Zwanger worden na miskraam juni '13

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Debbie81, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Wat gek.maak er nu net een foto van en lijkt of het streepje steeds duidelijker wordt.ben druk bezig met de foto Deesdees;)

2. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    O ja en sinds vanmorgen voel ik lichte pijn rond mijn eierstokken.alles is zo gevoelig geworden na curretage of ik let er nu meer opdan voorheen

3. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Mooi nieuws Ellepel! Hopelijk zijn jullie ook weer snel terug ivm een zwangerschap!

Mooi huisje Deesdees! Nee ik durf ze niet te bestellen ivm, hoe zeg ik dit, ik ben nog niet zo gewend om dingen online te bestellen bij onbekende sites (voor mij dan). Ik ga liever naar de winkel waar ik ze in handen heb. Maar online zijn ze goedkoper. Maar ik denk dat ik deze ronde nog ff wacht. Ff wachten op wat de gyn einde deze maand zal zeggen wanneer de in mn baarmoeder gekeken heeft.

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Eerstebeeb; Ik ben heel erg benieuwd naar de foto!
    Pijn rechtsonder in de buik had ik de dag na de knaller, liep er krom van die ochtend!

@Yinxy; Bang dat je misschien ook opgelicht wordt?
    Ik vind het gemakt van online shoppen zo ideaal, dit soort dingen haal ik dan weer liever niet in de winkel omdat ze daar inderdaad duurder zijn. Zwangerschapstesten haal ik dan wel weer met het gemak bij Kruidvat. :D
    Mooi huis hè, we hebben deze vakantie de oprit laten vullen met grind. Staat gelijk stukken beter.

5. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    stom.een foto van mn dochter is toen wel eens gelukt.maar nu wil het niet.foto staat in mn dropbox.maar gebruik het nog maar net en moet nog ff uitvinden hoe het allemaal werkt

6. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    heb de foto in mn dropbox maar het kopiëren lukt niet

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Kun je de foto e-mailen?
    Anders wil ik de foto gerust voor je plaatsen.
    Ik heb trouwens je handtekening ook even aangepast, vanwege de tekst/link die voor je banner stond.
    Dit stond zo raar ;)

8. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    #1328 Eerstebeeb, 8 aug 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 aug 2013

O super Deesdees.weet eigenlijk niet eens zo goed wat voor link erbij stond :)volgens mij kan ik het wel mailen via mn telefoon.ben daar wel handig mee:p:D

Bijgevoegde bestanden:

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik heb je een PB gestuurd ;)

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    #1330 BLiS, 8 aug 2013
    Laatst bewerkt: 8 aug 2013
    @Eerstebeeb; Ik heb je foto ontvangen, deze heb ik aan je bericht toegevoegd :)

De onderste test is bijna positief, van wanneer is deze?
    Ik zie namelijk geen dagen of tijden bij de testen :)
    Blijkt het de test van vandaag te zijn (denk ik bijna wel) dan adviseer ik je vanavond nogmaals te testen!

11. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Ja...zo leer je elke keer Deesdees.zal volgende keer dagen en tijden op de testen zetten.vond het later zelf ook nogal verwarrend.de onderste is van vandaag 11.00 uur.de CB test heb ik toen ook gedaan heb gaf geen smilie.vandaar dat ik zo onzeker erover werd.zit op dag 16.dus het is verstandig om straks nog eens te testen?moet echt ff wennen die dingen.vind het supertof van je Deesdees dat je me ff hebt geholpen.thx!!:):):):):)

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Eerstebeeb; Kan gebeuren, tijden en dagen erop maakt het aflezen net even wat makkelijker.
    Opplakken gaat met jou testen zo lastig ;)
    Die Smiley gaat vast komen vandaag! Ik zou zeker vandaag nogmaals testen, bij mij was die rond 19.45 ook een knaller.
    De ochtend had ik net zo'n streepje als jou test van vanmorgen.
    En ik doe het graag hoor, ben altijd blij als ik een ander op weg kan helpen. :D

13. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Eerstebeeb, k vind die van vanmorgen best duidelijk! Je kan vnvd of morgen een knaller hebben.

Ellepel, wat een goed nieuws van de gyn!

Hier, gister voor pap en mam geslaagd bij de ikea en va daag de hele dag bijgekletst met een vriendin, zie mn vriendinnen niet zo vaak meer door t drukke leven en afsfand dus het was heel fijn!

Weet ook net wat de verassing is en we gaan morgen naar thermae 2000!
    Heerlijk!

14. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ohja dees wat een leuk huisje! Doe je die ook verhuren?

En yinxy, dat had k niet verwacht die witte testen! Dus toch een virusje opgelopen :( heel jammer!

15. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Ja, dat vroeg ik me nou ook meteen af; verhuur je dat vakantie huis ook wel eens? Waar in Frankrijk ligt het? Vind het er heel mooi uit zien!
    Ik kan alleen maar dromen van zo'n vakantie huis. ;)

@eerstebeeb: die onderste test ziet er goed uit hoor. Je lh piek komt eraan! :D
    Spannend!

16. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    birds wat fijn dat je een leuke dag hebt gehad en een nog leukere dag krijgt morgen;)Lekker genieten

17. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Heb ik dan misschien een afbeelding van het huisje van Dees gemist of zo??

18. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Op 132 staan de foto's ;)

Doen jullie ook pendelen of laten jullie dat doen?
    Ik heb er nu 3 terug, allebei anders. Okt, sept en dec...ben wel benieuwd wie t goed heeft hihi...vind t zelf ook wel leuk en interessant om te doen, misschien ga k zelf ook eens kijken voor een pendel

19. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Thanxxx Sharon dat hopen wij ook! :)

Dat wordt een echte knaller Eerstebeeb..kan niet anders! :)

Goed nieuws Ellepel..nix houdt jullie nu nog tegen..;)

Mooi huisje Dees! :)

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Birds; Ff een dag naar een vriendin kan zo goed aanvoelen. Ik wordt dan ook meestal opgepept door leuke verhalen en de kinderen zo enthousiast te zien.
    Ohw wat heerlijk, geniet ervan morgen!
    Leuk huis he, euh nee verhuren doen we niet aan. Had je er graag eens heen gewild begrijp ik? :D

@Cathrien; Nee, we verhuren het nooit. Gaan er zelf wel regelmatig naartoe of mijn schoonouders gaan er om de zoveel tijd een weekend of een week heen.
    Het ligt in de Franse Ardennen, vlakbij Sedan.

@Birds; Ik zag vanmiddag ook te kijken of er iemand pendelt maar vaak geven ze tijden aan waarin je dus een aanvraag kan doen. Buiten de tijden worden de aanvragen vaak niet in behandeling genomen.

@Lieke86; Thanx!

Deel Deze Pagina