Zwanger worden na miskraam juni '13

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Debbie81, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Ik heb ze normaal gesproken van sensitest,die zijn ook erg goedkoop! En die zijn extra gevoelig,kan je 4 dagen voor NOD al doen. Heb er all 3 x possief mee getest:)

2. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Dames, vanmorgen getest, ik kon het niet laten. Soms zie ik een heel licht streepje maar misschien wil ik het te graag. Zien jullie iets?

3. daphnev85

#743 daphnev85, 26 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 jul 2013
    En nog een...

4. daphnev85

Hmmm, op de foto's is het nauwelijks (lees: niets) te zien. Het zullen wel mijn ogen zijn. Die zien overal streepjes!

5. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Daphne,op de eerste foto zie ik een heeeel licht streepje,weet niet of het een indroogstreepje is? Wanneer was je nod nou? Hoe is je temp?

6. daphnev85

Ik twijfel ook of het geen indroogstreepje is. Mijn NOD is zondag, maar vorige ronde teste ik ook pas positief op 15dpo. Mijn temperatuur is deze morgen terug gestegen. Eerste foto is van gisterenavond (3u niets gedronken) en de tweede is van deze ochtend (nog niet helemaal ingedroogd).

Ik heb nog één test over, die bewaar ik tot zondag als ik niet ongesteld ben ondertussen.

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @daphne; Spannend!
    Ik zie helaas geen 2e streepje, ik hoop dat je nog te vroeg hebt getest en zondag wel positief test.

8. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Als je de vorige keer laat pas positief testte zou ik me nu niet al te druk maken als hij negatief is als je zondag je nod pas hebt.. Ja zag je temp,ziet er wel goed uit! Ben benieuwd!heb je klachtjes?

9. daphnev85

Neen geen klachten. Vorige ronde ook niet. Alleen zere tepels maar alleen als ik er in kneep :D. En een beetje moe, maar ik ben altijd moe! Moet nu wel meer plassen en heb het gevoel dat ik sterker ruik, en een gezwollen buik. Maar ik kan het mij inbeelden ook. Ik ga ervan uit dat het negatief is.

10. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Deze zijn idd goed koop.. ik kreeg er zelfs 42 ipv 40... maar ze zijn na okt over datum of Nov.... vandaar zo goedkoop.

11. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ik zie ook niks daphne :(

Hier regent en dondert het dus wij gaan het laminaat in de gang afleggen.
    Tenminste ik hoop dat mn vriend er nu wel zin in heeft...anders moet ik het zelf maar doen

12. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ik zie ook niks Daphne...

13. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Il heb de ovu en zw. Testen van zwangerenik.
    20 ovu dip, 4 zw dip en 1 zw staaf voor 15 euro volgens mij.

Heb je de link daar die ovulatietesten van 33?

Ohja ik weet wel hoe die ovu testen werken maar wanneer beginnen, de tijd en het niet plassen van te voren is bij mij een probleem.

14. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daphne ik dacht bij de bovenste van de 2 wel een een tuur streepje te zien maar dat kan ook om dat ik de hele ochtend al streepjes denkt te zien.
    Ik vanmorgen ook weer getest... ik maar turen en turen en dan ga je vanzelf streepjes zien.:cool:
    denk omdat we het te graag willen.;)

hier vandaag nog steeds niet ongi.
    Begin nu vaag het vermoeden te krijgen dat ik vorig weekend mn eisprong pas hebt gehad. had toen vage buikpijn wat ik normaal altijd had voor een eisprong. maar heb het vorig weekend weggewuifd omdat ik dacht dat die eisprong er allang geweest moest zijn.
    Ik wacht het nog een weekje af...

hier net ook een flinke bui gehad maar het word nu alweer droog. geen onweer gelukkig.
    Het is trouwens de 1e bui die hier valt. andre delen van het land is het noodweer geweest, hier is er toen geen druppel gevallen.

15. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    @ Daphne, ik zie helaas ook geen streepje. Ik hoop dat ie nog komt!!
    @ Debbie, spannend zeg!!

Hier ook dikke regenbuien. Ik hoop dat het een beetje doorzet, even een beetje verkoeling. Ik ben ook aan het zoeken naar ovulatietesten. Maar ik kan nog niet echt iets naar mijn 'smaak' vinden. Ik ben alle keren spontaan zonder testen zwanger geworden. Inmiddels al 4x. Dus eigenlijk ben ik het niet nodig, maar ik wil nu gewoon wel eens weten wanneer mijn ei precies is. Dus iemand met de gouden tip is welkom:).

Liefs

16. Catelijntje

Catelijntje Actief lid

22 mei 2013
    356
    0
    16
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    Er staat bij 1.5 tot 2 jaar houdbaar ;)

17. daphnev85

Ik koop mijn ovulatietesten altijd op Test d'ovulation Simplytests prix discount

20 ovutesten + 5 gratis zwangerschapstesten voor 13€49 - 15%. Ze zijn afkomstig uit engeland en binnen de 3 à 4 dagen heb ik ze. Bij de volgende bestelling krijg je 20% korting. Ze werken zeer goed en nog nooit geen indrogers gehad.

18. Catelijntje

Catelijntje Actief lid

22 mei 2013
    356
    0
    16
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    Dit vond ik net op internet:

De gangbare zwangerschapstesten met een gevoeligheid van 25 mlU/mL kun je gebruiken vanaf de eerste dag van het uitblijven van je menstruatie. Volgens sommige aanbieders zijn de testen met een gevoeligheid van 25 mlU/mL in staat om 4 dagen voor je NOD een zwangerschap aan te tonen. Dit berust op een misverstand. Daarnaast zijn er "nieuwe" testen op de markt met een gevoeligheid van 12.5 mlU/mL. De testen worden (zeer verwarrend en absoluut onjuist) ook aangeprezen om 4 dagen voor je ongesteldheid betrouwbaar te kunnen gebruiken. Voor een betrouwbare vroege bepaling of je zwanger bent is 20 mlU/mL de enige medisch verantwoorde ondergrens!

Eerder testen met die gevoelige is dus niet altijd beter ;)

19. Catelijntje

Catelijntje Actief lid

22 mei 2013
    356
    0
    16
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    Heb nu net bij Goedkope Testers 40x zwangerschapstest dipsticks gekocht voor 12.99 ZONDER verzendkosten ben benieuwd wanneer ik het binnen heb :p

20. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Zoooo dat is goedkoop,testen maar:p hopelijk heb je er maar 1 nodig hihi

Deel Deze Pagina