Catelijntje, Tuurlijk mag je de lijst aanpassen, graag zelfs. Ik lees wel elke dag maar heb niet elke dag de tijd om hem aan te passen dus ik vind dat prima hoor. Je stond op 7 aug en omdat je nod de 6e had gehad heb ik de 7e eff op rood gezet aangezien ik nog geen nieuwe Nod van je had. Vandaar, had het wel gezien hoor Esje, sterkte meid, zal ik je medische info op de lijst erbij zetten? Kijk maar eff op blz 158. dan snap je gelijk wat ik bedoel Daar staat een overzicht van wanneer wie de m.a of miskraam doorgemaakt heeft enz. Kan me voorstellen dat je daar niet gelijk behoefte aan hebt, mocht dat wel zo zijn dan laat je het maar weten en zet ik je erbij. Dikke knuffel vanuit hier. ellepel en eerste beeb>>>schreeuwen die testen al, of houden ze zich nog rustig?? Birds vandaag je NOD?>> al getest of denk je dat je ongi word? Ben benieuwd, wil graag iedereen op roze zien
Hahhaa Debbie duurt nog een paar dagen.ik ga echt niet eerder testen dan NOD.ik had op dag 19 van cyclus eisprong dus eerdertesten zal voor mij geen zin hebben.bij mij dochter testte ik ik ook pas positief ver na NOD.en deze zwangerschap kon ik zelfs 5 dagen wachten.ik wist al dat ik zwanger was.mijn lijf geeft dat goed aan.vandaag een opgezette baarmoeder en wat steekjes.en een gigamigraine aanval.had ik bij vorige zwangerschappen ook.en toch voelt het niet goed.dus weet eigenlijk wel genoeg
Goedenavond dames, Vandaag de crematie gehad en daar een "borrel". Het was een heel mooi afscheid! Ik ga morgenvroeg testen debbie, heb helemaal geen gevoel dat ik ongesteld word maar ook niet meer zo dat ik zwanger ben dus ben bang dat ik volgende week naar de dokter moet om te kijken waarom de ongi niet doorzet. Hopelijk morgenvroeg goed nieuws met een mooie test en morgenmiddag toch vrij. Mn vriend heeft het toch best moeilijk mee en nu kan k er niet echt voor m zijn Slaap lekker dames Ps eerstebeeb, k snap niet helemaal wat je bedoelt? Je hebt nu het gevoel zwanger te zijn naar het voelt niet goed dus je denkt dat je gewoon ongi word of was dat bedoelt naar de mk zwangerschap?
Hoi dames, hier minder goed nieuws. Heb de hele avond op spoed gezeten met mijn vriend. Hij was bezig met een half omgewaaide boom in stukken te zagen deze namiddag toen er plots een stuk wegsprong en die de boomzaag in zijn knie duwde. Wat een bloedbad! Heel zijn knie kapot, open tot op het bot! Gelukkig reageerde hij heel koel want ik was in grote paniek door al dat bloed. Snel naar de spoed gereden en natuurlijk nog eens geflitst ook! 100 waar je 50 mocht. Ik was zo in paniek dat ik de flitser zelfs nooit gezien had. Dat zal een flinke boete worden. Vriendlief slaapt nu op de bank want hij mag zijn been 14 dagen niet bewegen. Hij is volledig suf van alle pijnstillers. Ocharme mijn ventje, ik heb zo met hem te doen.
Goedemorgen, Heftig daphne! Ik hoop dat zn knie goed hersteld de komende tijd! Beterschap Hier weer een negatieve test. Nu ga k niet meer testen. Denk dat ik vandaag de dokter bel voor een afspraak voor volgende week. Als ik toch nog ongesteld word kan ik die gewoon afzeggen maar dan staat de afspraak wel al.
goedenmorgen, Jeetje daphnev>>Dat is schrikken, Wat een pech. Hopelijk geneest het snel weer. Ze hebben hem niet hoeven te opereren? Veel hechtingen zeker? Beterschap. Birds, balen van je negatieve test. Hier nog 1 dagje werken en dan WEEKEND. Heerlijk kijk er naar uit. Ben doodop.
