@Yinxy; Ik heb de eerste injectie gehad, de volgende ga ik binnenkort zelf zetten. Deze week gaat helaas niet lukken, al had ik dat wel graag gewild.
Yinxy, ik herken een groot deel aan je verhaal. hele andere situaties dat wel hoor.. maar dat stress gevoel.. en ziek worden van je werk. Heb zelf ook dik 2 jaar in de ziektewet gezeten. En ik zou als ik jou was daar gewoon inblijven tot je je echt weer beter voelt. Zeker met waar je allemaal doorheen gaat. Ff die nodige rust.. das geen misbruik maken van.. je hebt jaren geld ingeleverd voor een zw of ww. Daar werk je namelijk ook voor. Hier een mogelijke springer... had daarstrax een flinke kramp. dus denk dat me eitje iets eerder is Maar ik hou me NOD op 30 Aug.. en anders zien we de schade vanzelf wel... of twee streepjes
Jeniyah, wat spannend, nu kan je op de wachtbank Yinxy, probeer je inderdaad niet schuldig te voelen bij rust. Het is inderdaad wat Jeniyah zegt. Ga je nu te snel, dan haal je jezelf ongenadig in. Deesdees, thanks! Ik herinner me dat ik het topic al eens gezien had, maar ben nu weer "opgefrist". Hier net nog een testje gedaan. Weeeeer zo'n irritant tuurstreepje waarvan je denkt dat je zelf gek bent. Een tuurstreep die je niet eens kunt fotograferen. Misschien moet ik eens met ochtendurine testen. Vandaag is trouwens mijn NOD.
JA... t laatste wat je wil Yinxy is dat je je opleiding straks niet aankan omdat je te ver bent gegaan. denk daar aan.. de rust die je nu neemt is erg belangrijk voor straks. Dan kan je er 100% tegen aan!!!
Ooh spannend meis!!! Zou zo fijn zijn heh!!! Ik hoop t zo voor je meis!!! enne fijn dat je meekletst joh ook al is de rede ervan minder. Ben blij dat we er niet alleen door hoeven te gaan... voel me soms zo mislukt als vrouw door die MA's heb al 1 dochter met ex.... en nu met mijn man, de liefde van mijn leven lukt t niet. Zo gemeen...
thnx Die rust wil ik ook nemen, maar beangstigd me van de ene kant wel. Want dat betekend dat ik voor mijn gevoel een egoistische beslissing moet maken. Iets wat ik bv 2 jr geleden echt niet kon en nu steeds meer. Maar dit is so een drastische, dat ik merk dat ik weer ff een beetje angstis wordt met dit alles (k had lang last van hevige paniekaanvallen, maar die heb ik gelukkig al lang niet meer gehad). En ja die rust die moet ik nemen. Daar hebben jullie gelijk in. Ik wil ook niet rond rennen als een kip zonder kop zeg maar. Ik ben zo goed op weg (vind ik). Ik heb al zo veel bereikt, tis alleen nog t kopje "werk" wat nog gefixt moet worden. Eerst ff het gesprek met de arbo arts afwachten denk ik en het gesprek van de verzekeringsarts van het UWV (WIA aanvraag is in behandeling) en bij hun duidelijk maken wat er nu speelt. Komt wel goed En thnx dames om mijn gedachte uit te spreken en mij te bevestigen wat ik al zat te denken, maar moeite mee heb om uit te spreken zouzograag, spannend! Een tuurstreepje! hopelijk heb je morgen (als je er morgen een doet), met ochtend urine een knaller!
Komt goed... als je maar je rust neemt. Hier had k gelukkig heel veel begrip vanuit t uwv... ik voelde me net zoals jij en vreselijke paniek als ik ging werken, met als vervolg weer thuis. Ik werk nu elke dag 3 uur als thuishulp, en begin nu echt verlangen te krijgen naar een volledige baan. Thuis is alles 100% op de rit (behalve t zwanger worden en blijven) Maar ben getrouwd, een fantastische vent... en 2 jaar geleden bedacht ik me dat ik voor altijd alleenig zou blijven...met dochterlief!
Jeniyah, dat gevoel ken ik. Van ik voel me een mislukte vrouw. Dat is ook iets waar ik veel om had moeten huilen toen we hoorde dat t mis was. Hoe stom t misschien klinkt, bij mn ex was ik ergens happy dat t mis was (had eigenlijk al een teken moeten zijn om bij m weg te gaan). En nu willen we graag, ons huisje is er klaar voor. We hebben met ons 2 veel moeten knokken om hier te komen waar we nu zijn, en dan laat mijn lichaam t afweten. Alweer... Ik had ook echt zoiets van wat is er mis met mij als vrouw, om een kindje te kunnen krijgen? Maar ja, rationeel gezien (en dat kwam wat later dan bij mij), weet je wel een beetje waarom. Hoe lullig t is, maar het kunnen zo veel redenen zijn waarom t niet lukte, maar dat maakt de pijn er niet minder om
thnx meis, doet me goed om dit te lezen! Ben blij voor je dat het bij jou goed is afgelopen (voor zo ver t dan is afgelopen ). Dank je wel Hugs!
