Birds fijn dat de druk met plassen weg is. Nu die vervelende pijn met afvegen nog. Zou inderdaad de HA bellen. Ik was het inderdaad met die intubatieslang ofzo? Ik weet dat ik kokhalzend wakker werd en ze snel naar me toe kwamen en toen hij eruit was, waar ik weinig van heb meegekregen viel ik wel ff weer in slaap. Denk inderdaad dat dat per zkh en medewerker verschild. Hebben jullie ook een zere keel gehad dan na die tijd? Ik namelijk wel.. Bah.. Debbie ik hoop echt voor je dat dit het laatste was zodat er nu niks meer in je lichaam zit en het vloeien snel voorbij is. Moet zeggen ik vloei eigenlijk al bijna niet meer. Raar toch? Na 1 dag al? Ooh bah lieke. Wat een dubbel gevoel zal je hebben. Je wilt vast en zkr wel genieten maar kan me voorstellen dat dat niet echt lukt! Hopelijk lukt het toch een btj! Veel sterkte en ja.. plezier? op vakantie? DeesDees wel fijn dat ze op je werk zo begripvol zijn. Heb je die druk ook niet.. Lekker rustig aan doen en hopelijk ga je een 'leuke' vakantie tegemoet. Lieke bah. Wens je veel sterkte en hoop dat je toch weer 'snel' zwanger word.. Heb bepaalde woorden maar tussen haakjes gezet.. Kan namelijk verkeerd over komen maar zo is het niet bedoeld hoor! Sterkte dames!
deesdees goed keuze, dan kan je er juist straks goed weer tegenaan. ik ga maandag weer werken. debbie oei wel pittig dus nog, ik heb gister idd ook even in de zin gezeten, dat doet heel goed ik wil trouwens binnenkort alles ook nog op gaan schrijven, maar nu nog even niet. helaas wel wat klachten in mijn buik en van onder, vloeien is praktisch over. dus ik moet het denk ik wat rustiger aan doen, gister huis gepoetst om mijn hoofd leeg te maken, kindjes waren toch op kdv, denk toch iets te fanatiek geweest. ik denk dat ik dat gevoel met plassen nu ook wel herken maar dat trok dus bij jullie weg na een aantal dagen? meiden sterkte vandaag!
Dat hopen wij ook maar wil eerst dit te boven komen..als k er maar aan denk toen k m'n uk zag liggen moet k gewoon janken..:'(
Bah Sharon.na het lezen vanjou verhaal weer helemaal in tranen.ik zie tegen morgen op.ben altijd bang om wakker te worden tijdens narcose.en nu lees ik dat van jou.ben hele dag al misselijk.en duizelig.blehhhhhhhhhhhhhhhhhhh.jou verhaal dat je voelde dat het een jongetje was..........zo herkenbaar.snik
Eerstebeeb...sterkte meid! Mijn curettage viel me reuze mee...geen tot weinig pijn en bloedverlies. Vandaag niks meer (week geleden). Dat ongeluk wat sharon had komt gelukkig niet vaak voor. Als je je verhaal wilt doen mag je hier alles eruit gooien, schreeuwen, janken etc!
Dat ongeluk van Sharon is mijn zus namelijk ook gebeurd tijdens een operatie.daarom schrok ik er zo van.heerrlijk dit forum.heb namelijk echt het gevoel dat iedereen snel vind dat je je niet zo aan moet stellen na miskraam.dat zeggen dan vooral de mensen die het zelf nooit mee hebben gemaakt.ik vind het emotioneel ontzettend zwaar.
Nonde...aaah.. daar word ik toch boos om zeg. Ze moeten het zelf eens voelen! Ik zou echt helemaal uit mn plaat schieten als ik te horen krijg van ohhh t was maar 2cm en niet levensvatbaar ofzo of tjah kan gebeuren he Hoever was je? Als je er nog niet over wilt praten is dat prima.
@Eerstebeeb; onwijs veel sterkte morgen Ik heb nu ook veel steun aan dit forum, had ik al maar nu nog meer. @sharon01; ik had geen zere keel, weet ook eigenlijk niet of ik een tube heb gehad. Had wel iets raar rondom mijn lippen, leek wel een zalfje ofzo. Hoop ook echt een fijne vakantie tegemoet te gaan. @Linda; ik herken dat gevoel met plassen niet. @birds86; moet wel eerlijk zeggen dat ik me hiervoor, dus voor de miskraam altijd wat lastiger in kon leven bij een ander als het om een miskraam ging. Meer omdat ik gewoonweg het gevoel en het gemis niet herken. Maar nu weet ik dus precies wat een ieder mee moet maken en het is verschrikkelijk. Zo oneerlijk Pfff de tranen biggelen alweer over mijn wangen
Deesdees...fijn dat je het wel eerlijk zegt. Sorry als mijn gemopper verkeerd over komt. Ik heb op mijn werk zoveel verhalen dat ze jaren hebben moeten doen om kinderen te krijgen of geen kinderen kunnen krijgen (leidinggevende) dat ik daar zo in word mee genomen en hun verdriet zie en hoor en daarom wist van binnen dat dit niet niks is. Snap je beetje wat ik bedoel? Nogmaals sorry als het verkeerd over kwam.
