Zwanger worden na miskraam juni '13

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Debbie81, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    Ik wilde je trouwens wel helpen met de lijst, maar op m'n mobiel werkte dat echt niet. En vl had steeds de pc ingepikt. Grrr..

2. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Zooo even pauze. Poeh heftige morgen net met de kids haha. Eentje ziek dus alles ondergespuugt en diarree dus we hadden handen te kort mjaa dat hoort erbij he.

Als k vrijdag nog niet ongesteld ben dan doe k dan nog een testje en als die negatief is en maandag nog niet ongesteld ga k dokter bellen. K vind dat beetje bruinverlies wat k had vorige week echt geen ongesteldheid dus wil dan wel even weten waarom het niet doorzet. Ik had bij pietertje op de nod dag toch wel een zichtbaar/goede moed streepje dus denk dat het deze maand toch niet raak is. Heb de testen bewaard. Zal er eens een foto van maken zodat jullie weten wat k bedoel.

Voor iedereen met een ei binnenkort, doe je ding en laat die paashaas maar eens zweten! Haha

Zouzograag, kom gezellig meekletsen!

3. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Lieke en deesdees, yeah eindelijk positief nieuws hier!! En vindt hem mooi duidelijk worden dees! Gefeliciteerd! Hoe reageerden jullie mannen??

Morgen heb ik afspraak bij de gyn, zit dan op 12 weken na curettage zonder menstruatie..ze moeten morgen echt wat doen anders ga ik echt het ziekenhuis niet uit!

4. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Goed zo mamsie! Laat je niet kennen! Ik hoop dat ze gaan kijken en je dat medicijn meegeven om je menstruatie op te wekken

Succes alvast!

5. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Dank je birds86!! :)

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Mamsie; Het wordt inderdaad hoog tijd dat je nu duidelijkheid krijgt!
    Op je strepen gaan staan meid, goed zo.
    Mijn man was helemaal blij en enthousiast, wel verteld dat ik nog voor NOD zit...maar het streepje liegt er niet om.

7. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Hi dames!
    Jeetje veel gebeurd de afgelopen dagen! Sorry dat ik er een paar dagen niet was. Ben ff met mezelf in conclaaf geweest over een boel dingen mbt ik ziek zijn, mn werk en opleiding.

Debbie: Jeetje wat heftig wat je hebt meegemaakt met je kleine man! Gelukkig is nu alles in orde met m. Maar logisch dat je rond de datum er weer bij stil staat. Hele dikke knuf!

birds: Heftig zeg! Als je zo een telefoontje krijgt. En logisch dat je gaat nadenken over "wat als". Heel veel sterkte meid! Ik ben blij dat ze er goed bij lag. Lijkt me wel heftig hoor, als je iemand gekleurd ziet liggen. Heel veel sterkte aan iedereen die t nodig heeft.

Lieke, Deesdees: SUPER!!! Gefeliciteerd meiden!! Logisch dat jullie nog voorzichtig zijn ;) Ik hoop dat alles goed gaat komen, en jullie binnenkort dat kloppend hartje te zien krijgen en dat maar snel die eerste 12 weken voorbij mogen zijn! Zoals ik nog steeds stem voor een "luikje in mn buikje" om te kijken hoe t gaat, stem ik ook voor een "fastforward knop" om die eerste 12 weken zsm door te komen en in de meer veilige periode te zitten!

