Ja maar die kan ik niet verwijderen... dus zou t fijn vinden als die gene die mij gequote heeft m verwijderd....
Wow! Ik heb hier even n mega realisatie momentje! En een vraag. Hopelijk weet iemand van jullie t antwoord. Komt ie: Ik verwacht vrijdag of dit weekend m'n eisprong. Dus als ik goed zaadjes plant deze week wordt t eitje misschien dit weekend of net erna bevrucht. En.. en nu komt t... die woensdag daarna, de 21e, heb ik mijn laatste controle in het zh bij de gyn. En nu ineens dacht ik "misschien kan hij met de echo zien of t bevrucht is?!". Denken jullie dat dat kan?? Dan zou ik ineens 2 weken niet op t wachtbankje hoeven! Dat zou niet gek zijn! Heeft iemand enig idee??
Of t bevrucht is misschien niet. Maar ik bedoel.. zou ie misschien kunnen zien dat er n innesteling bezig is? Of dat t eitje al richting exit aan t gaan is? Zijn dat soort dingen te zien met een echo door n gyn?
Cathrien, als ze iets kunnen zien, kunnen ze denk ik alleen t vruchtje zien, maar niet of ie bevrucht is zeg maar. Ik heb namelijk eerder ook een echo gehad (ivm controle waarom ik veel pijn had na mn cyste operatie) en toen zag ze ook de week na mn eisprong, een heeeeeeeeel klein vruchtje, maar op de echo was niet te zien of ie bevrucht was. Ze gokte van wel en daarom heb ik toen een bloedtest moeten doen, ook omdat ik erg veel pijn had en ze wisten niet waarom. Ik bleek toen niet zwanger te zijn. Een maand later wel Hihi. Dus ja, als ze heeeeeel goed kijken heb je kans dat ze iets zien, maar t is dan echt heeeeeeeeel erg klein en te klein om te kijken of je zwanger bent. In ieder geval, dat was mij verteld toen.
spannend Lieke, Hier feest vandaag. Zoonlief is nu dan echt 2 geworden. (eigenlijk vanavond om 18.00u pas) Vanmorgen een klein beetje visite gehad, mn moeder en 2 vriendinnen met kinderen en klein kind. Was erg gezellig. Nu eff bij komen, vooral de kleine man. Die gaat zo nog eff slapen (mamma ook denk ik )Ik was om 6.00u al wakker, veels te vroeg voor een vrije dag. Maar kon echt niet meer slapen. De bevalling spookt te veel door mn hoofd. Vanmiddag komen alleen mn schoonouders en gaan we aan het einde van de middag naar een pannekoek restaurant. Oma trakteerd Komende 2 dagen weer werken en dan vieren we het zaterdag eigenlijk echt. Word best druk dan. Als het meezit kunnen we ook de bbq aansteken. Familie blijft dan eten.
Goed zo Lieke! Ben net bij de gyn geweest, was verbaasd dat ze de vorige x niks gedaan hadden. Nu kuur primolut meegekregen. Hij zegt je moet weer een beetje vertrouwen in je baarmoeder terugkrijgen we gaan er direct wat aan doen. Wat een opluchting..!!
Debbie, gefeliciteerd met je zoon! Mamsie, ik ben blij dat er nu iets gedaan is. Gelukkig heb je iets gekregen ervoor Nu hopen dat je baarmoeder zsm haar dingetje weer gaat doen!
@Debbie; Hiep hiep hoera! Gefeliciteerd met jullie zoon! Dat wordt een gezellig feestje, ook al zo dol op pannenkoeken dus....hier ook @Lieke; Ga een mooie banner aanmaken meid! En nu op naar een prachtige echo! Super, nogmaals congratz! @Cathrien; Ik durf geen antwoord te geven op je antwoord, ben daar niet bekend mee. @hier; Vanmorgen de jongens meegenomen naar Utrecht, even naar de H&M geweest om een paar nieuwe kleren te kopen. Ze hebben daar van die heerlijke joggingsbroeken, mijn oudste groeit zodanig dat alles nu ineens doorkan naar zijn broertje. Hij zag daar ook mooie schoenen die hij graag wou hebben, knal oranje! Zal zo even een foto uploaden van de buit. Ohw en ik heb net even weer getest, het streepje wordt duidelijker!
Mooie test DeesDees! En leuke kleren! Die schoenen zijn echt gaaf! Zo te zien zijn jullie inderdaad geslaagd met shoppen
@Yinxy; Ik ging eigenlijk alleen voor de broeken De jongste zag het shirt van de smurfen hangen, hij was gelijk enthousiast. En tja die schoenen zijn echt gaaf. Hij liep er net ook heel stoer op
Deesdees, wat een leuke kleetjes! En die oranje schoentjes zijn stoer! Lopen je testjes wel op als je ze onder elkaar leg? Heb een kuur van 12 dagen maar mn bms was nu echt al wel verdikt dus ik hoop dat het eerder komt!! Hij zei, toen hij met de echo zat te kijken doe eerst maar een zwangerschaps test want je hebt wel meer gedaan dat elkaar's hand vasthouden hihi maar die was negatief. Heb het eerder gehad dat ik een kuur Povera kreeg en na die kuur kwam mn ongie niet maar bleek ik zwanger. Maar kan me nu bijna niet voorstellen want we hebben weinig geklust afgelopen weken..