Das balen debbie! Laat die testen dan maar even achterwegen de komende 2/3 weken en tegen die tijd heb je misschien wat meer duidelijkheid hopelijk.
Balen debbie! Hugs! En hoe moeilijk t kan zijn, ik zou ze ook ff aan de kant leggen Ikke ga nog een poging tot slapen doen (onweer is net losgebarsten hier). Slaap lekker allemaal!
Goedemorgen Hoe is het hier? Ik heb weer een verveeldag, vriend is weg en mn vriendinnen moeten werken of hebben al plannen. Denk dat ik straks maar de voordeur ga schuren en verven. Wat is dat pendelen op zp eigenlijk? Hoe doen/weten ze dat? Zat net n verhaal te lezen en zag bij die vrouw dat ze had gependelt dat daphne in augustus een posi test in handen krijgt en het word een jongen?? Ik hoop het voor je daphne!
Mogguh birds! En de andere dames natuurlijk Succes als je de deur gaat schuren en verven! Zo een verveel dagje is nooit leuk Hier vanmorgen nega getest. Pendelen: je geeft je naam, geboortedatum en of je foto door en dan gaan ze pendelen om je vraag te beantwoorden ik had er ook een paar gevraagd op de tijden dat ze aangeven dat ze pendels vragen. Maar ik heb bij veel een antwoord terug gehad. Ik gok dat ze t te druk hadden of gewoon niets bij me zagen wat ook kan ivm m'n vriend. Maar ti's altijd leuk om te vragen wanneer je dan zwanger zal zijn en kijken of het uitkomt de dames geven in hun topic aan wanneer ze aanvragen accepteren. Alleen dan worden ze ook (als t goed is) behandeld en krijg je antwoord.
Dus die vrouwen die pendels onder hun naam hebben staan doen dat thuis? Hmm ben benieuwd of die van daphne klopt! Maar dat moet je dus die vrouwen vragen via een pbtje ofzo? Negatief hmmm het kan nog omdat je voor je nod zit maar ik had toch wel een licht streepje verwacht
De vrouwen die pendel uitslagen onder hun naam hebben meestal niet. Als er staat dat ze zelf pendelen wel onderin op t forum is een pendel topic. Daar geven de vrouwen aan wanneer ze pendelen. Bv vandaag tussen 12 en 16.00. In die tijd kan je ze een pb sturen Ik had ook wel een licht streepje verwacht. Maar de vorige keer heb ik ook 1 dag na nod getest. Had toen ook een erg licht streepje. Ik ga dadelijk naar de winkel. Nieuwe halen en een gevoelige. Alsnog ongi wordt, is dat meestal pas smiddags of savonds. Donderdag denk ik nog maar eens. M'n vriend zit op hete kolen, die wil dat ik morgen weer test z'n eerste vraag vanmorgen was ook gelijk of t posi was
Goeiiiiiemorgen.. Lees allemaal geen leuke berichten over negatieve testen..balen!! Moed houden hoor Debbie Daphne en Birds..komt vast een keer goed..ookal is at voor ons allemaal soms moeilijk te bevatten... Suc6 Yinxy! Hoop op een positief resultaat!
