin van me staat op knappen..is 38 weken zwanger van een 2-ling..zij heeft er ook best lang over gedaan om ze te krijgen dus gelukkig weet ze wat ik doormaak..maar stiekem doet het best wel zeer vanbinnen..maar kan ook weer niet wachten om de kleine mannetjes te zien binnenkort..zal altijd wel een moeilijk ding blijven..kan soms ook wel :'( Jaa hier eindelijk de zon..werd wel eens tijd..en wat zijn jullie plannen? wij gaan vanavond naar vrienden en morgen geen idee en savonds BBQen..
Onze kleine meid nachtje bij opa en oma en wij gaan met vrienden uit eten.en ja....met een vriendin die zwanger is.grrrrrrr.zie daar wel een beetje tegenop
Ik begrijpp dat gevoel best wel,en is niet altijd jaloezie maar je wil zzelf ook gewoon zo graag!! Hier vanmorge gewerkt en vanmiddag verjaardag gehad van ons buurmeisje die 1 was geworden van de week. Nu lekker avondje op de bank en morge heel de dag werken.
sinds vanavond bruinverlies... misschien beginnende ongi. ben erg benieuwd! volgens oude cyclus pas volgende donderdag. misschien innestel?? ik hoop het laatste... spannend!!
Ik hoop het ook ellepel.is wel vroeg voor een ongi.bij mijn dochter had ik een innstellingsbloeding,maar bij deze zwangerschap niet.dus voor mijn gevoel zou het beter zijn om die bloeding te hebben.maar das natuurlijk ook altijd weer anders.net heerlijk uit eten geweestmet vrienden en daarna nog de kroeg in gedoken.voor het eerst kon ik echt weer even genieten en niet aan baby s denken.heb nu al weer zin in morgen.dan haal ik heel snel mijn kleine meid weer op.weltrusten meiden
Goeeeedemorgen! Hier is er weer zon!!! Ellepel...k hoop t ook voor je! Eerstebeeb...wat fijn dat je een leuke avond hebt gehad! Mamsie...werk ze! Hoop dat je werk hebt waar je naar buiten kan of iets met verkoeling. Hier is het...of een rustdag voor mn vriend en dan ga k aan de achtertuin beginnen; we zijn allebei geen tuinierders en de vorige bewoners hebben alles heel erg verslobbert dus wij hebben nu de pech dat het onkruid torenhoog staat. Ik ga weer eens een poging wagen. Tuinieren...pfff Of mn vriend zegt van we gaan er lekker op uit en dan zeg ik natuurlijk geen nee haha. Ik heb gister mn rustdag al gehad, even gestofzuigt en verder helemaal niks. Heerlijk zon dag!
Pffffff.echt warm vandaag.het is weer om de hele dag in het zwembad te liggen Birds.en niet om onkruid te verwijderen!!!!!!
Whaha k geef je helemaal gelijk! maar als ik die ingeving krijg moet k dat echt direct doen anders gebeurt t nooit. Ik heb welgeteld anderhalf uur in de tuin gewerkt. Nu even uitpuffen, douchen en dan naar de camping naar mn ouders.
goedenmorgen meiden. Een nieuwe week is weer aangebroken. Een erg spannende week voor ons hier. Hopelijk hoort mn man deze week of ie nu eindelijk weer een baan heeft (na 1,5 jaar tuisgezeten te hebben) En ik moet ergens deze week ongi worden. word ik dat niet dan ga ik zaterdag testen. Ik moet werken vandaag, ga nu op pad. Een ieder die ook moet werken, werkse en anders genietse van het mooie weer.
Een spannende week voor ons allemaal..hoop echt dat het positief uitpakt Debbie..zou wel mooi zijn he En Birds..getuinierd of erop uit geweest? hihi tuinieren is t wel erg warm voor hoor nu
Lieke...ik heb heel even getuinierd...inderdaad veeel te warm voor.smiddags zijn we naar belgie gegaan naar de camping waar mijn ouders vakantie vieren. Debbie...k hoop dat het allebei heel goed nieuws is. Hier...wij gaan zo naar emmen toe. Koffer is al gepakt dus nog even lekker douchen en dan hopen dat er niet veel files staan. Ik ben nog steeds niet ongesteld. Voel wel vanalles...van plofjes steekjes pijnscheuten rommelende darmen...heel raar allemaal. Donderdagmorgen gaan we testje doen. Ik ben veeeels te nieuwsgierig om jullie verhalen niet te lezen maar terugschrijven zal er niet veel inzitten. Tot over paar dagen!!!