@hier. Druk gehad, maar dan meer in mn kop zeg maar. Tis bekend waarom ik de klachten heb, die ik nu heb. Tis mn werk. Ik slaap weer erg slecht, schrik met stress wakker. Ga ik een paar dagen niet naar t werk, gaat t beter. Wanneer ik dan wel weer naar t werk ga, om t weer te proberen, dan gaat t helemaal fout. Dan ga ik toch maar naar t werk, hou t een paar uur vol en dan zak ik gewoon weer letterlijk door mn benen. zucht :( Dit had ik destijds ook toen ik ziek werd zeg maar, een ruime 2 jr geleden, en nu is t weer terug. Baal daar wel verschikkelijk van! Nu vooral ik weet wat ik wil, die opleiding doen. Wel hebben mn vriend en ik besloten dat ik die opleiding in feb ga starten (dan start de opleiding ook). Dit omdat nu eerst die onderzoeken komen en ik wil niet alles tegelijk aan t doen zijn zeg maar. En voor t zelfde geld is t iets simpels wat makkelijk te verhelpen is en ben ik weer zo snel zwanger als de vorige keer naar de cyste operatie. Dan ben ik net met een opleiding begonnen en ben ik zwanger! Ook niet handig. Dus vandaar, dat ik een half jaartje wacht met de opleiding.
    Zelf vorige week veel geklusts, mn vriend wist niet wat m overkwam! Hahaha. Tis nu wel iets minder omdat mn stress van t werk weer op volle toeren is (ben gisteren daar geweest). Maar als ik ervan uit moet gaan met met mn baarmoedermond en de slijm, was ik vorige week vruchtbaar ;) Dus ik gok dat ik de week voordat ze mn baarmoeder gaan checken, mn NOD zal hebben.

Oww heerlijk die 2 posi testen hier! Dat maakt me zo verschikkelijk blij! En ja die testdrang! Ik snap dat ze aan t schreeuwen waren deesdees! Ik ben zo ontzettend blij voor jullie!

8. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Mamsie spannend morgen! En je hebt groot gelijk meis dat je pas weg gaat wanneer je duidelijkheid hebt! 12 weken is wel erg lang vind ik. Heel veel succes!

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Yinxy; Pittig hoor om erachter te komen dat het probleem je werk is. Goed dat je er iets aan gaat doen en de opleiding even uitstelt.
    Een goede keus denk ik ook om eerst te onderzoeken en te kijken wat er gedaan kan worden zodat je weer klachten vrij wordt.
    Succes en sterkte meid!

10. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Yinxy, dat is niet zo'n leuk nieuws! Ontslag nemen is ook nirt ecjt handig nu maar misschien wel een keuze om over na te denken? Even een paar maandjes rust voordat je de opleiding gaat doen. Hoop dat je snel weer de kracht hebt om beiden benen te staan, letterlijk en figuurlijk!

11. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Thnx dames! Ik ben inderdaad ook bezig om een afspraak te krijgen als eerste met de arbo arts. Kijken wat hij zegt. Het beste zou zijn dat ze mij ontslaan. Ik krijg dan netzoveel (zelfs ietsie meer), dan wat ik nu krijg met mn nog 100% ziek zijn maar wel mn contractsuren werken. Ik heb dan mn rust dat ik niet meer naar t werk moet en krijg wel een uitkering. Eerst wilde ik dat absoluut niet, genoeg mensen om me heen gehad die van die echte uitkering misbruikers waren zeg maar, en dat wil ik niet zijn. Maar nu zie ik t anders in. Als ik geen werk heb, en een uitkering heb, dan heb ik qua werk ff rust. Kan ik weer inderdaad op mn benen komen en die onderzoeken doorlopen. Daarna kan ik dan voor de volle 100% met die opleiding beginnen.
    In eerste instantie had ik ook zoiets van: ok, dan nog ff tanden op elkaar en blijven werken totdat die opleiding begint. Maar ik ben bang dat ik dan juist weer terug bij af ga zijn en weer echt ziek wordt (ziek in mn hoofdje zeg maar). En dat wil ik niet. Ik ben al zo verschrikkelijk ver gekomen sinds ik 2 jaar geleden ziek werd. Ik wil niet voor niets geknokt hebben, ik heb mezelf eindelijk gevonden en dit wil ik niet door mn huidig werk teniet laten doen. (ja ze hebben me nadat ik stappen had ondernomen, wel uiteindelijk goed begeleid met mn integratie traject. Dat gelukkig wel).
    Maar! komt goed :D nog ffies en dan weet ik meer, heb ik de juiste mensen gesproken en dan komt t wel goed. Goede moed blijf ik houden ;) Wat dat betreft ben ik ook zo ontzettend blij met mn vriend. Ik zou echt niet weten wat ik zonder m zou doen. Hij is zo een grote rots geweest voor me, en nog steeds. Op de dgn bv dat ik echt een bitch was (zat ik met mezelf te veel in de knoei), pikte hij t allemaal wat ik m naar zn kop slingerde. Daarna had zei ik ook dat dat niet zo bedoelt was enzo. Waarop hij zei: "dat weet ik toch schat! Is toch niet erg! gooi t eruit want je hebt je hele leven al niet zo mogen reageren en nu kan dat wel." Ik zou m voor geen goud willen inruilen voor een ander ;)

12. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    #1552 Zouzograag, 13 aug 2013
    Laatst bewerkt: 13 aug 2013
    Gelukkig hoeft dat ook niet, Yinxy (dat inruilen!). Wat vervelend dat het niet gaat zoals je het zou willen. Rust is goed, maar ook moeilijk. Fijn dat je de stappen onderneemt en goed nadenkt over je opleiding, de tijd tot je opleiding en hoe je het verder wil gaan inrichten. Da's al een behoorlijke stap.

Zo. En nu heb ik weer ingebroken ;) Misschien moet ik inderdaad maar mee gaan schrijven, als jullie dat allemaal goed vinden. Kan wel zijn dat ik soms nog even wat vragen stel, omdat ik soms wat dingen gemist heb (heb het ook niet helemaal bijgehouden vanaf het begin, alleen de laatste weken omdat het Juli-topic wat leeg bleef).

Mamsie, wat een onzekerheid! Ik heb even gemist, maar heb jij ondertussen wel een eisprong gehad, of dat ook niet? 12 weken... da's een lange adem!:(

Debbie, ik lees dat er iets aan de hand is geweest met je zoontje en dat je er rond deze tijd aan herinnert wordt, maar ik kan even zo snel niet terugvinden wat het is.....Wilde er iets over schrijven, maar vond het niet :( Toch een knuffel voor jou, want wat het ook is: confrontaties zijn hard en niet leuk! EDIT: ik heb teruggelezen. Jee, wat een heftig verhaal! Ik ben er even stil van, kan me voorstellen dat het elk jaar nogal hard terugkomt. Sterkte...

Birds, jij dus ook nog in onzekerheid. Ik heb mezelf ook tot vrijdag gegeven. Na de positieve test van zaterdag en een heel dunnig lijntje gisteren heb ik witte testjes en iets wat op bruinverlies moet lijken maar het eigenlijk ook niet doet ( en dan alleen bij afvegen soms een klein beetje). Ik word er moedeloos van en haal me vanalles in mijn hoofd (verklevingen?). Da's niet goed, dat weet ik. Maar wel een signaal dat ik er echt doorheen begin te zitten. Wat een onzekerheid, waarom kan het nooit eens lekker gaan?!

13. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    yay!! :d

14. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    17 april 2014.... :)

15. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    zouzograag, kom er maar bij hoor! Ik heb je topic over reacties ook zitten lezen. Helaas zo veel herkenbaar! We hebben een paar dames van juli erbij, dus je bent echt (helaas) niet de enige hoor meid. En vragen mag altijd! Doen wij ook. Schreeuw, huil ect, t mag allemaal hier ;)

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dat zou nog best eens een optie kunnen zijn, ook omdat ik moet bevallen via een KS ;)

Welkom bij de club trouwens, gezellig!

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik heb net de HA maar even gebeld, dit ivm de zwangerschap nu en de afwijkingen in het bloed.
    Maak me daar een beetje zorgen over en wil dat graag voorleggen en uitspreken bij hem.
    Deze week gaat mij en daar niet lukken, a.s. maandag staat de afspraak.

18. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Dees, welke afwijking heb je?

Thanks all voor het warme welkom!

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
  20. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Balen dat je deze week niet al langs kan komen DeesDees! Maar ik snap wel waarom je je zorgen maakt hoor ;) Ik heb t waarschijnlijk gemist, maar ben je al begonnen met spuiten?

Deel Deze Pagina