Zwanger worden na miskraam juni '13

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Debbie81, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Jeniyah; Mij werd verteld dat de 1e cyclusdag start op de dag van de curettage.
    Als ik dat bij mij terug reken dan kom ik ook weer precies uit op de aantal dagen van mijn voorgaande cyclussen.

2. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Als ik dat doe ben ik al over me NOD heen... oh nee 27 Juli
    T is ook afhankelijk van wanneer je HCG er uit is lijkt mij en dat duurd bij mij sowieso al langer dan gemiddeld hier lijkt.

3. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

lol gaat goed hoor... ja gemiddeld zou ik op 29 dagen zitten.
    Dusss t kan

4. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Idd Jeniyah, Deesdees heeft gelijk. tellen van je eerste dag van je curretage. Mijn eisprong is in een gewone cyclus rond de 20 dagen. Deze maand na de curretage op 23 dagen gehad. Dus de cyclus is snel op gang gekomen. Als je reeds over je NOD zit moet je misschien maar es een testje wagen :)

5. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

#705 Jeniyah, 25 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jul 2013
    ben niet wakker.. ben er bijna... zucht!

6. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

maar tot 2 maand kun je nog HCG in je lichaam hebben... dus echt zoveel zin heeft t allemaal niet

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Jeniyah; Tot 2 maand? Is dat niet wat lang?
    Het zou kunnen hoor.
    Moet wel zeggen dat ik blij was om die witte test te zien afgelopen maandag, dan kan het me iig geen valse hoop geven in de volgende ronde.

8. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Mn vk zei ook dat hcg nog lang in het bloed kan blijven zitten.
    Maar misschien ligt het er ook aan hoelang je zwanger was en hoeveel??
    Je was zwanger van een tweeling dus misschien ook meer hcg of is dat gek gedacht?

9. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ja vorige keer duurde het twee maand... nu gelukkig veel minder lang en was nu ook in verwachting van een tweeling. Dus t is ook hoe goed de curettage gaat enz... of je gelijk helemaal schoon bent en je lichaam.

Mijn gyn zegt ook dat t heel lang kan duren.... dus je mag blij zijn als je al heel snel een witte test hebt. een maand is al vrij snel

10. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Dan heb ik daar wel "geluk" mee dan. Ik had al 2 weken na curettage een witte test. Heb mn eisprong ook heel goed gevoeld dus dat zou ook goed moeten zitten. Nu de ongi nog.

Ik heb weer even lekker uitgeslapen. Toch altijd lekkerder in de eigen bed dan i hotelbed. Nu rustig aan eens opstaan en dan eens kijken of een vriendin van me tijd voor me heeft haha.

11. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ja.. sommigen hebben dat heel snel en zijn gelijk weer zwanger.
    Ik hou me er maar aan vast dat t zo weer 5 maand kan duren.

Ik heb nog steeds geen witte testen gehad... maja ik ben een ster in vage testjes piesen... *zucht* Geen idee waar ik dus aan toe ben.

12. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zit nu op dag 38 en normaal zit ik tussen de 27 en 30 in.

Vanmorgen nogmaals getest en nog steeds negatief.
    Van mij mag die ongi nu wel komen, duurt me veels te lang nu.

13. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Debbie hoelang wacht jij met naar de dokter bellen als de ongi niet komt?
    De vk heeft gezegd dat het wel 6 tot 8 weken kan duren voordat je weer ongi word dus ik wacht denk ik nog een maand.

14. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Helaas Birds.nu maar wachten op je ongi.kan je daarna echt weer verder.de kans na curretage os ook zo klein om gelijk weer zwanger te raken in 1 e ronde.je lichaam heeft zo veel pijntjes nog door het herstellen.

Moet vanmiddag voor controle naar gynaecoloog.Zouden ze een inwendige echo willen doen??maar ben nu echt ONTZETTEND ongesteld.doen ze dat dan wel?heb geen zin om voor niks helemaal naar het ziekenhuis te gaan

15. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ik denk dat ze geen inwendige echo gaan doen nu dat je ongesteld bent.
    Bij hebben ze ook geen gedaan omdat ik geen klachten had en geen bloed meer verloor. Nu dat je ongesteld bent denk ik dat je krijgt te horen dat alles goed is en dat nu alles natuurlijk schoon word. Je hebt ook weer een regelmatige cyclus dus houdt er rekening mee dat je een beetje voor niks gaat. Ik was al binnen 5 min klaar. Vondt het wel fijn om te horen dat er niks geks aan pietertje is gevonden.

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Birds; Telkens als ik je de naam pietertje zie schrijven dan moet ik weer even terug denken aan onze vakantie vorige week.
    Onze jongste zoon hebben we toen ook pietertje genoemd vanwege het voetballen (pindakaas reclame).

@eerstebeeb; Ik denk ook dat ze nu vrij weinig gaan doen omdat je ongesteld bent.

17. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Deesdees haha ik had een pindakaas tik, at ik regelmatig in mn zwangerschap. Mn vriend zei toen ik een keer naar mn werk ging...goed op pietertje passen he
    Vond t zo leuk en passend bij mn tik dat we m pietertje hebben genoemd

18. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Ik denk dat ik dan maar even met de assistente ga bellen.geen zin om voor niks te gaan.kan het ook wel telefonisch

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Birds; Vind hem wel erg leuk :)

@Eerstebeeb; Ik gok dat je het telefonisch ook wel af kan.

@hier; Ik wou vandaag bloed laten prikken maar nu bleek de HA vergeten het Lab-formulier in te vullen voor me en klaar te leggen bij de assistente.
    Grrr nu moet ik morgenochtend nuchter met mijn 2 zoontjes erbij bloed laten prikken ;) Niet echt verstandig lijkt me..

Qua werk heb ik weer een stap terug gedaan, gisteren bij de bedrijfsarts geweest en vanaf volgende week pak ik langzaam aan weer de planningszaken op en de administratieve taken op kantoor. Het werken in de wijk zit er even nog niet in voor de komende 2 weken.

20. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    :(. Verdikkie!! nu hopen op ongi! Sterkte

Deel Deze Pagina