Sterkte samson..je mag altijd je verhaal kwijt hier 12 dagen is indd erg lang Mamsie ik mag niet langer dan 8 dagen..maar ik moest ook 3x per dag 5 mg.. Jaaa vindt t zelf ook een super mooie test..helemaal geweldig!
Sterkte Samson! Hopelijk heb je vlug meer nieuws... Lieke en deesdees nogmaals proficiat!!! Het is nu wel officieel!!! Ik heb hier nog altijd mijn eisprong niet gehad. Kom er zot van! Hebben jullie dit al gehad? Een positieve ovutest die daarna afloopt en 2 dagen erna terug duidelijker wordt? Hoop dat ik mijn eitje gauw zal krijgen!
@Daphne; 18 lijkt aardig op weg, raar dat deze nu ineens weer afneemt. Doortesten meid, zit niks anders op Ik hoop dat je je ei gauw mag vinden!
ooh Samson... wat erg voor je meis!! Hopelijk weet je gauw meer!! Sterkte! Daphne ik hoop dat je gauw je ei hebt. Hier dacht ik dat ie gesprongen was gister maar heb toch weer kramp... dus nog steeds die 'cliffhanger' fijn hoor met sporten... haha probeer nu zo hard te springen dat ie misschien er zelf ook van springt
*baal momentje* Egypte kondigt noodtoestand in het hele land af - nrc.nl Net gelijk het reisbureau gevraagd wat voor een gevolgen dit gaat hebben voor onze vakantie binnenkort
Hij was eigenlijk al positief op 11/08 maar die is nu opgedroogd. Zo vreemd dat hij dan afneemt om weer donkerder te worden. Der moet toch altijd iets verkeerd gaan... Pffff...
Oooh en mijn uitslagen van afgelopen vrijdag waren ook binnen... Schildklier en suiker waren beide perfect... dus daarin geen rede voor een miskraam. Misschien is t dan idd alleen maar bad luck ofzo... over een paar weken krijgen we ons chromosonen onderzoek terug....
@daphne; houd moed, komt goed hoor! @jeniyah; fijn om te weten dat het iig niet afwijkend is geweest vanuit de suikers of je schildklier. Hopelijk is er ook niks afwijkend van het chromosomen onderzoek. @hier; vrijdag ga ik de vk bellen, morgen een dagje werken van 9u-13u en van 18u-20u. Kan alleen 's ochtends bellen naar de vk voor afspraken, morgen op kantoor lijkt me dat niet zo slim. Al kan het best zijn dat ik alleen zit. Pfff vermoeiend dagje, de jongens waren erg druk vanmiddag en de jongste heeft wat moeite met luisteren de laatste dagen. Moet hem veel corrigeren, hij is 2,5
@jeniyah, wat fijn dat er niks afwijkends was vanuit de suikers en schildklier. Vanmiddag de vk gesproken en in overleg gaan we het nog 1 weekje aankijken. Vooral omdat ze niet met zekerheid kunnen zeggen of het bloedstolsels of iets anders is. Daarnaast is het bloeden vanmiddag ook gestopt?? Ze verwacht dat ik komende dagen oud bloed zal afscheiden en dat t dan goed is. Maandag belt ze weer...of ik bel als ik komende dagen ernstig bloedverlies krijg, maar dat was niet de verwachting. Herkent iemand dit??
@samon; geen ervaring, maar ik denk dat ik er geen genoegen mee had genomen om het nog een week aan te kijken.
Jeetje....na een drukke dag werken heb ik heeeeel wat te lezen. Zag al mooie positieve testen weer voorbij komen.geeft de burger weer moed!! En Samson.heel veel sterkte.niks aan dat je nog niet schoon was. En Ellepel!spannend he.we hebben dezelfde dag onze NOD.ik voel ook weinig hoor.wel veel afscheiding en had af en toe steken in mijn borsten.maar mijn gevoel zegt dat het niet raak is bij mij Knap kereltje heb je hoor Deesdees.hij zal nu wel bekaf zijn na zo n dag.wat was zn mooiste kadootje?
@deesdees, heel eerlijk hoop ik dat ik er gewoon op een natuurlijke manier van af kom en volgende week schoon ben. De afspraak in het ziekenhuis zou ook pas volgende week zijn.