Moest eerst kijken hoe de foto er op kwam... De onderste is van vandaag. Maar zie dat ie hier er ineens heel slecht uit ziet. Naja... Ga t wel zien heh. Die andere twee boven zijn droog van een paar dagen terug. Vandaar
Spannend zeg want ik zie toch echt die 2e streep staan. Wil je niet ontmoedigen maar het is niet een restje HCG nog? Weet niet of je een witte test hebt gehad Vrijdag ga je opnieuw testen?
Ik zie ook wel streepjes hoor. Hopelijk geen restje van je miskraam. Morgen terug testen? Ik heb nog altijd niet getest! Ik ben trots op mezelf haha!
Ooh nee die bovenste zullen absoluut van de miskraam zijn maar die onderste leek juist duidelijker te worden weer ipv minder. Vandaar... Ik had gehoopt op nu een witte test...
Dat is de rede van mijn twijffel... En omdat ik wel spotting heb maar geen ongi.... T is ondertussen ook al een maand geleden
ik vind de bovenste 2 wel duidelijk maar de onderste lijkt me minder duidelijk. Spannend zeg. Als ik zie testen zie, heb ik ook zin om te testen. Als ik zo thuis kom denk ik dat ik de verleiding niet kan weerstaan. Heb 12 testen besteld, dus kan eff vooruit Daphne, knap van je dat je nog niet getest hebt, vrees dat ik niet kan wachten. Denk dat ik gewoon ga testen vanavond, kan mij het schelen. Mocht die negatief zijn dan doe ik het zaterdag weer opnieuw. Kan nu mn nieuwschierigheid niet meer bedwingen. jullie horen het vanavond wel.
Ik had er 40 voor 13.... Dus ach... Enne ik zie t wel... Zal straks wel een nieuwe foto maken als die onderste ook droog is. Spannend hoor al die testjes...
daphne, sorry sorry sorry... yeniya, waar heb jij die besteld? ik bestel ze bij sensitest. heb er nu 12 met verzendkosten voor 15 euro dacht ik. Dat is een enorm verschil in prijs zeg.
Via google gevonden... Rede dat ze zo goedkoop waren is omdat ze tot t eind van t jaar goed zijn. Maja who cares... De prijs is gewoon nice.
ik ga vanavond al testen denk ik. Vlgs mij hoeft er niet perse met ochtend urine getest worden bij die testen van mij. Morgen moet ik weer werken dus wil dan niet voor die tijd testen. mocht die positief zijn dan wil ik gewoon lekker thuis eff op een roze wolk zitten.
Hmmmm, tempting... Maar te vroeg voor mij. Dan zit ik op 12dpo. Vorige keer pas op 15 dpo positief getest dus ik wil echt wel een ontgoocheling voorkomen.
Birds86, ben vanmiddag geweest en voor mij minder goed nieuws..moet nog een maand blijven wachten op mn ongi. Ze heeft nog echo gemaakt en baarmoederslijmvlies is wel verdikt dus het zal niet al te lang meer moeten duren. Maar 12juni zag de gyn ook al op de echo dat mn bmsvlies verdikt was. Schiet allemaal niet op iig,wordt er niet erg vrolijk van! Heb totaal geen vooruitzicht! Hoop dat jullie meer succes hebben met testen..
Dat is balen mamsie! Dus als het baarmoederslijmvlies dik is dan word je (bijna) ongesteld? Heb je wel al een afspraak staan voor over 4 weken als je nog niet ongi bent?
Bah Mamsie.neee.dan schiet het idd niet echt op.hoop zo dat jij ook snel je ongi krijgt.dan kunnen we met zn allen weer door...
mamsie balen zeg. heb net getest. zo goed als negetief helaas. Ik dacht wat te zien maar op een ander momend weer niet, of ja misschien ook wel....zie ze vliegen... Test vast te vroeg. Vrijdag ochtend of zaterdagochtend nog maar weer testen.