Zwanger worden na miskraam juni '13

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Debbie81, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Hier een slechte morgen!

Meneer had geen zin! Pfff kan me er zo boos om maken, hij (wij) wil een kindje en ik doe er alles voor, hij hoeft alleen maar wat zaad te lossen en dan heeft die geen zin! Hij snapt niet dat dat om de 2 dagen moet, is te gemaakt.
    Ik probeer er al zoveel mogelijk aan te doen om hem op te winden maar hij stoot me gewoon weg. Heb hem wel 10 x uitgelegd waarom om die 2 dagen en hoe die ovu testen werken. Hij snapte het allemaal en wou er voor gaan.
    Nou, als we vnvd geen seks hebben is onze kans deze maand gemist denk ik. Met dat warme weer wil die ook niet.

Ik houdt heel veel van hem maar nu heeft die me echt hard gekwetst, vin het erg egoïstisch van hem. Ik maar pillen slikken en in potjes plassen en mn lichaam in de gaten houden en hij hoeft niks te doen als wat zaad lossen. Brrr ben echt heel kwaad maar meer verdrietig.

Yinxy ik denk dat dan ook je ongi komt, super balen!

2. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Knuf birds! Ik hoop dat ie vanavond bij draait! Misschien dat ie er nog mee zit dat jullie een mk gehad hebben? Dat ie er niet over durft te praten en bang is dat t weer mis gaat? Wie weet zit zoiets m dwars en durft ie t niet te zeggen. En dat ie je daarom weg drukt? Niet dat ik t voor m opneem! Echt niet! Ti's voor jou ook niet makkelijk!! Jij maakt t lichaamlijk en geestelijk allemaal mee! Hele dikke knuffel meis!! Ik ga voor je duimen dat het vanavond alsnog goed komt ;)

3. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Het kan er mee te maken hebben en ik denk zelf dat hij gewoon te nuchter is om het allemaal een kans te geven op de "geplande dagen". Hij denkt dat die super zaad heeft ofzo en het ook zo wel lukt. Qua seks heb ik ook vaker zin dan hij. Soms heel frusterend. Omdat "alle" mannen vaker zin hebben in seks dan vrouwe en die van mij niet maakt me dat erg onzeker. Dat weet die want daar hebben we al vaker "ruzie" over gehad. Maar het ligt niet aan mij, hij heeft geen zin :(

4. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    :( had ie maar superzaad! (Grapje)
    Maar ja lijkt mij ook erg frusterend hoor! Als jij vaker wilt dan de ander! Daar heb ik t vaker ook over met m'n vriend, hij wil vaker dan ik (k ben een tijd mentaal ziek geweest en dat was t laatste waar m'n kop naar stond zeg maar). Wat bij mij werkt, en ja ik ben dan weer geen kerel, is wanneer er bij mij "het moeten" weg valt. Als mijn vriend bv erg graag wilt en hij laat dat duidelijk weten, dan gaat er bij mij een knop om. Hoe gek t misschien ook klinkt, maar dat is nog een cadeautje van m'n ex zeg maar. Wanneer hij graag wil, maar uhm, mij geruststelt en op m'n gemak brengt enzo, dan wil ik ineens wel. Ook dan krijg ik meer en vaker zin. Misschien t moeten bij m weg laten. Ti's misschien lullig, maar ook weg laten dat je vruchtbaar bent. Wie weet komt t dan wel. Ik roep maar wat dingen hoor! Maar wie weet helpt t. Hele dikke knuf meis!

5. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ik denk dat je wel gelijk hebt. Dat moeten is bij hem de boosdoener. Ook denk ik dat er iets is gebeurt qua seks in zijn vorige relatie. Teveel of ook geforceerd wanneer zij t wou ofzo. En dan kom ik aan met mn lusten en vruchtbare dagen en dat schrikt hem af. Ik ga in ieder geval wel duidelijk laten merken dat die me echt gekwetst heeft en hoop dat die snel gaat inzien waarom ik dit allemaal doe.

6. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Ik zou t m ook duidelijk maken ;) en wie weet zegt hij ook waarom hij zo doet. Ti's niet makkelijk zo een gesprek, maar daar komen jullie wel uit. Heb ik alle vertrouwen in! Heel veel succes meis!!

7. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Dank je wel. Ik ben er ook teveel met bezig. Ik lees mezelf terug (ben nu afgekoeld) en zie hoe geforceerd ik dacht. Zaad blijft 2 tot 4 dagen in het licbaam dus ook al hebben we om de 3 dagen seks is dat ook niet erg. Wil gewoon zo graag en jullie snappen mijn gedachte. Pff k denk dat we het maar op zn beloop laten deze week wanneer hij wil. Wil hem niet kwijt en dat gaat ook niet gebeuren maar seks moet niet tussen ons in komen te staan. Zo, even alles van me af geschreven en nu weer een nieuwe dag!

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Birds; Dikke knuffel voor jou! Is niet makkelijk deze situatie, het moet ook niet te geforceerd zijn.
    Hier nu ook een man die even niet weet wat hem overkomt, eigenlijk ben en was ik een ijskonijn en moet hij me soms echt smeken om intiem te zijn.
    Maar sinds de laatste zwangerschap is dat totaal anders, we zitten nu beide zo gefocust op die ovu-testen en willen er zo graag weer voor gaan.
    Vergeet idd niet dat zaad tot 72u in je lichaam kan blijven, dus 1x overslaan is niet erg. Hier blijven we intiem totdat ik mijn ei heb gevonden, daarna niet meer....heeft met de houdbaarheid van de mannelijke en vrouwelijk spermacellen te maken :) Zijn gerichter aan het denken zeg maar ;)

@hier; Nog niet getest vandaag, te druk voor met 2 kinderen om me heen. Als ze straks op bed liggen ga ik testen.

9. Catelijntje

Catelijntje Actief lid

22 mei 2013
    356
    0
    16
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    Hier nog 1 die hetzelfde meemaakt. Ik moet mijn partner ''vaak'' dwingen tot seks wat uiteraard nooit werkt. Toen we net samen waren kon hij niet van me af blijven en was het een wonder als er 1 dag was dat we het niet deden ( sorry voor de openheid :) ) Sinds dag 1 van onze relatie totaal iets van 10 kg aangekomen en voel me alles behalve aantrekkelijk. Elke x als ik wil ( en dat is best vaak ;) ) heeft hij geen zin of is moe of heeft hoofdpijn. Het is standaard 1 van die dingen. Hij zegt zo vaak het ligt niet aan jou. Maar als je partner je x op x afwijst gaat dat op den duur zijn tol eisen. Onder andere om die reden denk ik regelmatig is dit het waard? Hij houdt niet van praten en als hij thuis uit zijn werk komt is het eten gaat hij aan zijn o zo dierbare vijver werken en daarna op de bank gezellig naast mij zitten waarna hij na zo'n 5 minuten in slaap valt. Gisteren: Meneer had zin dus ik dacht yippie samen gedoucht ( niks gebeurd ) eerdat ik klaar was met afdrogen kwam ik de slaapkamer binnen en meneer sliep. Dus weer geen seks. De gemiddelde dat we het doen in een maand kan choqueren tot 2 x en dan is het nog vaak. Voel me dik en lelijk en totaal niet sexy. In April nog een fortuin aan sexy setjes besteld bij Pabo dacht misschien helpt het. Als ik het aan heb komt hij de slaapkamer binnen ziet me doet het licht uit en gaat slapen. Enigste wat mij dan nog rest is huilend in slaap vallen. Ik hou van hem en heb het hem al zo vaak uitgelegd dan gaat het goed voor paar dagen en dan is hij weer de ''oude''. Er wordt mij vaak beloofd: Vanavond lekker he ( en dan kijkt hij op ''die'' manier ) maar komt er nooit van. Kan uren bezig blijven :(

SORRY, voor het lange verhaal hoop dat sommige het toch willen lezen en hun EERLIJKE mening erover willen geven...

