Zwanger worden na miskraam juni '13

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Debbie81, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catelijntje

Catelijntje Actief lid

22 mei 2013
    356
    0
    16
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    Ja, hoop het ook. Zoniet, dan zit ik voorlopig in ieder geval niet zonder :D

2. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    Deze heb ik net ook besteld. En dan ook de ovulatietesten. Deze krijg je er nu ook bij zonder verzendkosten. Handig!! Hier kan zelfs de Action niet tegen op met hun prijzen;). Nu hopen dat ze goed werken en er snel zijn:)

3. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    is idd niet duur zeg. ga ze volgende keer daar ook bestellen
    maar hopelijk is dat niet nodig.

4. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ga de link ook onthouden. Heb er nog een deel thuis.
    Wanneer zal ik met de ovu testen moeten gaan beginnen?
    Kan ik ook gewoon een maand ongesteldheid overslaan en wel de eisprong hebben? Heb mijn eisprong toch echt gevoeld dus dat zou 4 weken daarna ook weer een eisprong moeten zijn?

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik heb de ovu-testen bij sensitest besteld.
    Vandaag weer gestart met testen, ik ben erg benieuwd.

6. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Volgens mijn app zou ik de 31e mn volgende eisprong hebben en volgende week dus het vruchtbaarst.
    Wel gebaseerd op een cyclus van 28 dagen. Zal ik dan maandag beginnen met testen?

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Birds; Ik zou de 30 of de 31e ook mijn ei kunnen verwachten. Uitgaande van een cyclus van 28 dgn is het verstandig om cyclusdag 11 te starten met ovu-testen.
    Als je maandag pas zou beginnen is er evt. de kans dat je je ei mist.
    Ik ga nu uit van een cyclus van 27 dgn en ben dan ook vandaag al gestart met ovu-testen.

8. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Oke thnx. Van 27juli tot 3aug geeft de app aan dat ik het vruchtbaarst ben. Dan doe ik morgen mijn eerste testje.
    Ben benieuwd!

9. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Zo dames! Mijn werkweek zit er op! Zit nu in de trein, binnen een uurtje kan het weekend beginnen! Dan nog 1 weekje werken en VAKANTIEEEEEEE!!! Alvast een fijn weekend voor alle dames!

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Daphne; Jij ook een fijn weekend!

@Birds; Goed plan, dan kun je alvast mooi het verloop volgen.

11. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @DeesDees: Moet helaas op de kant blijven in de zomer op het buitenbad..maar als ik les geef dan mag ik lekker afkoelen in het water met deze hitte..héééérlijk! :)

Morgen komen mn ouders en mn schoonouders BBQen..wordt gezellie! :)

@Birds: Jaaa is echt de perfecte combi hoor :)

12. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    wil eff iets met jullie delen..
    onze kleine man word over 2,5 week 2 en wilde hem een nieuwe slaapkamer geven. Nu is de kamer al een tijdje klaar. moesten nog wat dingen verder een plekje krijgen en opgeruimd worden. Nu heb ik dit gisteren gedaan en dacht ik, laten we het maar gelijk proberen. eens kijken of hij wil slapen daar.
    Gistermiddag al geprobeerd, dit ging goed.
    Vannacht ook gedaan en hij is heel lief gaan slapen en niet zn bed uitgekomen. Ben zo trots op onze kleine man.
    Wat nu een erg dubbel gevoel geeft, is dat de baby kamer nu leeg staat en had echt gehoopt dat we op dit moment al zicht hadden op de volgende die in het kamertje komt. Helaas is dit niet het geval.:(
    voeg eff een foto toe van zn nieuwe kamer. Ben daar ook enorm trots op. is een leuke kamer geworden met 80 procent van de spullen die we al hadden.

