Zwanger worden na miskraam juni '13

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Debbie81, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Haha ik ook! Heb wel gelukkig veel gepland.
    Morgen dan dagje thermae, zaterdag nacht cross, zondag verjaardag beste vriendin, maandag naar gemeentehuis paspoort vernieuwen en huisje poetsen, dinsdag en woensdag weer werken na 4 weken en dan is t al donderdag!!!
    Denk jullie me maandag wel int gereel moeten houden om niet te testen haha

Maar k probeer me echt aan mn woord te houden en samen met lieke te testen :)

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Lekker bezig deze week!
    Ik heb werkelijk nog geen idee wat te doen de komende dagen.
    Ik moet wel zeggen dat ik maandag en donderdag weer het werk op ga pakken, voor 50%.
    Dus ik zal donderdag pas 's Middags kunnen testen, en anders pas vrijdagochtend

3. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Heb je vrijdag vrij? Dan zou k vrijdag dan. Ochtendurine is toch beter vind ik.
    Donderdagmiddag ben je zeker op denk ik. Hoe heb je t nu opgelost met je leidinggevende? Hoop dat ze bij is gedraaid!

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Vrijdags ben ik inderdaad vrij, ik wil dan het liefst met ochtendurine testen.
    Donderdagmiddag zal ik het wel zat zijn inderdaad, maar test drang zal ik zeker hebben! Dus tja ik kan niet die donderdag met jullie samen testen.
    Het is nog niet opgelost omdat ze op vakantie is.

5. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Maakt niet uit. Je moet doen waar jij je goed bij voelt en hopelijk hebben we dan 2 dagen goed nieuws!
    Jammer dat het nog niet is opgelost maar nu kun je wel f rustig opstarten en niet met zo iemand op de achtergrond. Ikzelf kan mn leidinggevende niet uitstaan en ze is nu met een burn out thuis dus k heb heel hard gezegd even rust. Is natuurlijk wel veel gebeurd en daarom verwoord ik het zo. De reden waarom ze thuis zit is absoluut niet leuk maar ze is een hele harde tante voor zichzelf en dat verlangt zeook van ons als medewerker. Maar goed, dat ter zijde...k kan iig weer rustig werken en hoop dat jij dat volgende week ook kan!

6. Catelijntje

Catelijntje Actief lid

22 mei 2013
    356
    0
    16
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    27-22-33-25-25-27-27-27-26-26-25-25-25-25-27-24-24-28-23-24-28-*7.5 mk-30-25

Hierboven de reeks sinds dat ik het ben gaan bijhouden. Je zou denken met een korte cyclus sneller kansen krijgen om zwanger te worden maar zo veel en vaak ongesteld zijn is echt geen pretje. Ben dan 7 dagen uit de ''running'' van de 25 :(

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Een korte cyclus is ook niet makkelijk denk ik.
    Pfff wat reeks zeg.

8. Catelijntje

Catelijntje Actief lid

22 mei 2013
    356
    0
    16
    Vrouw
    Zeeuws-Vlaanderen
    Ja, ben er ook erg blij mee (sarcasme)
    Er zit 1 uitschieter bij van 33 dagen maar voor de rest best ''laag''. Het loopt tussen de 22-33 dagen. Pff, leuk is anders. NOD ect is dan ook niet echt makkelijk uit te rekenen. Gemiddeld genomen van de reeks hierboven kom ik precies uit op 26 dagen gemiddeld. Maar voor NOD berekening maar de laatste cyclus aangehouden van 25 dagen.

9. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Hallo meiden!
    Dees: dat is wel een geruststelling. Ook voor mij hihi. Bedankt. Wat een mooi huisje!
    Ooh en als jij niet gaat hopen dan hopen wij wel voor je!!!!!
    Eerstebeeb, logisch toch.. Je wil duidelijkheid... En wat is het onduidelijkste wat er bestaat.. Jups, precies het vrouwelijk lichaam! Bah... Sterkte met wachten. Hopelijk komt die snel. Wel veel zaadjes planten!
    Ellepel, jeej! Kun je weer vooruit! Mijn dochtertje is van mei, dat is echt een super maand om een kindje te krijgen vind ik zelf. Niet te warm tijdens de zwangerschap en bevalling en het mooie weer komt nog! Zaten met het warme weer s avonds lekker buiten. Haar de fles te geven en te knuffelen.. Heerlijk! :)
    Samson, hier geen ervaring met een natuurlijke miskraam. Heb een curretage gehad. Wil je wel heel veel sterkte wensen!
    Birds: geniet ervan morgen! En je hebt veel plannen, dus veel afleiding, maar vrees dat de testdrang niet weg gaat! Succes met wachten!

Hier gaat het stukken beter. Mocht uitslapen van m'n vriend vanmorgen want hij was er vroeg weer (nachtdienst) en ben er vanmiddag pas uitgekomen.. Heerlijk!!!! Kan er weer tegenaan.. Verder wel rustig aan gedaan vandaag natuurlijk.. Morgenavond naar onze buurvrouw om haar te laten knippen en verven! Moet wel weer een keer.

Slaap lekker

10. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Vandaag vroeg getest.moet zo weg.en weer negatief:x:x:x

11. samson

samson Actief lid

8 aug 2013
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee ik had nog geen echo gehad, die zou eigenlijk pas volgende week plaatsvinden. Maar vanaf maandag voelde ik dat het niet goed zat en na de hevige bloeding van dinsdag heb ik toen een spoed echo gekregen.

