Zwanger worden na miskraam juni '13

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Debbie81, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Neen, zoals elke morgen op 6 uur getempt nog voor ik uit bed ga. Daaraan ligt het dus niet. En 10 dpo is een beetje laat voor een innesteling... Zal me maar concentreren op de volgende ronde.

Jij zou toch donderdag testen zeker? Spannend... Op welke cyclusdag zit je nu birds?

2. daphnev85

Wauw Lieke, wat fantastisch voor je! Dat gaat snel! Dit wordt vast en zeker je plakbeeb!!!

3. daphnev85

Dag 63... dat duurt nu toch wel lang. Kan je geen middel vragen om je menstruatie op te wekken? Ben je zeker dat je niet opnieuw zwanger bent?

4. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Wauw. lieke dat gaat snel!!

Mamsie wat vervelend dat je ongi zo lang duurt,danzou ik toch wel erg ongeduldig worden hoor.

Ikzou als het goed is mijn ongi morgen moeten krijgen.heb een ontzettend opgezette buik.lijk wel zwanger.kan dit met de aankomende menstruatie te maken hebben miscchien??durf niet eens in bikini zo::(

5. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Zooo vanuit het zonnige emmen op het terras

Ik zit nu op dag 34, mn cyclus is tussen de 28/35. Dus donderdag is t dag 36.
    K heb nu op dot moment echt een goed gevoel!
    K heb allemaal plopjes steekjes rare dingetjes in mn buik die ik toen ook voelde.
    Opgezette buik/harde buik, honger, puistjes :( (dat had t toen ook heel erg)

Maaarja mezelf gek maken en dingen gaan voelen kan mijn lichaam ook!

6. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Mamsie volgens mij was je al bij dokter geweest he? Hoop dat t snel komt!

Lieke laten we hopen dat het een plakkert is! Zoals mijn vriend zegt...ik spuit wel wat kit mee dan blijft die zeker plakken haha

Eerstebeeb...al die symptomen lijken ook zo op elkaar he aaah

Daphne...komt goed meid, laat je niet kennen en gooi er een testje tegenaan...voordeel aan niet zwanger...drink een lekker wijntje opt terras!
    (Hoe is t nu met je vriend?)

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik herken die voortekenen precies!
    Had ook veel borrelende darmen, opgezette buik, hongergevoel en het gevoel je ongesteld bent/moet worden.
    Donderdag wordt je 1e testdag als je niet ongesteld bent geworden?

Hier vandaag de ovulatietesten binnen gekregen, spannend!
    Weet alleen even niet wanneer ik moet starten met testen.

8. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Heb vorige week getest maar dat was te vroeg...weet de dag niet meer.
    Durfde niet zaterdag of zondag omdat ik eerst wou kijken wat mn cyclus deed.
    Dusss we hebben zin in donderdag ochtend! K zeg wel de hele tijd niet zwanger niet zwanger maar dat rotte stemmetje met misschien toch wel misschien toch wel komt er doorheen. We zien wel, doe wel oppassen met eten enz...

Kga weer f aandacht geven aan mn vriend haha

9. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ohhhja nog 1 ding...ovu testen snap k ook echt niks van!

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Birds; Ik ben heel erg benieuwd naar donderdag!
    Ovutesten snap ik dan weer wel maar moet alleen nog even uitzoeken welke cyclusdag het beste is om te starten met testen.

11. daphnev85

mmmm.... breng me niet in verleiding Birds! Ik wacht nog tot zaterdag. Vorige cyclus teste ik pas op 15dpo héél licht positief. Ik zal zien wat mijn temperatuur doet morgen. Als die verder daalt is het over en uit. Stijgt ie weer was het misschien wel een innestelingsdip... al moeten we realistisch blijven. Heb mijn vorige cyclussen bekeken en heb nooit een daling gehad op 10 dpo. Kwam pas op gang op 12dpo. Er is nog hoop! Heb ook zo de hele tijd een nat gevoel. Ik verwacht op elk moment bloed en dan loop ik zoals een kieken zonder kop naar het toilet. Maar niets... helemaal niets... Wat kunnen we onszelf toch goed gek maken...

Met mijn vriend alles goed. voorlopig... :D Ben gisteren zijn verjaardagskado gaan kopen. Heb hem een Ipad gekocht omdat zijn laptop stuk is. Kom ik gisterenavond thuis, stond er een nieuwe laptop op de keukentafel!!!!! Ik dacht gvd, hier sta ik nu met mijn Ipad!!!! Maar uiteindelijk bleek dat het de laptop was van één van zijn werknemers die hij had gebruikt! Oefff, dan is mijn kado toch niet voor niks... Nu nog een weekje wachten om het te geven.

12. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Daphne jij wacht ook nog ff met testen toch??
    Nu jullie zo bezig zijn begint het bij mij zelfs ook een beetje te kriebelen.al heb ik helemaaaaal geen gevoel van enige vorm van zwangerschap.voelde het de vorige keren na twee dagen al.en nu...helemaal niks.dus ga ervan uit dat ik gewoon weer eens ongesteld word.heb mijn hele leven al een cyclus van 28 dagen.kon de klok erop gelijk zetten.zou morgen dus moeten zijn als ik dag vanaf curretage bereken.anders had het er al eerder moeten zijn.maar je cyclus kan nu toch ontregeld zijn.stel als ik me toch echt niet kan bedwingen zomaar opeens...gewoon..(hihi). Wanneer zou ik dan een test kunnen doen.of ben ik nu heel dom...ben gewoon zo onzeker nu..omdat het nu allemaal anders is.

