Zwanger worden na miskraam juni '13

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Debbie81, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Nee joh dat zou toch niet kunnen. Je hebt nog geen donkerder streepje gehad.
    Ik had...laat me denken uhhh...eergistermorgen of gistermorgen ook een witte test. Viel wel op dat het plasje erg licht was dus ik denk dat het daaraan ligt/lag.
    Misschien bij jou ook? Hoelaat heb je gedaan? Beste is tussen 10 uur en 20 uur.

2. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    (zit stiekem mee te lezen over de ovu testen, leer ik nog wat van ;) )

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik heb nu net getest om 20.00, vroeger dan gisteren.
    Test morgen nog wel 2x, 1e keer kan om 8.30 of na 12u....wat adviseren jullie?

4. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Super mooie testen Birds en DeesDees! Laat die beeb maar komen!

Sorry ik loop een klein beetje achter maar ik werk veel de laatste dagen..dus kan niet altijd hier aanwezig zijn..maar ik lees wel mee hoor ;)

We krijgen morgenochtend te horen of ons Cryo goed ontdooit is voor een terugplaatsing..spannend!!

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Spannend!
    Hoe groot schat je de kans in dat jullie eskimootje goed ontdooit is?

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Mijn rijtje, het streepje is echt super vaag vanavond.

7. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Deesdees ik zou om 12 uur testen morgen.
    Whaha eskimootje, hoe schattig!
    Ik hoop het voor je lieke. Hoe gaat t allemaal in zn werk? Je vriend heeft zn zaadjes "geleverd" en daar halen ze de goeie uit? Dan plaatsen ze er een in je baarmoeder? Zoiets denk ik ervan, klopt dat?

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @birds; vond eskimootje wel toepasselijk.
    Een cryo is een ingevroren embryo :)
    Deze wordt dan in de baarmoeder geplaatst en hopelijk blijft het wondertje dan plakken.

9. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ohh zoals in gtst met bing hihi

Hier net een spontane actie, heerlijk!
    Mn vriend had een vouwwagen gezien op marktplaats, gratis.
    Dus direct bellen want die kunnen we goed gebruiken op de cross, in een vrachtwagen slapen is niet altijd fijn :s
    Stond al 2 jaar te staan dus daarom gratis. Nu waren we al onderweg belt die man terug dat die de vouwwagen open had gedaan en dat die al aant rotten was met gaten enz.(foto zag die er goed uit, was dus een oude foto) Ja dat word dus niks. Toen maar gestopt bij de mac voor een mcflurry haha

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @birds; leuk van die acties, een mcFlurry is zo lekker!

11. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Hey meiden.heb weer heel wat gemist zie ik wel.zal alles nog ff nalezen.had ff een terugslag nadat ik een paar kwetsende woorden moets verwerken van iemand waarvan ik het nooit had verwacht.ik vertelde dat ik angst zal hebben in een eventuele volgende zwangerschap voor weer een mk.zegt ze....waar moet jij nou bang voor zijn??... mk kan gebeuren en je was amper zwanger...je was net overtijd.
    Het hartje is gestopt bij 7.5.

Dit heeft me zoveel pijn gedaan.ik voelde me weer even terug bij af.sorry maar moest dit even kwijt en heb geleerd om dat niet meer naaranderen toe te doen.begrepen word je toch niet door iemand die nog nooit een mk heeft doorstaan.

12. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Dikke knuffel eerstebeeb!! Nee tis soms erg crue hoe mensen kunnen reageren. Hebben totaal geen idee wat t in houd. Ook al was t nog zo klein, je bent wel aan t idee gewent, weet dat t fout kan gaan.. Maar je had t hartje al gehoord! Je had bewijs dat er iets levends in je zat! Ti's echt niet erg om dan weer ff terug bij af te zijn! Laat die tranen maar vloeien mop.

Eskimootje :) hier moest ik om lache! Die hou ik erin ;) k hoop voor je dat ze goed zullen ontdooien en dat t een zal resulteren in een pracht van een baby!