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Catelijntje; Ik herken mezelf in jullie situatie, ik was dus eerst ook zo. Echt een ijskonijn. We hebben veel gesprekken gehad en heb mezelf ertoe gezet om meer actief te worden tussen de lakens zeg maar. Nu gaat het steeds beter, wellicht helpt het ook mee dat we er nu weer volledig voor gaan. Ik heb voor mezelf nu echt die knop om weten te zetten.

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ei is in aantocht!

12. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ooh jeetje meiden... ik heb ook zo'n relatie gehad. Daar heb ik me dochter mee. 1x in de 2 weken was dan al veel.. alleen in t begin vaker (voor ik zwanger werd)

NU getrouwd met een man die elke dag kan en soms twee keer op een dag. Haha zelfs ik zeg dan wel een keer nee.

Ik hoop dat t gauw allemaal weer relaxed wordt voor jullie meiden.. ik weet hoe vreselijk het voelt om afgewezen te worden. Ik vind dat persoonlijk ook niet kunnen naar je partner toe.. tenzij je er een goede rede voor hebt.

13. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Jeeeej Dees

14. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    meiden, probeer niet te veel te forceren bij die mannen.
    Ik snap het wel hoor! Maar voor je het weet zet je daarmee je relatie op het spel en dat is het toch ook niet waard.

Ik heb na mn 1e miskraam ook zo gedaan, vandaag moeten we want anders is het een gemiste kans... Dit heeft dus echt bijna mn relatie gekost.
    Ben toen wat luchtiger gaan denken.. En dat ging een stuk beter.

Dus mocht je man niet willen in je vruchtbare dagen, maakt daar geen punt van en denk gewoon, volgende maand beter... (is idd makkelijker gezegt dan gedaan)
    Is echt beter voor jezelf en je man en dan zal je zien dat je man dan ineens wel vaker wil en voor je weet gebreurd dat 'toevallig' in je vruchtbare dagen.

Is misschien ook handig niet je man te vertellen hoe je zit in je cycles want dan heeft ie misschien ook niet echt het idee van het moeten...

Catelijntje>> Hoe lang is dit bij jou al aan de gang? Is dit na je miskraam gekomen of doet je partner al langer zo?? 2 x per maand is idd niet echt veel maar ik moet zeggen dat die periodes bij ons ook wel regelmatig voor komen. Soms is het wel zo dat we het een week of 6 niet doen en dan ineens 2x in de week.
    Ik zou als ik jou was eff stoppen met je best doen en wachten tot je partner naar jou toe komt. Is erg moeilijk maar wel eff het beste denk ik. Ik vrees dat je anders op deze manier je partner steeds verder van je af komt te staan. Geniet van de intieme momenten die jullie wel samen hebben bv inderdaad samen douchen ookal komt er dan geen seks bij kijken. Heel veel geduld hebben dan komt het wel goed.
    Probeer met je partner af te spreken om 1 a 2 avonden echt samen met elkaar door te brengen zonder dat ie iets aan zn vijver doet. Dan samen film kijken ofzo.

Misschien komt het gedrag van je partner idd wel door vermoeidheid.. Herken dit gedrag namelijk heel erg......
    Mijn man zat toen in een burn out..
    die vijver van jouw partner is zijn hobby , mij man heeft online spelletjes spelen als hobby en kon alleen hier nog energie voor op brengen.
    Ik heb toen met hem gesproken dat als hij zo verder door zou gaan, ik dit gedrag niet verder vol zou kunnen houden.
    Wij hebben toen dus afgesproken om 2 vaste avonden in te plannen per week en dan keken we of samen een tv programma of een filpje.
    In het begin moest ik hem er heel vaak aan herinneren omdat ie dan weer achter de pc kroop maar later hoefde ik niks te zeggen en ging het vanzelf.
    Dat werkte uiteindelijk heel erg goed.
    En ik sport 1 avond in de week wat mij dan weer wat ontspanning geeft.
    Heel verhaal maar misschien heb je er wat aan.
    Om een lang verhaal kort te maken.
    Toch een gesprek aangaan, afspraken maken en veel geduld hebben. En dat is heel erg moeilijk. Ik praat helaas uit ervaring.

15. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    #895 Yinxy, 31 jul 2013
    Laatst bewerkt: 31 jul 2013
    Setjes bij pabo bestellen, komt me bekent voor! Deed ik bij m'n ex ook. Van hem moest ik min 2/3 x per week. Deed ik dat niet, hield ik niet van m zei hij. Dat heeft mij een flinke dreun gegeven en soms komt t nog naar boven. Die setjes bestelde ik om t moeten eraan proberen te halen. Ipv alleen maar hoppa ik ben m'n goedje kwijt naar dat hij mij ook aantrekkelijk vond (m'n eigendunk was erg laag en daar maakte hij misbruik van).
    Iedere keer afwijzing is ook niet prettig! En ja ik weet dat ik aan de andere kant stond/sta zeg maar ;)
    Mannen zijn over t algemeen geen praters. Wat ik wel geleerd eb is een onderwerp aansnijden en wanneer hij niet meteen een reactie geeft, heb ik geleerd dat meestal na 2 dgn ofzo (of eerder) hij naar me toe kwam en vertelde hoe hij t zag en ervaart.
    Dames, jullie zijn niet lelijk! Jullie zijn allemaal stuk voor stuk geweldige mooie meiden, dat weet ik zeker! Door m'n therapie heb ik geleerd dat als men zo reageert, er vaak iets anders de trigger is. Slechte dag op t werk, een vriendschap wat ff niet goed loopt, stress door iets, druk met vanalles en nog wat. En ja dan is het heel erg lullig dat het zo uit! Maar houd ook in gedachte, dat het makkelijk is om degene die je erg dierbaar is, daarop af te reageren. Omdat dat "veilig" is. Dat wil niet zeggen dat je t allemaal maar moet pikken hoor! Dat is in ieder geval een van de dingen die ik geleerd heb.
    Beetje info over mij en waarom ik therapie gehad heb: ik cijferde mezelf altijd weg. Ik zei altijd ja als mensen me nodig hadden. Men maakte daar misbruik van, vooral m'n ex. Ik mocht geen eigen mening hebben. Wanneer ik die wel uitte, voelde ik me schuldig. Zo erg dat ik er paniekaanvallen door kreeg. Door m'n relatie met m'n schat die ik nu heb, kwam ik daar pas achter omdat hij me wel in m'n eigen waarde liet, hij werd niet boos, flipte niet uit om dingen waar m'n ex wel om flipte. Pas met deze relatie kwam ik erachter dat t wel zo kon gaan zoals ik altijd gedacht had, maar durfde ik niet meer. Bang om fouten te maken. Door therapie is zeg maar mijn ik naar boven gekomen, durf ik voor mezelf op te komen ect. Tijdens m'n zwangerschap was dit weer flink nar boven gekomen. Zodra ik t gevoel had dan men loog tegen mij (werk vooral), werd ik boos. Daar schrok ik van :p Maar tijdens m'n therapietijd zeg maar, heb ik geleerd dingen van een andere kant te zien ipv zwart/wit, hoe ik t geleerd had.
    Gelukkig is m'n vriend een hele grote steun geweest en snap ik nog steeds niet dat ie bij me is gebleven. Eerst hebben we 2 jaar moeten vechten tegen m'n ex, incl rechtzaak tegen m'n ex gehad. Die hadden we gewonnen. Daarna kwam mijn mentale klap. En die kwam hard. Daarna 2 jaar moeten knokken voor mezelf. Vaak had ik geen zin, reageerde ik dingen af op m'n schat. En hij pikte t allemaal! Ik heb leren praten, dat kon en durfde ik niet. Ik ben nog niet helemaal beter zeg maar, maar dat zal ooit nooit echt zijn. Wel weet ik nu dat ik er stukken op vooruit ben gegaan ;)
    Sorry voor dit lange verhaal!