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Huh?!
    Wat vreemd toch! :(
    Ik zou denk ik nu toch stoppen met testen, ook omdat je zo niet een lijn kan zien in het verloop van je testen.
    Balen zeg.

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik lijk steeds meer symptomen te herkennen, mijn buik is nog steeds opgeblazen, darmen rommelen flink erop los en mijn (.)(.) lijken ook gevoeliger te worden!

14. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ huisje>>>goed idee, hou me aanbevolen...;)

Mn weekend is vandaag ingegaan. Heerlijk eff ontspannen..
    Hebben weinig gepland staan dit weekend, alleen zondag middag eff op de koffie bij een vriendin, is jarig dan en verder hebben we gelukkig niet.

Ben aan het aftellen, nog 3 weken werken dan op vakantie.
    Dankzij mn schoonouders kunnen we dit jaar ook gewoon eff lekker weg. Schoonouders gaan ook mee.
    Gaan 2 sept voor een midweek en aansluitend een week naar centerparcs in duitland. Bispingerheiden. Ken iemand dit park?
    Heb al veel parken gehad, maar voornamlijk nederland en belgié en 1x in frankrijk.
    Mn schoonmoeder wilde persé dat we in een vip-huisje boekte (op hun kosten). Vind ik doodzonde van het geld, vind vip echt overbodig maarja ze stond erop. ;)
    Ze Hebben een Vip huisje naast ons geboekt. Kan de kleine man af en toe eff daarnaartoe en evt logeren zodat manlief en ik eff de tijd voor elkaar hebben;).
    Zo krap wij het af en toe hebben, zo ruim hebben zij het.
    Ze houden erg van strooien en ook geregeld onze kant dus op (in natura) dus eigenlijk hebben we niks te klagen.:D

Meiden, jullie zijn behoorlijk aan het testen geslagen, ben eff de draad kwijt wie nu druk aan het ovu testen is of zwangerschapstesten??
    Zal vandaag of morgen eff naar de lijst kijken,
    GRAAG AANPASSINGEN DAN EFF DOORGEVEN.
    Kan ik dat gelijk verwerken.

Fijn weekend allemaal

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Debbie; Ook al een liefhebber voor het huisje begrijp ik :D
    Leuk.
    Heerlijk jou vooruitzicht, ik ken het park niet.
    Kom ook eerlijk gezegd niet zo vaak in CP parken, alleen soms om te zwemmen maar dat is ook alweer een tijd geleden bedenk ik mij nu.
    Mijn schoonouders lijken ook niet krap te zitten, krijgen ook regelmatig wat cadeau (kinderwagen, speelgoed voor de jongens of een donatie).

Volgende week begint het los te barsten qua testen, Birds en Lieke testen donderdag de 15.
    Ik test vrijdag de 16e.

16. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    Ik heb de knaller!!! Hoera!! Posi ovutest!! Ik zal ff kijken of ik een foto kan plaatsen

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Super, nog even tuinieren ;)

18. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Ooooh Ellepel had jij een knaller?!ben jaloers.ik vanmorgen weer niet.vanmiddag weer testen.ben net thuis en had rond een uur of elf zo n buikpijn.nu kom ik thuis en heb ik een hele lange sliert met roze slijm in mijn slipje:(:(Kan dit een teken zijn dat de eisprong er dan eindelijk aan zit te komen??:(

19. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Super ellepel! Nu druk aan het tuinieren! Succes!
    Eerstebeeb, dat kan een heeeelll goed voorteken zijn! Heb ik ook wel vaak, die slierten! Alleen niet roze! Maar dat is denk ik per persoon verschillend! Ga ook gewoon druk tuinieren en dan denk ik wel dat je over 2 weken een positieve test hebt!!! Succes!!!

Hier lijkt het wel alsof ik nu opeens al een eisprong heb! Voel m'n linkereierstok!!! Zo raar! Zit op dag 10 van m'n cyclus! Zou persoonlijk heel vroeg zijn voor mijn. Maja ik ben heeel wisselend ongesteld. Dus zal nu wel komen door de curretage.

20. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Eerstbeeb, kan dat geen innesteling zijn? Heb je misschien je ei twee weken geleden gehad en als je toen regelmatig hebt getuinierd dan zou dat kunnen toch?

Hier weer terug van een dagje sauna, ofja relax zwembaden.
    We houden allebei niet van sauna dus we hebben alleen lekker gedobbert in de zwembaden. Het was heerlijk maar het viel wel tegen. Vind thermaalbad arcen fijner. Veel meer faciliteiten buiten de sauna. Mn vriend gaat echt niet naaks, ik liever ook niet maar kan me er wel overheen zetten. Hij heeft ook zo iets van je mag niet kussen en vozen in de baden maar dat iedereen naaks rondloopt mag wel. Heeft die wel n punt.
    Nu heerlijk bankhangen, straks eten en dan weer bankhangen met n filmpje erbij.
    Wou dat ik m vnvd kon verwennen naar heb nog steeds zo nu en dan oud bloed/roze slijm dus dat vind k ook niet zo smakelijk.

Deel Deze Pagina