@hier, nog steeds kwakkelend aan t vloeien. Ti's echt zo goed als niets wat eruit komt. Ook alleen maar oud bloed. Gelukkig heb ik dit keer eindelijk weer eens geen menstruatie krampen! Mag ook wel weer een keer sinds ik een jaar geleden m'n mirena heb laten verwijderen ;)

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw

Dit meen je niet?!
    Wat moet dat een *piep* gevoel geven, was het een vriendin of collega van je?
    Damn! Ik zou denk ik ff niet goed worden.

14. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Eerstebeeb...dat zijn echt hele harde woorden :$ k hoop dat ze niet al te dicht bij je staat als n vriendin/collega zijnde ofzo. Heb je iets terug kunnen reageren of had je een black out? Wat zei je man ervan?
    Jezus meis k maak me hier zelfs nu even boos op die meid. Dikke knuffel!

Ik kreeg te horen van iemand die zelf zei dat wij de eerste waren die een kindje kregen in die groep en ze vraagt of het gepland was :$ dat deed al pijn laat staan die woorden :(

Yinxy laat het dan ook maar komen he...liever duidelijkheid dan dit toch?

15. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Deesdees.het was mn zus die tevens mijn beste vriendin is/was.ik ben hysterisch geworden toen ze het zei...we hebben het uitgepraat.maar ik zal deze opmerking nooit vergeten.terwijl ik dacht dat het nu beter met me ging en ik niet meer hoefde te huilen om de mk.

Heb het gevoel dat ik door deze mk niet alleen het kindje ben verloren,maar ook mn zus.

Ik zal voor altijd anders naar haar kijken.de band zal nooit weer hetzelfde zijn...

Ze was degene die al eerste wist toen ik zwanger was,...maar zal nu de laatste zijn.want zwanger ben je toch nog niet?...ik ben 2 maanden overtijd toch...in haar ogen dan

Het doet me veel verdriet meiden...

16. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Oh nee toch?! Dat is echt maar dan ook echt de laatste waar ik aan dacht!
    Gelukkig hebben jullie het uitgepraat maar ik snap heel goed dat dit tussen jullie blijft zitten. Ik hoop dat je over deze situatie met je ouders over kan praten en dat zij misschien nog eens tegen je zus kunnen vertellen dat dit echt uit den boze is om zoiets te zeggen.

Voor nu zou ik even "links" laten liggen en idd als laatste vertellen dat je zwanger bent. Dat zij ook maar even voelt hoe hard dat is. Vind ik dan.

17. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Eerstebeeb,wat heftig dat je eigen zus dat zei! Vind dat echt zeer kwetsend! Heb ook een lieve zus die ik alles vertel..maar als zei zou iets zou zeggen zou ik ook zwaar teleurgesteld zijn. Knuff

Lieke,spannende dag morgen! Wanneer heb je dan de terugplaatsing?

Met week 8 had ik ook aan de bel getrokken,maar huisarts vond het nog niet 'zorgelijk' toch doorgestuurd naar de gyn en die gaf hetzelfde antwoord. Dus voorlopig afwachten tot mn lichaam zelf wat ga doen.

Met week 12 mag ik weer terug komen.missch dat ze dan iets geven dat ze het opwekken ofzo(zal tijd worden!)

18. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Bedankt meiden voor jullie lieve reacties.
    Mijn moeder was erbij toen mn zus het naar mn hoofd slingerde.ze was ook zeer geschokt over haar opmerking.ik heb mn zus het huis uit gezet.mn moeder heeft ervoor gezorgd dat ze terugkwam zodat ze haar excuses aankon bieden.dit is dus gebeurd,maar deze wond zal nooit,maar dan ook nooit weer helen..:x

19. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Hallo dames. Sorry ben al even niet geweest.. Heb niet alles trug kunnen lezen.. Was de vorige keer op pagina 65 ofzo, wow!! ;) wel verhalen over eisprongen gezien! Wat super! Op naar de vruchtbare dagen dames!
    Eerstebeeb, wat vreselijk van je eigen zus! Waren haar excuses wel gemeend? Had ze er echt spijt van? Snap dat het je super veel doet, het is ten slotte je eigen zus!!! He bah.. Sterkte ermee. Laat je zelf ff lekker gaan. Eet een ijsje, kijk een film, neem een bad, jank erop los.. Doe wat je zelf wil!
    Vandaag was dan voor mij de dag.. Moest ongesteld worden.. En jahoor. Werd vannacht om 05.00 wakker met hevige krampen.. Ohje ik word ongesteld dacht ik.. Maar kon niet uit m'n bed komen, zoveel pijn.. Stilletjes gehuild, vanwege de kleine die in bed lag, maar kon het wel uitschreeuwen!.. Op m'n buik gaan liggen en de pijn proberen te verbijten.. Heb 7.00 uur nog gezien. Uiteindelijk ben ik in slaap gevallen.. Denk rond 7.30 uur ofzo.. Werd rond 9.00 wakker.. Lichte pijn nog wel, maar ging stukken beter. Rustig wakker worden dacht ik. Kleine meid slaapt laatste tijd meestal wel tot 10.00 (geluksvogel ben ik ook he!?). Om 09.30 hoorde ik haar brabbelen.. Heerlijk liggen luisteren naar m'n dochtertje. Even genieten.. Rond 10.00 kwam m'n vriend thuis en ik dacht, ga even lkkr naar de wc en neem dan de kleine mee naar beneden. Nahja naar de wc gaan.... Dat was een hel. Op de wc leek het alsof ik een baksteen eruit moest persen, zoveel pijn! Dus m'n vriend gevraagd of die een feminax tablet wilde halen. Hij snel gehaald. Heb een half uur op de wc gezeten en de kleine heeft m'n vriend mee naar beneden genomen, want ik lag weer krom vd pijn... Nahja fijn hoor.... De ongesteldheid was er weer... En dan denk je dat je eroverheen bent. Na de curretage bijna niet gebloed. Maja het is er niet meer, dus je gaat verder. En dan krijg je dit. Terwijl het bij m'n eerste altijd weer een teleurstelling was dat k ongesteld werd en elke keer die pijn moest hebben en nu kreeg ik die pijn weer.. En na de curretage niks... Dus ik ben geknapt vandaag. M'n vriend heeft me zo lief getroost. Begreep het volkomen..
    Vanavond bij thuiskomst van m'n ouders kwamen er weer iets zwaardere krampen. Gelijk feminax genomen en een kruik op m'n buik gelegd. Nu ging het al snel weer weg.. Wat een dag...
    Vanavond las ik een spreuk van iemand op fb en tranen liepen over m'n wangen.....:
    Ik zit op je schouder,
    Ik ben niet zo groot.
    Jouw engelbewaarder,
    Jouw redder in nood.
    Ik ben altijd bij je,
    Ik deel je verdriet.
    En droog je tranen,
    Ook al zie je me niet.
    Ik ben nooit ziek en word nooit ouder,
    Maar zolang als jij leeft, zit ik op je schouder.

... Ik ben totaal niet gelovig, maar geloof wel in een soort engeltje op je schouder. Die voor me zorgt. Maar ook dit soort moeilijke keuzes voor je maakt. Maar dan wel je tranen droogt. Je zegt hoe blij je moet zijn met wat je wel hebt. Goede relatie, lieve dochter, lieve vrienden, lieve buren, gezondheid enz enz. Mijn engeltje leerde mij vandaag een harde les. Ja, je moet door. Ja, je gaat door, maar dat kleine engeltje op je schouder zal af en toe nog eens in je oor fluisteren 'vergeet me niet', en dat doe je nooit.. Want iedereen heeft zo'n engeltje.... Die zorgt dat je door gaat, maar ook stil blijft staan bij wat je verloren bent.. Wat je gewonnen hebt.. De persoon wie je bent geworden... En daar mogen we trots op zijn dames! Dat heeft m'n engeltje mij vandaag geleerd.

Sorry voor het zeurderige! En snap best dat meiden hier misschien overheen lezen:. Maar toch bedankt dat ik het even kwijt mocht!

Liefsxxx Sharon

20. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Hele dikke knuf voor jou Sharon

Deel Deze Pagina