Hoe staan jullie nu tegenover een nieuwe zwangerschap? Hoor van velen dat ze het na de miskraam gewoon weer oppakken om zwanger te worden, niks mis mee vind ik maar wij moeten hier zelf nog even niet aan denken. Wij durven het nog niet aan, we zijn te bang dat het weer mis kan gaan. Herkennen jullie je hierin?
@deesdees, wij gaan wel weer verder proberen voor een nieuwe zwangerschap. Ik denk dat het nooit (meer) zorgeloos zal zijn. Pfff... vandaag de curettage gehad. Ik moest me om 10.00 melden in het zh. De cur zal rond 12.00 zijn, uiteindelijk werd dit om 14.00 door 2 spoedgevallen die voorgingen (logisch!). Ik werd rond 15.00 weer wakker met pijn in mijn keel. Inderdaad van de tube denk ik. Ik was eigenlijk meteen wel goed wakker! Gelukkig mocht ik snel mijn eigen kleding weer aan en weer naar huis. Het is me best meegevallen eigenlijk. Ik kies de volgende x meteen voor een curettage denk ik. Dan hadden we al die ellende niet gehad van tevoren. Advies was 1,5 tot 3 weken nog niet tillen en dergelijke (voor mij houd dat dus in dat ik niet kan werken). Wat kregen jullie mee als advies?
Maar ik trok het me niet persoonlijk aan hoor Het was meer dat ik er even inhoudelijk uitleg over wou geven hoe ik daar voorheen en nu in stond. Dus nee het kwam niet verkeerd over. Het zwanger worden is hier schijnbaar geen enkel probleem, in de 1e of 2e ronde raak ik zwanger. Zijn beide erg vruchtbaar wat een goede match lijkt te zijn.
@ellepel; dat het nooit meer zorgeloos zal zijn vrees ik ook voor. Besprak het nog met mijn vk en zij gaf wel aan hier rekening mee te houden dat ze vanaf 7wkn zwangerschap een echo inplannen om je min of meer eerder gerust te stellen en zo nodig vaker tot aan die cruciale 12wkn. De zekerheid heb je natuurlijk nooit maar vond de gedachte al wel geruststellender. Gelukkig viel de curettage mee bij je, je was snel weer op de been dus. Heerlijk weer vlot naar huis om aan te sterken. Advies om niet te tillen heb ik niet meegekregen, tenminste zo werd het niet benoemd. Wel het advies om een week rustig aan te doen.
Om eerlijk te zijn heb ik zon zin in seks! Meer voor het intieme dan voor de zwangerschap. Wij willen wel weer ervoor gaan. Weet nu echt niet wanneer mijn eisprong is enz dus denk dat het wel even gaat duren. Als ik geen pijn meer heb vanonder dan wil ik ovu test gaan doen, heb ik nog nooit gedaan. Ellepel...ben blij dat het je is meegevallen! Nu hopen op een snel herstel.
hoi hoi! ik had nu ook al een redelijke vroege eerste echo. ik denk dat ik de volgende x weer wacht tot 10 weken. heb ik bij mijn dochter ook gedaan. om teleurstelling te voorkomen.. naja we zien wel. eerst maar even herstellen van vandaag. ik moet over 6:weken terug komen. jullie ook?? ellepel
birds, hier nog eentje die zin heeft. Idd ook om de reden die jij omschrijft. Zal er voor mij nog niet inzitten aangezien ik nog steeds vloei. Dacht dat het minder werd maar is helaas toch niet het geval....zit nu op dag 10 incl de dag van de curretage. Is eigenlijk best lang hé. Van blij als ik op nacontrole ben geweest. Dan hebben we wat meer duidelijkheid. Als dan verder alles weg is gaan we deels de mmm in. Eers de voor de hand liggende onderzoeken en afhankelijk wat daar uit komt beslissen we of we verder de mmm in duiken of verder nog evenwe zullen afwachten. de gyn heeft er gelukkig al mee ingestemd.
Ellepel, ik moet 3 weken na curretage op nacontrole. Langer mocht bij ons in het ziekenhuis absoluut niet. Zal wel per ziekenhuis verschillen denk ik.
@ellepel; ik hoef dus niet meer terug te komen, heb alleen een belafspraak ergens rond 10 juli dacht ik. Maar bedacht me vanmiddag dat ik dan helemaal niet bereikbaar ben vanwege onze vakantie. Ik denk zelf dat ik dus niet zou kunnen wachten tot de 10wkn, maar zo denk ik er nu over. Eerst maar eens zien of we het nog aandurven.
debbie...nee toch! Dat vind ik echt balen om te horen..hoop zo dat alles schoon is en je niet weer over een paar weken alles opnieuw moet meemaken. De mmm...ik ben er niet mee bekend. Is dan ook eerste zwangerschap/miskraam. Zou niet weten wat je te wachten staat maar neem aan dat dit absoluut niet fijn is. Ps kun je controle niet naar voren zetten? Heb je misschien wat meer rust. Ellepel...ik heb 9 juli controle dus 3 weken na curettage. 6 is wel lang vind ik. Kun je het nog niet echt afsluiten. Il heb meegekregen, geen gemeenschap en niet in bad. Niet tillen en rust heb ik eigenlijk niet meegekregen maar dat heb ik voor mezelf erbij gezet.