Ohja en nog eff een update over de solliciatie van mn man... Zijn gisteren gebeld. Hij zou aangenomen zijn maar nu heeft het bedrijp besloten dat ze [per direct een (tijdelijke) vacature stop in gaan lassen. misschien mag de vacature toch opgevult worden maar daar hebben ze nog geen uitsluitsel over gekregen.
    Eind augustus gaan we weer gebeld worden en hopen dan op goed nieuws.
    Mn man en ik balen hier goed van:x:x:x

Bijgevoegde bestanden:

13. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier nog 2

Bijgevoegde bestanden:

14. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Leuk kamertje debbie! Wat goed dat die er niet uitkomt.
    Het is nu even rot om naar de babykamer te kijken.
    Bij ons het is nog een rommelkamer en moet nog afgewerkt worden (is de kamer met dat rot behang).
    Je kan er altijd een speelkamer van maken voor je kleine of je maakt er een kledingkast van (dat heb ik bij de kleinste kamer, als we een tweede kindje krijgen krijgt die de kleinste kamer, maar ik denk dat we tegen die tijd wel aant verhuizen zijn) of je zet er de computer neer of je maakt er een droog en strijkrek neer.

Niet leeg laten staan en denken daar had ★ in moeten liggen over paar maanden (dat is heeeeel moeilijk, zeg t zelf wel maar denk het zelf ook)

15. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ohja die rotte sollicitatiegesprekken.
    Ik vind dat ze dat echt niet kunnen maken, daar moet een regel/wet voor komen
    Mensen blij maken met een dooie mus, bahbah!

Als ze een sollicitatie houden dan moeten ze ook degene aannemen en niet opeens de keutel terugtrekken.

16. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Linda, petra77, boannan en ladyzorra...hoe is het met jullie?? (Als jullie nog meelezen en mee willen praten)

Daphne en debbie....gooi eff een testje er tegen aan! Ik wil die verrekte tweede streep zien! Al is het maar bij een ander haha

Ik ga zo mn eerste ovutestje doen van deze week. Wie kan me eens goed uitleggen hoe het nu werkt. Je test elke dag op zelfde tijdstip en dan kijk je of je tweede streepje donkerder word. Als ik nu een dun streepje heb moet ik dan al gaan "klussen" of moet ik wachten op een streep die het zelfde is als de teststreep.of moet ik nu voor de zekerheid om de twee dagen gaan " klussen " deze week. Pfff mn vriend ziet me al aankomen, die heeft er niet zon zin in met dit weer en dan om de dag...in ieder geval maandag woensdag(eisprong) en vrijdag wil ik er tegenaan haha...of is dinsdag en donderdag ook goed??
    Of moet ik gewoon wachten totdat de test een dikke streep geeft en dan de dag erna "klussen"? Maar dan heb je maar 1 kans...
    Heb de test nog niet eens gedaan en word er nu al gek van.

whaaaa !@#$$/^& klik pats boem!! En nu ben ik zwanger! ZO, dat wil ik!

En ohja dat woordje "klussen" daar ga ik toch wat anders op verzinnen!
    To be continued

17. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    @ debbie, leuke kamer!! Is hij vast erg blij mee!! En jullie ook. Rot dat de 'baby kamer' nu leeg staat:(. Dat is niet leuk. Hopelijk komt er snel een lieve kleine baby in!! Dat stomme werk en die stomme bedrijven... pfff.. mijn man is inmiddels al 3 jaar thuis. We zijn uiteindelijk zelf maar een zaak gestart. Wij wisten het anders ook niet meer. Zorgelijk is het als 1 van beide niet werkt...

@ birds, zoals je het nu omschrijft wat betreft ovu testen zo is het ook volgens mij. Om de dag is dan het beste, wat ik overal begrijp. Ik hoop ook op een patsboem zwangerschap voor jou (en de rest natuurlijk)!
    Veel succes!!

Liefs

18. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    Spannend!!!

19. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    birds,

ik heb vanmorgen wel getest hoor! Mag was negatief dus ik dacht ik zet het maar niet neer, gaat zo vervelen hé.

over het ovu testen.
    Ik zou adviseren om 2x per dag te testen
    als de test streep net zo knalt als de controle streep heb je pas een positieve ovu test en is het klussen geblazen.
    Wij gingen al eerder aan het klussen als die maar iets opkwam.
    zaadcellen kunnen het immers lang volhouden..
    En dan is om de dag klussen voldoende. meestal kwamen wij tot 2 keer uit soms 3 keer.
    succes.

20. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Oke thnx...dan zal ik vnvd ook nog eens testen.
    Ik had vanmorgen een heel licht streepje maar geen tuurstreep.
    Hoe moet je een foto plaatsen dan probeer ik er een foto van te maken?

Hier dondert, bliksemt en regent het. Hoop niet dat wij nu aan de beurt zijn met wateroverlast in limburg.

Deel Deze Pagina