Zwanger worden na miskraam juni '13

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Debbie81, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

geeft niet hoor... Dikke knuffff!!!
    Gewoon lekker laten gaan af en toe...

Eerstebeeb, Meis wat een ellende zeg!! Zoiets pijnlijks... echt zonde voor je relatie met je zus

Ik kon sinds gister weer gewoon naar babies kijken.... :D Zonder dat ik me vreselijk voelde...

en ik heb me eisprong... :) Jeeej

2. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Sharon dat is toch niet erg. Gewoon even van je af schrijven.

Jeniyah wat fijn daf je je weer beter voelt. Als jij ook deze week je eisprong hebt dan kunnen deesdees jij en ik over 2 weken samen testen :D

Hier; missie geslaagd haha

3. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Haha birds, mooi!

Eerstebeeb, ben blij dat ie moeder er bij was! Maar dat je opmerking van je zus komt, dat is inderdaad een van de laatste personen van wie je zoiets zou verwachten. Ik zou t haar de volgende keer kop pas later vertellen.

Sharon, je bent niet de enige hoor die denkt dat er eentje op d'r schouder zit ;)

4. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Grr! Sorry! Nog steeds licht bruin aan t vloeien, maar tevens ook erg weinig. Opnieuw op verzoek van m'n vriend een test gedaan. Kv test weer.. Tuurtest! Heeeeeeeel erg licht zie ik een streepje... Echt heel licht. Op de foto is t niet te zien. Morgen maar eens aan de ha voorleggen. Moet ik morgen al naar toe voor een verwijsbrief dat ik in België onder controle mag voor behandeling.
    (Sorry ego berichtje)

5. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Doe toch maar even foto maken en dan op de vensterbank in het licht en ook in negatief...ben nu wel benieuwd! En anders morgen weer een testje of bloed laten prikken bij de ha

6. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Heb al zitten neuzen voor een foto in t negatief, lukt me niet. Haha moet ik eerst ff een app voor downloaden. Met, k had me er al bij neergelegd dat t mis was! Hahaha in t lich issie iets duidelijker, maar je moet echt turen wil je m zien. Ik zal nog een foto proberen te maken ;) in t licht

7. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ben benieuwd!

8. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Oh wauw wat spannend yinxy! Ik ga voor je duimen! Dames met de eisprong heel veel succes! Wel grappig dat sommige rond dezelfde tijd een eisprong hebben! Straks kunnen jullie dan samen testen! Hoeveelste menstruatie is dit eigenlijk voor iedereen na de curretage/mk? Ben ik een van de weinigen die voor het eerst ongesteld is nu?
    Thnx dames voor het aanhoren/lezen van m'n gezeik! Kan er weer tegen aan nu! Op naar de volgende ronde. Moet gewoon blij zijn day ik ongesteld ben. Nu kunnen we verder....

9. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Nee hoor Sharon, je bent niet de enige die nu pas voor het eerst haar ongi heeft. Er zijn er ook nog de zitten te wachten op haar eerste.
    Ik werd op 6 juni gecuretteerd. Als dat dag 1 was (zo heb ik t berekend) duurde m'n cycles toen 31 dgn. Ik heb een vrij korte cycles gem 24/25 dgn ;) dus ja, ik ben er weer vroeg bij zeg maar.

Ja ik wordt hier gek, tuurlijk lukt t me door de zenuwen niet om een app te vinden. Zit hier met tranen in m'n ogen. M'n vriend ligt nog in bed (hebben een vrije dag vandaag ivm bezoek zh Genk). Nu schreef Sharon t verhaal van dat engeltje op de schouder en ja daar geloof ik heilig in. Die van mij komt mij soms in m'n slaap opzoeken en vertelde me deze ronde ook dat ik me geen zorgen moest maken. Ja klinkt misschien raar in je oren, maar ja ik geloof dat er veel meer is tussen hemel en aarde ;) m'n vriend is daar t levende bewijs voor voor me :p
    Maar goed, foto bewerkt, zo veel mogelijk in negatief. Ti's nog steeds errug turen.... Of ti's dat ik t wil zien! Hahahaha ik ga m proberen te uploaden.

10. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Volgens mij gaat er iets fout en moet ik t toch via de pc doen (zit nu in de tuin te genieten van t nog niet te warme weer, haha)

Laat maar, toch geplaatst! Ti's niet te zien op de foto. Zal ik de originele ook plaatsen?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,5 KB
      Weergaven:
      37
  11. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ik ben bang dat ik ook aant twijfelen ben.
    Dan zie ik niks en dan zie ik een heel licht streepje
    Maar ik zie wel waarom jij ook twijfelt!

12. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Hahaha gelukkig ben ik niet de enige!! Thnx birds! Ti's zooooo licht!

13. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    M'n vriend zegt nee. Hehe. Hij zegt dat dat streepje er altijd staat. Hij was de vorige keer ook zo een heerlijke nuchtere dat ie een nieuwe test pakte en die onder de kraan hield :p

14. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Huh onder de kraan? Komt er dan ook een tuurstreep?
    Ik heb toch altijd witter dan wit gehad muv pietertje dan.

15. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

veel testen laten idd al gauw een tuurstreepje zien idd....
    Dus zou er niet gelijk te hard op rekenen... ik zie m in ieder geval niet.

Ik pis ook vaak tuurstreepjes... maar als ie echt posi is.. dan issie echt duidelijker.

16. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Nee kraanwater gaf geen tuurstreepje. Ik wacht maar weer rustig af en ga er vanuit dat t mis is. Maw vanaf dit weekend er weer tegenaan! Hahah oww wat erg :p

17. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Wow, hier ben ik even stil van. Heb moeite om mijn tranen in te houden... Heel mooi gedichtje...

18. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

oeh dan is t wel spannend ;)
    Maar urine is anders dan water.. denk niet dat je t kan vergelijken.

Maare over twee dagen weet je vast meer!!!

19. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    Dit was ook mijn eerste menstruatie weer hoor. Dus je bent zeker niet de enige.

20. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Wat erg meid! En dan nog van je zus! Heeft ze zelf kinderen? Dat je van een onbekende zo'n reactie kan krijgen ja, maar van je eigen vlees en bloed... Ik zou het haar ook niet kunnen vergeven hoor. Ik heb vaak ook zo van die momenten. Dan denk je dat het beter gaat, je voelt je ook beter, en plots stort heel je wereld weer in en heb je het gevoel dat je terug bij het begin bent. Overkomt me vaak. Ik las net het gedichtje van Sharon (zit op mijn werk) en de tranen rolden over mijn wangen. Dat zo iets kleins zoveel emoties kan teweeg brengen. bah... het ligt me nog altijd moeilijk.

Maar wat ik doe is, als ik voel dat het me teveel wordt, dan laat ik de traantjes rollen. Kan me niet schelen wat anderen ervan vinden. Ik verwerk mijn verdriet zo... Veel sterkte meid, ik hoop dat het toch nog goedkomt met je zus.

Deel Deze Pagina