@mamsie; Bizar eigenlijk hè dat ze dat wel gewoon van binnen kunnen bekijken dat je meer hebt gedaan dan elkaar de hand vasthouden Hopelijk herstelt je lichaam zich snel weer zodat je door kan, dit is wel een erg lange cyclus. Ik heb maandag en vandaag getest met de KV test, heb ze nog niet onder elkaar gelegd, ga ik vrijdag wel doen. Maar je ziet het verloop wel duidelijk. @Yinxy; Echt gelijk, ik deed de voordeur open en had de tassen nog deels buiten staan en hij ging al in de gang zitten om zijn oude schoenen uit te doen en de nieuwe aan te doen Zo trots! Hihi, en papa moest de schoenen ook gelijk zien dus daar moest ik een foto van maken en naar papa sturen
@DeesDees, van dat soort verhalen krijg ik zo een grote glimlach op mn gezicht! Ik zie mezelf dan namelijk weer als klein meisje die net iets nieuws had gekregen. Moest ik natuurlijk ook de volgende dag aan naar school Ik kan daar zo van genieten hoe kinderen zo dol zijn op zoiets! En hoe ze dan reageren. Heerlijk! Niet dat ik wil zeggen dat je altijd alles moet kopen, maar je snapt m denk ik wel. K zag dat van t weekend ook met mn petekindje. Ze is nu 2,5. Ze is knettergek van Hello Kitty en ik heb al een tijdje kinderbestek liggen van Hello Kitty. Ze kwamen bij ons BBQ en had voor haar dit bestek neergelegd, happy dat ze was! Heeft t bijna niet los gelaten, de hele avond niet
@Yinxy; Ze kunnen inderdaad al zo gauw blij zijn met die kleine dingen, besef van geld en waarde hebben ze gelukkig nog niet. Al denkt onze oudste dat we alles zomaar kunnen kopen in de winkel Zal de foto ff laten zien van in de auto
Dat lijkt mij ook lastig bij te brengen bij kinderen. Zelf geen kids, dus weinig ervaring alleen van vrienden dan. Zo heeft de dochter van een vriendin van me laatst ook geleerd dat alles best wel erg veel kan kosten. Ze is 14 en wil een eigen nagelstudio beginnen in de kelder. Ze is echt erg goed hierin. Paps en mams steunen haar ook hierin. Nu zijn ze in de vakantie naar de Gamma geweest geloof ik. En daar mocht ze dan verf uitzoeken. Toen ze alles had uitgezocht en papa ging uitrekenen hoeveel het dan zou kosten, schrok ze echt heel erg. Daarna hebben ze een gesprek gehad en snapt ze ook dat wanneer papa en mama zeggen dat t deze maand niet gaat (als ze iets willen) dat t ook echt niet gaat
Nog 6 dagen tot NOD... Ik voel niks, denk dat het gewoon rode duivels worden... Ben benieuwd! @Lieke en Deesdees, GEFELICITEERD!!! Hopen dat ze blijven plakken!!! LIefs
Dees...wat een leuke schoenen! En wat een schoenmaat heeft die al of zir k t verkeert haha Mamsie...ben blij voor je dat er iets word gedaan! Hoop niet dat je heel veel pijn kimrijgt van de ongesteldheid. Debbie...gefeliciteerd met de kleine grote man! Jeniyah...ik heb daar ook geen verstand van maar misschien zien ze wel iets in wording ofzo Hier...vriend smste vanmorgen of ik vrijdag vrij had want hij had me nodig dan. Hij heeft iig vrij. Hij zou dan op een gesloten afdeling de ketels moeten poetsen en vontroleren waar mensen zitten die zelfmoordneigingen hebben. Nou daar kan hij nu even niet tegen. Maar ik kan helaas geen vrij pakken. Heel verhaal van leidinggevende (invalleidinggevende want de mijne zit thuis met n burn out) maar snap haar aan de ene kant maar aan de andere kant weer helemaal niet. Maar das n heel verhaal. Hoop dat er de middag 1 kindje afvalt zodat ik alsnog naar huis kan om er voor hem te zijn. Grr regeltjes word ik niet zo goed van!
Ellepel, je hoeft niets te voelen hoor! Ik zelf voelde ook niets en dacht dat ik ook ongi zou worden toen t raak was. Toen ik de dag na mn NOD de test deed kon ik het niet geloven omdat ik niets merkte Ook omdat ik 3 dgn voor mn NOD 2 keer rood had bij afvegen. Dacht dat t te laat kon zijn voor een innesteling.
Thanxxxx allemaal! @Dees ik ga vanavond een mooie banner maken Hier de test van vanochtend. . Bekijk bijlage 343973
fijn mamsie, word er nu eindelijk iets aan gedaan. Hoe lang zal het nu duren voordat je ongi word? Dank voor de felicitaties, Word vanavond idd smullen. Deesdees, fijn dat het streepje nu duidelijker word. Vandaag je NOD toch?
Birds: Fingers crossed! Ik hoop het voor je! Dat je lekker naar huis kan bedoel ik. Lieke: Mooie test!
Goed dat ze nu actie ondernemen Mamsie! Hopen dat je ongi snel komt..ik moest primoluut altijd een week slikken en dan stoppen en dan werd ik 3 dagen later ongesteld. .suc6 meid!
Hallo Dames, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap, wat heerlijk voor jullie!!! Ik wilde eerst niks schrijven, maar moet het even kwijt..hoop dat het hier mag? Ik ben net terug om te kijken of ik inderdaad weer schoon ben, maar helaas ze zag toch nog iets in mijn baarmoeder zitten:'( De vk belt vanmiddag over wat nu te doen...pfffff
Sterkte samson! Je mag hier altijd wat neer zetten! Ben wel f je verhaallijn kwijt. ..ben je gecurreteerd of heb je pillen gehad?
Samson, sterkte hoor meid! T kan soms lang duren voordat alles achter de rug en dan blijft het zo pijnlijk. Hopelijk valt het mee! Lieke, wauw wat een duidelijke test heb jij joh!! Ik heb een kuur voor 12 dagen, 3x daags 5mg. Best veel volgens mij? En dan zou ik nadien ongesteld moeten worden. Hoop dat het eerder kom eig! He en als mn menstruatie eerder doorbreekt mag ik dan stoppen?
@Lieke; Dat is een mooie duidelijke test! Yes! @Samson; Ohw dat is balen, ik vrees dat je naar het ZH moet om gecuretteerd te worden @ellepel; Jou NOD ligt ook alweer op de loer, spannend!! @Debbie; Morgen zou mijn NOD zijn, afgaande op de laatste menstruatie vandaag 4wkn. @Birds; Maat 25 heeft hij, de jongste 23/24. Ik hoop voor je dat je vrijdag toch eerder naar huis kan zodat je er kan zijn voor je vriend!
Hey meiden! Gisteren zou ik mee gaan schrijven, maar ik merk nu al dat het me te snel gaat en dat ik dit nooit bij ga houden. Ik ga dus weer lekker over op de meeleesstand! Maar niet voordat ik al mijn succeswensen, felicitaties en positieve hoop voor de toekomst ook even bij jullie achtergelaten heb! Liefs, ZZG
@Zouzograag; Begrijpelijk, het kan soms best druk zijn hier. Dan vliegen de pagina's voorbij! Ik wil jou ook heel veel succes wensen!
@Birds, nee ik had helaas een "spontane" miskraam en ik had gehoopt er op de natuurlijke wijze vanaf te komen....lijkt erop dat dat dus niet gaat gebeuren Ik vind het wel spannend wat er nu verder gaat gebeuren.....