Zwanger worden na miskraam juni '13

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Debbie81, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    je moet naar gaan naar meer obties, vervolgens naar beneden scrollen en op beheer bijlagen drukken. vervolgens je foto's selecteren en uploden.
    dan word ie toegevoegd aan je bericht en dan reactie plaatsen.

2. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Debbie,wat een leuke jongenskamer! En wat goed dat hij bleef liggen! Toevallig gaan wij vanmiddag ook naar de ikea voor een groter bed. Ze is er al uit geklommen,stond ze ineens naast me toen in aant douche was. Maar had t al even uitgesteld omdat ik t zo pijnlijk vind om die babyspullen naar boven te doen :( dus weet preciess hoe jij je voel.. Ook zo met de box,die moet allang weg maar 2 maanden geleden dacht ik die laat ik staan voor ons volgende ukkie. Pijnlijk!!

Birds,streepje op de ovu test?

Vd week waren we in de stad en liepen terug naar de auto,zit mn dochter zo rustig in de wagen. Dus ik kijk naar dr zit ze snoepjes mentos te eten. Ik vraag aan mn man heb jij die gegeven? Nee! Zegt die! Had ze die gejat bij de kassa bij kruidvat! En er lag ook een roze pakje bublle gum op dr schootje! :p ik zeg:eek:hh lizzy wat heb je nou gedaan! Zegt ze met zo'n lief smoeltje hmmm lekker!
    Gelukkig was het alarm niet afgegaan,kleine schurk!! Haha!

3. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe

4. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    Haha grappig toch van je dochter!! Vind ik wel:). zolang het niet elke keer is;)

5. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Nouuu ik ben benieuwd of het gelukt is met de foto

Haha die lizzy toch...en dat snoetje zie ik zo wel voor me, heerlijk!

6. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Jaaa tis gelukt.. deze is van 10 uur vanmorgen, streepje is al ingedroogd.

7. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk dat je morgen een knaller hebt. zou als ik jou was al beginnen met klussen:D

mamsie, je hebt een echte boef zeg . hahaha ik vind het wel komisch.
    gelukkig was ze nog niet aan die bubbelgum begonnen ....

hier staat de box er ook nog.
    We wilde hem pas naar boven doen maar toen was ik zwanger en hadden ook wij zoiets van dan laten we hem maar eff staan.
    hij staat er nu nog steeds. kleine man zit er nog regelmatig in als hij straf heeft ofzo
    Maar denk wel dat ie binnenkort nu toch echt opgeruimd gaat worden.

ik was trouwens het turen naar streepjes behoorlijk zat. iedere keer denk ik wat te zien.
    net maar even een care bleu test gehaald digitaal en die gaf duidelijk aan NIET ZWANGER.
    Ga nu voorlopig maar niet meer testen, wacht het maar gewoon af en hopelijk word ik snel weer ongesteld.

8. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Whaa nu je dat zei heb ik direct een tweede testje gedaan! Zie het resultaat!

Goed van je dat een cb hebt gekocht...nu staat het er, komt hard over dat woord niet maar wel duidelijkheid.

9. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Deesdees, hoe vallen jou testen uit???

10. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
  11. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Zag ff hoe jullie die foto 's op de pagina kregen.ben er niet zo goed in.is niet gelukt zie ik

12. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Is dat jullie kleine meid? Wat een heerlijke meid!
    De lach, ogen en haren laten veel jongens smelten later haha

13. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Is wel gelukt, alleen met n link, niet direct op zp scherm

14. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Oooh dus toch wel??hahaha.ja dat is mijn allerliefste

15. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Krijg ook geen foto s in mn profiel.misschien lastiger met een i pad?

16. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Eerstebeeb,wat een mooie meid! Lief!

17. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    @eerstebeeb Wat een prachtmeid!!

18. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Hoi dames,

Sorry dat ik niet veel online ben geweest. K merkte dat ik m'n hoofd toch wat meer van zwangerschap enzo af wilde halen. Lopen al zo veel zwangere rond bij ons op t werk! Ja ik gun t ze van harte, maar doet stiekem wel pijn. Vorige week kwam iemand met haar 1 maand oude kleine langs, heb de tranen in proberen te houden. Maar toen ze weg was ff flink een potje zitten janken. Dat soort momentjes zijn mijn moeilijke momenten.

Veel nieuwe dames erbij lees ik! Heel veel sterkte meiden!!
    Ik merk ook dat t een groot taboe is, maar k probeer t een beetje stiekem te doorbreken in m'n kring. Sommige mensen wisten bv dat we bezig waren, maar wisten niet dat t raak was. En dan maken ze van die opmerkingen wat als grapje bedoelt is, maar is zo pijn doet!!

Ik heb wat terug gelezen ;) en balen dat sommige zo een last hadden na hun curretage. K heb nog niet alles gelezen, maar dat komt nog! Ik hoop i ieder geval dat t bij iedereen nu weer beter gaat qua kwaaltjes! En dat sommige zelfs al hun eerste cycles hebben gehad ;)

Ikzelf mag deze week eindelijk naar Genk, intake! Ben zo zenuwachtig!

19. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Welkom terug yinxy!
    Zet je anders maar op de lijst erbij, dan houden we wat overzicht.staat op blz 70.

Hier gister geen zaadjes geplant (deze leuk? ;) ). De Chinees is hem slecht gevallen dus hij had buikpijn. Ochja vnvd nieuwe kansen.
    Heb ook echt heel slecht geslapen.alles is nu stijf, nek/rug.
    Sliep pas om 2 uur en lag er om 11 uur in. Ook nog een hele flinke storm gehad van 5 min. Brrr die 5 min duren dan echt super lang!
    Gistermiddag is het al ingeslagen bij mn schoonzus en gisternacht werd zelfs mn vriend er wakker van :(

20. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Kan je de hand geven Birds.hier ook pas om 04.30 in slaap gevallen en wakker geworden met hoofdpijn en een stijve nek.hier vlakbij een huis afgebrand door de bliksem.lag te schudden in bed.was best heftig dit onweer.hoe gaat het nu bij je schoonzus.bij ons is het ook eens ingeslagen.echt alles kapot.we hadden zelfs een gaslek!daarna bang geworden door onweer.kleine meid nu op bed en even verder met mijn fotoalbum maken.
    En geen Pittig voedsel vandaag voor het mannetje he Birds!go for it!!!

Deel Deze Pagina