13. Catelijntje

Catelijntje Actief lid

22 mei 2013
    356
    0
    16
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    Ik voel mijn eisprong NOOIT. Weet ook niet wat dit is maar heb een stekend gevoel linksonder maar vooral rechtsonder. Vlak of ''op/in'' (weet niet hoe je dat zegt) m'n eileiders/stokken. Is dit dan mijn eisprong? Morgen zou ik normaal gesproken mijn eisprong hebben bij een cyclus van 26 dagen (gemiddelde genomen van al mijn cyclusen)

Heeft iemand een idee? Of loop ik voor de verandering mezelf weer eens gek te maken :( Heb nog niet geklust en zie dit ook niet gebeuren eigenlijk. Maar als dit mijn ei is en we klussen vanavond is de kans dat ik daar zwanger ''van word'' toch redelijk groot?

Mak ik mezelf nu gek om niks...?

14. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Heeey lieve meiden!!!

Hoe gaat het hier allemaal.. zag al wat negatieve testen hier voorbij komen... Mijnes zijn ook zo goed als negatief. Streepje is zo mega licht...valt geen foto mee van te maken. Gister nog getest... dus ja.
    Ik ben tevreden.

Hoe houden jullie t allemaal vol in de zon...?? Ben zelf veel druk geweest en ben begonnen in boeken van Sophie Kinsella, echt zo super leuk!!! Gelijk een paar via marktplaats gekocht toen ik mijn eigen uit had. Ben dus heerlijk aan t genieten van de vakantie... hier na nog een weekje met alleen manlief. Dochterlief is dan 3 weken bij haar vader :( vind t echt heel erg vreselijk!!!
    1 week is nog wel te doen... en daarna moet ik gelukkig weer werken... .

Hier trouwens geen idee waar mijn cyclus is... voel vanalles. Heb t idee dat ik me ei voel... althans t voelt wel wel zo. Maar of t ook zo is weet ik nog niet. Misschien moet ik juist wel ongi worden.

@Catelijntje, het is idd mogelijk dat het je eierstokken zijn (eisprong of naderende eisprong) normaal voel ik t 4 dagen voor de sprong al en de sprong zelf ervaar ik als een vrij heftige kramp van ongeveel 15 a 25 minuten.

Jullie zullen me wel gek noemen maar ben weer volledig insanity gaan doen... .en ja ook met dit weer. Super heet.. maar serieus t voelt zo goed. zie me vetjes smelten ;)

Ben zo mega benieuwd wanneer de eerste zwangere zich weer meld hier!!! Het is jullie zo vreselijk gegund meiden!!!

15. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Wat een verhalen allemaal! En wat super dat sommigen er weer zo lekker druk mee zijn! Ik niet hoor. Lijk het allemaal goed te hebben verwerkt.. Totdat ik dit lees. Weet dat ik m'n ei dus heb gehad (één van m'n vorige berichtjes) maar heb niet op juiste moment geklust.. Meer wanneer we er echt zin in hadden. Dat voelt goed... Maar nu baal ik er enorm van... Herkenbaar? Voelt alsof ik een ronde heb laten lopen! :( bah bah
    Hoop op snel positieve testen voor jullie allemaal! En voor de meiden die rond de eisprong zitten, klus ze! Wel doen.. Anders krijg je achteraf misschien spijt zoals mij... :(
    Liefsxxx Sharon

16. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Oooh Sharon... Ik ken dat enne dat is logisch toch.
    Je moet t maar zo zien de kans dat je gelijk weer zwanger raakt is vrij klein... je lichaam heeft vaak toch herstel nodig.

Dus zou zeggen geniet er nu lekker van en hopelijk gauw een positieve test in je handen.

17. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Hey meiden

Wat jullie voelen bij die eierstokken is heel herkenbaar.heb nog nooit een eisprong gevoeld,maar sinds de curretage is alles erggevoelig daar en heb ook steken ervaren daar.we hebben veel geklust,maar meer omdat ik daar erg veel zin in had.niet met een andere gedachte.heb wel altijd zin rond die tijd.zal mijn lichaam wel aangeven dat het 'het moment ' is.maar ik dacht dus dat je deze maand niet gelijk weer zwanger kon worden dus was daar niet zo mee bezig.maar begin opeens wel spanning te voelen en onrust in mijn hoofd nu ik eigenlijk rond mijn NOD begin te komen.maar je hoort zo vaak dat je cyclus eerst anders is.dus ga daar dan maar van uit;)

18. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ja vorige keer voelde ik me ongi niet eens aankomen.... dat was ook erg...!!

Ben helaas altijd al erg gevoelig geweest wat betreft mijn baarmoeder... Ben benieuwd hoe t nu met mijn cyclus gaat. Volgende week vrijdag me controle... en ben benieuwd wat er uit die testen van t AMC gaat komen.. of t erfelijkheid is of chromosonen die niet matchen

19. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    Ff een hele snelle update... Ben aan het werk namelijk. gisteren bloed verloren, heel klein beetje, bruinig. Nu niks meer de hele dag... Pff... Zou mijn lichaam me nou voor de gek hebben? ik weet het niet zo goed. Ben benieuwd... Echt ongesteld kan ik het dus niet noemen...

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @ellepel; Kan een innesteling zijn

Deel Deze Pagina