Goeiemorgen dames, Hopelijk heeft iedereen een fijn weekend gehad! Hier in Frankrijk was het drukkend warm! 32 graden in huis gisteren. Vééél te warm! Zaterdag gaan zwemmen bij vrienden en daarna BBQ. We waren met twaalf. Alle vrouwen die daar waren, zijn zwanger of net bevallen. Was me wel effe slikken, ik was de enige die niet zwanger of kinderloos was. Ik kon de gedachte van: hé, ik zou ook zwanger moeten zijn! niet uit mijn hoofd krijgen. Dit heeft een beetje mijn avond verpest. Een vriendin van mij, die 2 maand geleden bevallen is, waar daar ook met haar kleintje. Plots vroeg ze mij: en? wanneer stop jij met de pil? Je gaat er toch snel aan beginnen? Alsof ze het niet wist dat ik zwanger was! We hadden het verteld aan haar zus en haar man! Deed ze lekker alsof ze van niets wist. Toen ik haar zei dat ik een miskraam had gehad reageerde ze koel. Zelfs niet van: oei, wat erg, of zo iets... Neen, het enige wat ze zei: en weet je waarom? Gelukkig kon ik goed praten met mijn andere vriendin, die 6 maanden zwanger is. Zij begrijpt me wel en het deed me zo'n deugd om over alles te kunnen praten. @debbie: hou je het vol? Niet testen voor zaterdag hé! Ik moet zondag ongesteld worden, maar meestal krijg ik al hevige krampen de avond ervoor. Volgende zaterdag hebben we een feest 's avonds. Hopelijk komen ze er niet door. Het zou ook een mooi geschenk zijn voor mijn vriend mocht ik al terug zwanger zijn. Hij is volgende week dinsdag jarig. Ben aan het kijken voor een kado. Zijn laptop is kapot en ik zou graag een ipad willen kopen voor hem? Zijn er hier vrouwen die er één hebben? Welke is beter Ipad 2 of 3, of de mini? @Ellepel, ik hoop dat het een innesteling was! Hier geen verandering in de cyclus, temperatuur blijft mooi hoog. Ik zit nu op 9dpo. Ik had nog een vraagje aan de vrouwen die reeds een bevalling hebben gehad. De weeen die je krijgt van de cytotec, is dit vergelijkbaar met de weeen van een bevalling? Ik vroeg me dit af dit weekend...
Hoi dames!! @ Daphne, de weeën die je van de Cyto hebt zijn niet vergelijkbaar met echte weeën. Tenminste dat vind ik niet. Echte weeën zijn behoorlijk pijnlijker. (maar je zit er dan middenin en je moet dan!! Haha) Al moet ik zeggen dat ik het allemaal mee vond vallen. Zolang je ze maar weg kan puffen. Ik heb dan ook een heel snelle bevalling gehad. 23.30 vliezen gebroken (thuis), op bed gegaan (wist ik veel dat het ging beginnen haha), 03.00 weeën. 03.30 in het zh. 05.00 5cm ontsluiting, 06.00 8-9 cm ontsluiting, 06.45 volledige ontsluiting. Toen moeten wachten op de verloskundige tot 07.25 met persweeën (dat was het ergste van de hele bevalling!). En om 07.29 was onze kleine Daphne er. Dus eigenlijk heb ik maar vanaf 05.00 tot 07.29 pijn gehad. Ik heb vandaag getest, ik kon het niet meer laten. Donderdag NOD. Helaas erg negatief! Bij de miskraam had ik al een streep 6 dagen voor NOD. Ik ga dus niet uit van een zwangerschap. Maar.... het kan nog, als de eisprong later was ofzo. Haha. Het bruinverlies heeft niet doorgezet in ieder geval. Ik vind het zoo spannend!! Voor iedereen veel sterkte met wachten met testen!! Ik hoop zoooo dat er positieve testen bij zitten!!!
Oei, dat beloofd als ik ooit moet bevallen! Ik vond die weeen van de cytotec al zo ondragelijk. Ik wist niet in welke positie ik me moest houden. Zo pijnlijk! Heb zelfs tot 2 maal toe moeten overgeven omdat de pijn zo ondragelijk was... Jammer van je negatieve test! Maar alles kan nog! Hopelijk snel een knaller, voor iedereen trouwens!!!