Dus ja, je bent eerlijk catelijntje! En dat stel ik enorm op prijs ;) nogmaals, je bent niet lelijk! Ik weet zeker dat je een sexy dame bent! Twijfel niet aan jezelf en ja ik weet dat dat makkelijker gezegd dan gedaan (been there, done that!). Wat ik geleerd heb en jou als advies wil geven is praten. Vertel m dat wat hij doet, jou zo laat voelen. Geef voorbeelden aan m en leg uit wat zijn acties bij jou teweeg bracht. Dat is misschien heel eng! Vond ik ook! Ik hoop dat t voor jou net zo uitpakt als bij mij, ik kreeg toen begrip. Daaruit vloeide dat dingen toch anders gingen en op een betere manier. Wie weet wat de achterliggende reden is waarom je man zo reageert ;) maar twijfel niet aan jezelf meid!

Edit: autocorrect op m'n gsm nam de overhand :p

16. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Yeah deesdees! Je ei komt eraan!! Spannend meis!

17. Catelijntje

Catelijntje Actief lid

22 mei 2013
    356
    0
    16
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    Debbie81:

Hij heeft een halfjaar bij me gewoond voordat hij z'n huis opzegde. Sinds afgelopen oktober hebben we samen een huis ( huur ) en is sindsdien ''aan de gang''.

Debbie81 & Yinxy:

Praten heeft geen zin dat heb ik allang door. Ik breng het vaak ter sprake en dan gaat het paar dagen goed en dat is het weer als ''vanouds''.

Heb in het begin van onze relatie ook niet kunnen eten waar hij bij was. Was er gewoon een stemmetje in me hoofd ( en nee ben niet gek ) Heeft lang geduurd eerdat ik daarover was en toen kwam ik ook aan. Ben beetje ten einde raad en denk soms om de stekker uit onze relatie te trekken. Maar ik hou zoveel van hem zou niet zonder hem willen. Maar met wordt ook steeds moeilijker. Zucht, er is een wonder nodig om het hem te laten doordringen. Altijd als ik wat tegen hem zegt is hij het 5 minuten later weer vergeten. Voorbeeld: Sgat, het regent buiten zitten de konijnen droog? Zegt hij ja. Krijg ik nog geen 5 minuten later te horen: Mop, Zitten de konijnen nog droog? Gestoord wordt ik ervan. Me lontje wordt er ook een beetje kleiner van. Praten heeft dus geen zin alles is hij zo weer vergeten.

18. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Catelijntje dat is echt geen fijn gevoel! Wij hebben toch wel 1x in de week seks. Vind ik te weinig. Hij laat wel zo aan me merken dat die me "sexy" vind. Ik heb overgewicht dus voel me al mn hele leven onzeker maar hij fleurt me wel op mrt een fuutfuuw als ik hakken aanheb of make up of haren gedaan. En hij zit ook altijd aan me.tis alleen echt de seks dat hij niet vaak wil.

Ik heb me voorgenomen om het initiatief bij hem te laten. We zullen wel zien wat er van komt. Wat debbie zegt; het is het me niet waard om hierdoor mn relatie kapot door te laten gaan. Volgende maand weer een kans. En ik ga (proberen) niet meer hem te zeggen wanneer ik vruchtbaar ben etc.

19. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Catelijntje, heel moeilijk zo een situatie! Als praten niet meer helpt, dan weet ik t ook niet :( lijkt me ook lastig hoor, en logisch dat je steeds een korter lontje krijgt. Ik weet even niet wat ik je anders als advies kan geven. Knuf.

20. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Catelijntje...2 avonden in de week iets samen doen vind ik ook een goed idee.
    En weet je wat dan het beste is voor nu...heel vervelend misschien maar help hem eens met de vijver.. ga samen met hem hobbyen. Hij gaat je dan misschieb anders zien en doet de volgende keer iets voor jou.
    En van die twee avonden hoeft geen seks te komen maar 1x ervan geeft al een fijn gevoel. En als het een week niet gebeurt is dat ook niet erg. Je bent tenmibste met hem samen. Is dat iets?

Deel Deze Pagina