Jeeetje daphne das zeker schrikken..pfff..hopelijk voelt hij zich snel beter.. awww Birds ben benieuwd wat de dokter zegt
@Daphna.wat eng wat jullie hebben meegemaakt zeg.ennuhh snap best dat je zo hard reed en de flitser bent vergeten hoor.dat zou toch iedereen hebben?hoe gaat het nu met hem? @Birds.al getest??? En ja...stond er een beetje vreemd.bedoelde dat ik wel tekenen heb van zwanger zijn.koude rillingen,migraine,steekjes.en toch van onderen voelt het alsof er een ongi aan zit te komen.en dat gevoel had ik bij mijn andere zwangerschappen dus niet.toen had ik geen testen nodig omdat ik voor 100% wist dat ik zwanger was.maar nu heb ik dus dat ik weet dat ik niet zwánger ben ondanks meerdere symptomen.Hmmmm weer beetje vreemde zin.beetje haastig. Hoop zo nog snel ff te kijken op site Birds.ben zo benieuwd.vandaag dagje weg met de paardjes
@Birds; Balen zeg van je negatieve test, ik had nog wel zo'n goede hoop nav je ovutesten. Hopelijk krijg je gauw duidelijkheid. @Daphne; Wat een horror-verhaal! Er moet flink wat bloed gevloeid hebben, is hij niet teveel verloren? Sterkte en beterschap met je man! @hier; Kramperig gevoel in mijn rechter onderbuik. Ik ga er straks even op uit met de jongens naar het speelbos, het weer is hier nu lekker.
@Daphne: Woow! Wat een heftige toestand zeg! Mijn hemel. Hopelijk geneest alles goed. Het is gehecht en verder moet het met rust en niet bewegen genezen? Veel beterschap voor je man, en sterkte voor jou. @Birds: Vreemd hoor. Ben benieuwd wat de ha zal zeggen. Vervelend dat wachten en niet weten hoe of wat. Bah! @Hier: Vandaag mijn vrije vrijdag. 1x in de 2 weken ben ik op de vrijdag een dagje vrij. Heeeerlijk! Was er nu wel extra aan toe. Ben de laatste tijd wel echt uitgeblust na een dag werken. Vraag me af of dat nog steeds kan komen door de curretage/narcose. Gistermiddag was mijn ovutestje ietsie donkerder dan gister, dus dat gaat goed. Gisteravond was het gezellig in de slaapkamer.. maar van het weekend wordt het dan ook wel weer gezellig! Hihi.. Straks nog even een ovutestje doen en als ie weer donkerder is, doe ik er einde middag nog eentje. Ik wil mijn piek niet missen natuurlijk. Want ik wil een positieve test eind deze maand! En een plakbeeb!
Eerstebeeb, helaas negatief. Ik heb een dokterafspraak voor donderdag staan. Hoop dat ik dan wel al ongesteld ben geworden maar dan staat die iig vast. Ben benieuwd wat voor een testje je hebt binnenkort ivm de klachten. Maar een ongesteldheidsgevoel kan ook een teken zijn dat het wel raak is. Cathrien, blij voor je dat je ovu testen oplopen! Geniet van je vrije dag, die moeheid kan goed nog van de curettage zijn maar denk eerder dat je hormonen zon klap hebben gehad dat ze even van slag zijn. Dees, doe maar rustig aan vandaag en lekker ontspannen net die krampen Hier, altijd vallen er kinderen af als je niet naar huis wil en nu wil ik naar huis en dan vallen er geen kinderen af. Hoop stiekem dat 1 kindje eerder word opgehaald zodat ik toch later op de middag naar huis kan en anders word het gewoon om 6 uur thuis
Weet k zo even niet uit mn hoofd. Heb 19 juni de curettage gehad. Rond de 8 weken zoiets Pauze bijna om dus kan zijn dat k vnvd pas weer reageer
Shit he Birds.ik heb het gevoel dat dit nog harder aankomt dan de ongesteldheid na curretage volgems mij.omdat je toch echt hoop had.zo vlak na curretage weet je dat de kans wel erg klein is,maar nu wil je echt door en elk onbenut ei is weer ff een domper en geeft weer verdriet.op welke dag zit je nu?
Cathrien lekker genieten van je vrije dag.en Dees jij ook.vervelend die krampen.lekker genieten van je mannetjes vandaag!
Ooh Bah Daphne.. wat vreselijk zeg!!! Beterschap voor je mannetje! Zo balen Birds.... pfff Hier serieus teveel geklust.... lol ben er moe van. over twee weken zullen we t weten Spannend!
Ik heb net 2 verschillende ovutests gedaan, om te kijken of mijn nieuwe tests van een ander merk hetzelfde resultaat geven. Maar mooi niet dus. En ja, wat moet ik er nu van denken..?! Ik heb hieronder (als t tenminste werkt) een foto gezet mijn mijn lijstje testen so far. De 3e test lijkt wit, maar was al ietsie donkerder. Die van gister was echt ineens *boem* bijna net zo donker als controle streep. (ze zijn allemaal wel een stuk lichter opgedroogd) En die van net was ietsie lichter dan gister. Maar de test die ik tegelijkertijd deed, maar dan van een ander merk was bijna helemaal wit. Wat moet ik hier nu weer van denken?