Ellepel...ik hoop dat je ei ook snel komt.dat je ongesteld bent geweest is al een positief punt. Hoop dat de kleine lekker heeft geslapen en mama goed gerust haha
@Birds; Nee, eigenlijk heb ik altijd een mooie cyclus van 28-30dgn. Meestal 28dgn. Na de MA had ik zelfs 27dgn.
Hmm dan zou ik wel om de 2 dagen gemeenschap hebben, ondanks de slechte testen, deze week. Je weet maar nooit. Misschien zijn de tesren niet, de urine te licht, het potje vies enz enz
@Birds; Gisteravond nog intiem geweest, dus dat zit nog wel even goed. Urine is misschien te geconcentreerd geweest, ik vond hem vrij donker. Voor het opvangen van urine gebruik ik van die witte wegwerpbekertjes, ideaal Morgen of misschien vanavond nog eens een keer testen. Jou rijtje bevat ook nog niet echt een knaller helaas.
Ik kan niet testen op een bepaald tijdstip. Ik heb een plasfobie dus kan mijn plas niet lang inhouden als ik weg ben dus kan het alleen thuis doen. En nu dat ik vakantie heb sta ik elke dag ander tijdstip op. Vanmorgen met het plasje was er geen streep, vanmiddag dan de laatste test dus wel weer een streep. Ik heb mijn eisprong via de app op woensdag dus die knaller kan nog komen toch? We hebben in ieder geval deze week om de 2 dagen gemeenschap, tenminste als we niet vanzelf al uit bed vallen van de warmte.
Dit was het antwoord op een vraag die je duidelijk niet hebt gesteld haha Ik dacht toch echt te lezen dat je vroeg hoelaat ik de testen deed...zie ze vliegen hier
@Birds; Hihi, ik had eerst ook gevraagd welke tijd je test maar zag ineens op de foto de tijden staan. Vond het een beetje dom van me om dan de tijden te vragen Dus nee, je ziet ze niet vliegen Een plasfobie, hmm dat lijkt me ook niet makkelijk.
Hahaha ik dacht echt waar heb ik dat nou gezien dan haha Ja al vanaf mn 19e. Ik kan niet lang ophouden want dan word ik heel onrustig. Ben bang dat ik dan in mn broek plas als ik geen wc heb. Dus als ik ergens heen ga moet ik altijd even plassen. Mja heb het nu al zolang dat het bij me hoort.
Hi dames, Deesdees en birds, balen dat er nog geen ei is! Ik hoop dat ie snel komt! Een plasfobie lijkt me ook niet makkelijk, maar ja je leert er mee leven. Knap van je hoor! Hier net ff schrikken, een lichte oudbruine veeg... Maar heb totaal geen menstruatie krampen ofzo.. Hopelijk was t dat
Balen van de uitblijvende eitjes! Zou idd gewoon heel regelmatig blijven klussen Hier nog steeds niks..zucht..
@Mamsie86; Op hoeveel dagen zit je nu, vervelend dat wachten. @Yinxy; Innesteling misschien, of vooraankondiging van je menstruatie? @hier; Net weer een ovu-testje gedaan en hier is nu een heel licht 2e streepje op zichtbaar. Mijn man zag het ook. Vanavond toch maar even gezellig maken dan
Woehoeee deesdees! Mamsie...zelfde vraag hier als die van dees Yinxy...denk ook hetzelfde als dees...hoop innesteling! Ga je morgen weer testen?
ei lijkt nog even op zich te laten wachten. vandaag weereen zwangere op visite gehad. ik merk dat ik het weer echt leuk kan vinden! ben ik blij om!! mijn dochter heeft heerlijk geslapen... en mama ff met devoetjes omhoog
Mamsie, balen dat je nog niets ziet! Hoeveel dagen zit je nu inderdaad? Deesdees, feestje! Beginnen met de pret in het geval je er nog niet mee bezig was! Hihi Bij mij zijn t nog steeds kleine vegen van lichtbruin. Ik weet niet wat t is. Kan innesteling zijn (had ik bij de mk ook maar dan 4 dgn voor Nod). Morgen ga ik wel testen, mits het doorbreekt natuurlijk. Heb nu namelijk totaal geen menstruatie krampen ofzo.. Maar ja, afgelopen jaar heeft m'n lichaam me genoeg wijs gemaakt! Eerst mirena eruit, hevige pijnlijke menstruaties wat bleek door een cyste in m'n eierstok te komen. Lang moeten herstellen van die operatie en toen de mk Dus tja, m'n lichaam... Hahaha Ik ga zo proberen te slapen, dus ik wens jullie allen alvast een welterusten!
Ellepel dat is fijn van die gevoelens! Waarom laat je ei nog even op zich wachten? Yinxy Weltrusten (de rest ook natuurlijk) Hier nog filmpje afkijken en dan naar bed
Mogguh allemaal? Al eitjes gevonden dames? (Begint op Pasen te lijken! Haha) Ik ben nog steeds heel licht aan t vloeien dus ik denk dat t toch m'n ongi is. Test vandaag was weer negatief. Had wel vannacht een bizarre droom.. Over een kleine meissie ik had, maar door omstandigheden had ik d'r niet onder mijn toezicht. In m'n droom was ik voor d'r aan t knokken.. Heel bizar, heel levensecht.. Begin nu wel stiekem zenuwachtig voor m'n intake te worden wat we morgen in Genk hebben. K hoop zo dat ze me kunnen onderzoeken!