Wat leuk van je vriend! Die extra gevoelige geloof ik niet in. Zag wel net bij iemand die heeft 5 dagen voor nod getest en het streepje is heel duidelijk te zien. Weet niet of dat een extra gevoelige was maar ik denk eerder dat dan de innesteling snel heeft plaats gevonden. Gewoon kruidvat 2v5. Ik heb er dan ook wel 4 bijgekregen met de ovutesten. Vind die van de kv gewoon fijn omdat die een pipetje hebben. Ik zal eens gaan kijken bij die pendeltopics
Huh Birds, waar heb jij dat gelezen dat ik een pendel heb gehad voor augustus jongen? Het klopt inderdaad maar ik zet mijn ontvangen pendels niet in mijn onderschrift. Voor mijn zwangerschap had ik 8 pendels dat het in mei zou raak zijn. En ikzelf had ook het gevoel dat het die maand raak zou zijn. En ja hoor, op 6 mei posi getest. Is toch vreemd dat verschillende mensen, die je niet kennen, allemaal bij hetzelfde uitkwamen. Ik begon er toch echt in te geloven. Ik ben trouwens ook beginnen pendelen. Mijn pendel en voorgevoel zegt nu dat ik in september een posi test zal hebben. Hoop dat ik gelijk heb, maar augustus mag ook hoor! Is nog beter haha!! Weet je, ik heb altijd gehoopt dat als ik zwanger zou zijn dat ik een jongetje zou krijgen. Ik kreeg die voorkeur maar niet uit mijn hoofd, alsof ik bijna zou teleurgesteld zijn moest het een meisje zijn. Nu is dit na de miskraam helemaal anders, als ik maar een lief klein beebje mag krijgen zou ik al supergelukkig zijn. Soms denk ik, door mijn voorkeur voor een jongetje, dat ik 'gestraft' ben met mijn miskraam. Omdat ik een voorkeur had. Gisteren zei een collega van me dat ze gedroomd had van me. In haar droom zag ze mij binnenkomen op het werk met een heel klein lief jongetje op mijn arm. Ze zei me dat hij zo schattig was en dat hij op mij leek. Ik ben uitgebarst in tranen, ik kon het niet meer inhouden. Ik heb ze dan maar verteld dat ik een missed abortion heb gehad (ze was niet op de hoogte). Och, wat haat ik die onvoorziene situaties.... Sorry voor mijne lange verhaal, had zin om vanalles op te schrijven
Misschien is het nog te vroeg Yinxy! Ik teste ook maar positief op 15dpo. Het kan dus nog! Mijn duimen draaien voor je! Iemand moet de eerste zijn van ons groepje! Dat er hier maar rap veel roze passeert...
Daphne...Ik zag dat bij MRCD, heeft zij ook voor je gependelt? Hoe doe je zelf pendelen dan? Wat moet je daarvoor hebben?
meiden jullie hebben gelijk hoor, moet die testjes eff aan de kant gooien. Snap alleen nog niet waarom ik nog steeds niet ongi ben. Ga vandaag eff wat afleiding zoeken. vanmiddag lekker zwemmen met mn zoontje samen met mn schoonzus en haar 2 kleintjes. de oudste is 4 en de jongste is net 2 (3 weken ouder dan mijn zoontje.) Mn moeder gaat ook mee. Dus dat word dolle pret.
@Debbie; Heel veel zwemplezier vanmiddag! @Pendels; Ik had ook een aantal pendels lopen, maar waren wel heel wisselend qua maanden. Over het geslacht waren ze het wel eens, alleen maar meisjes. @hier; hoop vandaag een positieve ovu-test te krijgen, zit nu op dag 14.
Ah neen, ik had voor haar augustus jongen gependeld. Daarom staat het op haar onderschrift. Ik pendel op naam + familienaam + geboortedatum op maand positieve test en geslacht indien gevraagd.
Ohhh zoo...k dacht al dat is toch raar om dat van iemand anders in je handschrift te zetten. Maar hoe doe jij pendelen dan, heb je dan een steen nodig of een ketting? Vind dat wel interessant.
@Yinxy; Ik had er overheen gelezen, maar wat balen van die negatieve test @Pendelen; Dat gebeurt dus vaak met een pendel. http://nl.wikipedia.org/wiki/Pendelen_(parapsychologie) Er zijn een aantal dames hier op ZP die het voor je willen doen binnen de vaak aangegeven tijd.
Hai dames! Wat gebeurd er overal weer veel!! Ik heb net even een beetje bij proberen te lezen, ik ben zo druk de laatste dagen. Maar ik ben er nog wel hoor! Haha. Ongi is hier sinds gisteren weer over. Dus ik hoop komende week weer een ei. Ook ik heb ovutesten gekocht nu. Ben benieuwd. De eerste 'probeersels' waren gewoon negatief. Is ook logisch. Maar ik weet nu wel hoe ze werken haha. Iedereen veel succes en sterkte met wachten!! tot snel!! Ik ga nu mijn dochter even weer uit bedhalen.. Liefs