helaas.... pindakaas, linkje weg Zo ik geloof dat jullie hier een kleine impressie kunnen bekijken EDIT Ik haal straks de link ook weer weg
@Jeniyah; Leuke foto's van een leuk en gezellig en actief stel op een mooi eiland. Wat wil je nog meer
MISSED ABORTION/MISKRAAM LIJST Eerstebeeb 16 juni bloedverlies 27 juni curretage Hartje gestopt bij 7+3 14 juli negatieve test Daphne 17 juni echo op 10w, hartje gestopt op 8w 21 juni curettage Twee en een halve week later negatieve test 8 juli echo: bm schoon wel dun bmslijmvlies 13 juli eisprong Ellepel 31 mei echo 10 wk zwanger, hartje gestopt bij 8 weken. Curettage op 19 juni. Dik 2 wk bloedverlies. Na 1,5 week negatieve test. Eerst cytotec geprobeerd. Onvoldoende resultaat. 6 aug nacontrole gyn. Debbie81 Met 6 weken bloedverlies daarom vroege echo aangevraagd. 4 juni echo met 8 weken>geen hartje 11 juni echo met 9 weken> geen hartje 12 juni naar de gyn >bevestigd, het is met 6 weken gestopt met groeien 17 juni curretage 8 juli nacontrole gyn > alles goed, eisprong zit eraan te komen. 21 augustus controle gyn voor echo ivm uitblijven van menstruatie. Jeniyah 4 Juni een goede echo, Heerlijk! 14 Juni helaas... alsnog overleden en t bleek om een tweeling te gaan. 28 Juni curettage en bloedtest naar het AMC 23 Juli spotting... testen zo goed als negatief. 2 Aug na controle DeesDees 17 juni: 1e echo, leeg vruchtzakje. Was 8wkn+3dgn 18 juni: bloedverlies 19 juni: controle echo, windei 21 juni: curettage, 11 dgn bloedverlies 17 juli: ongesteld 22 juli: negatieve test Mamsie86 23mei curettage na 10w zwanger 12 juni nacontrole bm is schoon 24 juli naar de gyn ivm uitblijvende menstruatie Birds86 12 juni eerste echo..geen hartje...9+2 weken 17 juni tweede echo...geen hartje... gestopt bij 8+2 weken 18 juni derde controle echo gynaecoloog 19 juni curettage 1 juli witte test 3 juli eisprong Catelijntje 05-06 1e Vervroegde echo (had instinct dat het niet goed was dus wou eerder echo) hartje klopte maar zwak maar verloskundige zei dat dat normaal was 12-06 2e Vervroegde echo had bloedverlies en bleek dat het hartje niet meer klopte (7.5) 14-06 2 tabletten cytotec ''ingenomen'' en 4 uur later weer 2 tabletten 18-06 * verloren op de wc 21-06 3e Echo baarmoeder was schoon 12-07 Menstruatie Lieke86 April 2013: Gestart met IVF traject. 2 Juni: Terugplaatsing 1 Cryo (Embryo) 13 Juni: Dag dat ik mocht testen..: Positief! 17 Juni: Eerste lichte bloedverlies 20 Juni: Veel bloedverlies,slolsels..werd een MA (6 wk) 21 Juni: Bezoek zh..baarmoedermond staat open en vruchtje is eruit 4 Juli: nacontrole in het zh..baarmoeder schoon.. 14 Juli: menstruatie (met behulp van primoluut) Gestart met medicatie voor baarmoederslijmvlies. 15 Juli: Contact zh..waarschijnlijk 1 Augustus nieuwe Terugplaatsing van 1 Cryo..Duimen! Yinxy 28 maart: laatste NOD 22 april: urine test en bloedtest: Zwanger 7 mei: eerste echo ivm kans op bbz. Zat op goede plaats, maar wel een week teruggeze. Leeg vruchtzakje. 17 mei: 8 wkn echo, groter vruchtzakje, nog steeds leeg. 22 mei: controle echo, nog steeds leeg, maar weer groter vruchtzakje 31 mei: laatste controle echo, kleiner vruchtzakje, wederom leeg 6 juni: curretage 27 juni: controle curretage (geen echo), maar alles was in orde. 7 juli: eerste menstruatie na curretage 1 aug: intake Zh Genk voor onderzoek ivm 3de mk. 30 aug zh voor in m'n baarmoeder kijken ivm curretage. 3 sept: genetisch onderzoek Zh 12 sept uitslag onderzoeken Sharon01 27 mei positieve zwangerschapstest. 4 wk. Gelijk wel af en toe bloed en krampen 10 juni eerste echo ivm slecht voorgevoel, krampen en bloedverlies dat heviger werd (maar soms ook stopte). Alleen vruchtzakje. 19 juni tweede echo. Nog steeds alleen vruchtzakje, dus mk. 24 juni curretage. Roos007 25 februari positieve test 15 maart eerste echo 8 wk zwanger 28 maart curettage vruchtje 5-6 weken oud. 1 juni ovulatie 9 juni bloeding dacht dat ik ongesteld was geworden. Houd een paar dagen aan. 27 juni zeer heftige bloedingen mag s avonds laat naar gyn. Zien op echo vruchtje. 8 echos volgen waarbij bloeding wegtrekken en er hartactiviteit is te zien. Groeit gestaag. 18 juli laatste echo. Hartactiviteit is gestopt. Wil het natuurlijk laten komen. Wacht 2 weken. 1 augustus curettage Cathrien 28 mei positieve zw.test 25 juni 1e echo; slechts 6,5weken. Wel een hartje! Alles lijkt goed 29 & 30 juni bloedverlies 3 juli extra echo; hartje klopt niet meer. Gestopt bij 7weken. 10 juli curretage 5 aug, na 27 dagen 1e menstruatie
Thnx meiden T was idd heerlijk... haha nodige kilo's erbij ook Dusssss ben alweer hard aan t trainen...