Zwanger worden na miskraam juni '13

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Debbie81, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Dees: Ja dat heb ik ook..en aan beide kanten van mn liezen..niet normaal..en mn (.) (.) lijken steeds groter te worden..haha!

2. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    @Cathrien.wat apart va die testen!.ben wel benieuwd welke testen wie gebruikt en welke het beste zijn bevallen(hmmm mooi woord trouwens..bevallen), ik ga de volgende ronde de testen van zwanger en kids eens proberen.
    En weet wel zeker dat ik ze kan gebruiken.heb echt geen symptomen.alleen giga ongikramp vanochtend(1x). Vorige zwangerschappen had ik voor NOD al zeer pijnljke borsten en waren ze gegroeid.nu worden ze alleen maar kleiner.dus neem aan dat lichaam nog herstellende is van de mk.zou het ook langer duren als je al iets ouder bent mischhien??

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Eerstebeeb; leeftijd heeft er denk ik niks mee te maken, hoe oud ben je als ik vragen mag?

@hier; onze vakantie gaat nu dus niet door, morgen moeten we bellen voor een evt. alternatief.
    Baaaaaal!!!

4. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Cathrien, hier geen verstand van ovu testen. Pas 1x gebruikt maar ik zou niet meer 2 testen tegelijk doen. Hou je gewoon aan de eerste

Dees, was net aan je aan het denken over de vakantie! Zeker balen maar als je een vriendin/ familie van me was dan was ik heel blij dat je niet meer ging. Veiligheid eerst. ( nu hoopte ik al dat je veilig in nederland zou blijven ;) ) snap wel wchr dat je baalt!

5. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Birds, ik was met 8 weken ook naar de huisarts geweest! Toen ook doorgestuurd! Hoop dat het voor jou niet nodig is omdat je gewoon zwanger bent ofzo!

Eerstebeeb, ik moest wel ff lachen om je borsten die steeds kleiner worden :p maar ff ter bemoediging; mn tweede zwangerschap voelde ik ALLES! Laatste zwangerschap voelde ik NIks en ging er dus vanuit dat het niet raak was..wat ik wil zeggen is dat niet iedere zwangerschap hetzelfde is.

Dees, misschien heb ik er over heen gelezen..maar waarom gaat jullie vakantie niet door??

Hier al 3 dagen met kuur bezig dus kom maar op ongie!! :p

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Birds; Familie vroeg vandaag ook al wat we gingen doen, maar sinds vanmiddag/vanavond weten we dus dat er niks anders op zit.
    Corendon vliegt niet meer, en laten we nu met hun vliegen.

@Mamsie86; We zouden naar Egypte gaan, voor het 4e jaar.
    Ik neem aan dat je op de hoogte bent van wat zich daar nu allemaal afspeelt :) De badplaatsen hebben nu ook een negatief reisadvies gekregen.

7. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Hahha Mamsie.grappig dat mijn borsten kleiner worden??!nou...vind ik niet zo grappig hoor...vond ze wel mooi zo.ben ook nog een beetje aan het lijnen hoor.was 2 kilo aangekomen laatste zwangerschap.en die wilde ik er weer af hebben.

Je mag mijn leefdtijd weten hoor Dees.hoop niet dat ik iemand kwets met opmerking'als je al wat ouder bent' bedoel meer dat na je 30e lichaam na zwangerschap ook minder snel hersteld dan bij een
    twintiger.ik ben trouwens 33 jaar

8. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Ooooohhhh Dees wat ontzettend zonde van ju
    Lie vakantie!

9. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    jeetje meiden, ik kan jullie haast niet bijhouden. ik ber erg druk geweest met werken maar ik heb nu vakantie!!! hoera. hopelijk kan ik julllie nu weer bijhouden en weer meekletsen:)

10. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    @daphne, heftig zeg van je vriend!
    @dees, vervelend dat je vakantie niet door gaat...
    @eerste beeb, gaan we samen testen de 20ste?is ook jouw nod toch?

11. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Ja Ellepel.mijn NOD is ook dinsdag.maar denk niet dat ik ga testen dinsdag.ik voel me alles behalve zwanger.mijn cyclus is ormaal altijd 28 dagen.maar had mijn ei pas op CD 19, dus vermoed dat ik nu een langere cyclus heb gekregen door de curretage.en voel mijn lichaam altijd goed aan.en het zegt.NIET zwanger.maar wacht met smart op jouw test:pKan je zolang wachten??en weet je ook wanneer jij je eitje hebt gehad?:p

12. Cathrien

Cathrien Bekend lid

20 mei 2013
    704
    0
    0
    @eerstebeeb: ik ben ook 33, maar voel me nog niet 'al wat ouder' hoor. :p
    Komt misschien ook omdat ik met nog n lekker jong ding samenwoon; vl is 27. :D
    En ik ben gewoon jeugdig in me doen en laten. Ook qua uiterlijk trouwens. Al vind ik t nu inmiddels toch wel vervelend worden als ze om legitimatie vragen als ik alcohol koop! :$ Zie er toch écht niet meer uit als n tiener! :x

@dees: jammer, érg jammer van je vakantie. Maar Egypte kan je nu echt beter vermijden. Ziet er verschrikkelijk uit daar!
    Hopelijk komt er n andere mooie bestemming als alternatief. Maar dan eentje die n stuk veiliger is.

13. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    oke, wel spannend meis. ik hoop dat t goed komt!! ik kan wel zo lang wachten. ik heb ook een niet zwanger gevoel. maar wie weet... ik heb mijn ei iets na de 14de dag gehad. spannend!!!

14. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Jammer van je vakantie Dees. .gaan jullie omboeken?

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Wij zitten erg in dubio nu.
    Eigenlijk was dit voor ons DE vakantie, om nu iets anders te zoeken is nog niet zo makkelijk want we weten totaal niet of het wel leuk en mooi is.
    Hetgeen we nu geboekt hadden zijn we al 2x eerder geweest en was helemaal super.
    We moeten nu dus uitwijken naar een ander land, wellicht is het in turkije of Tunesië ook super mooi maar toch heeft het ons twijfels gegeven.
    We gaan morgen eerst bellen wat nu de stappen en mogelijkheden zijn, of het zonder probleem valt om te boeken of niet en hoeveel bedenktijd we krijgen om evt. het geld terug te ontvangen.
    Onze vakantie begint over 2 weken dus heel veel tijd hebben we ook niet.

16. Sharon01

Sharon01 Actief lid

21 dec 2010
    394
    6
    18
    Al sinds april 2013 bezig voor tweede. Nu in medis
    Overijssel
    Daphne: wat vreselijk! Sterkte voor je mannetje en ook voor jezelf. Dat zal een zeer heftig beeld zijn geweest. Jeetje. Denk aan je.
    Eerstebeeb: denk dat je onbewust misschien ook wel bang bent. Dat dat je gevoel tegen houd om voor 100% zeker te zijn.. Maar zo aan jou te horen heb ik er wel vertrouwen in! Ga heel hard hopen...
    Birds: wat balen van de test bah! Maar wel goed dat je nu naar de arts gaat.
    Dees: balen van je vakantie! Las het ook.. Ben ook benieuwd wat m'n broer doet. Bah wel eng.

Hier: ik word GEK van mezelf. Zit op dag 5 na eisprong en voel me nu al anders! Terwijl dat helemaal niet KAN toch? Heb eigen allebei de zwangerschappen gelijk last van afscheiding gehad. Zoals tijdens je vruchtbare periode. Die vruchtbare periode stopte dan niet, werd niet 'droog'. Raar uitleggen. En ga vaak na de wc. Pffff zal het mezelf wel aanpraten he? Ben helemaal niet zo'n testfreak, maar nu kan ik aan niks anders denken!!! Hellupppp!!! :(

17. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL

Hahaha.je legitimatie vragen??!nou..daar heb ik geen last van hoor:DHeb wel allemaal vriendinnetjes van net twintig wat ook mij jong houd.mijn man is 36.maar ze zeggen dat je lichaam toc anders reageert na je dertigste.ik voel me ook nog 25:DMaar ja mijn lichaam is van binnen toch ècht 33 jaar he:p

18. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    @Sharon.je hebt helemaal gelijk.ik ben ook bang.zelfsmet een positieve test zou ik het nog wel weg willen stoppen en ontkennen.pas zodra ik echt zeker weet dat het goed gaat komen ga ik genieten en het van de daken schreeuwen.

Ik heb steeds een branderig gevoel daar benenden:)Het jeukt niet en niet vreemde afscheiding of zo.weet iemand wat het kan zijn?

19. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL

Heerlijk Ellepel dat je vakantie is begonnen!lekker. Gezellig op het forum dus.ik zou graag met je willen testen,maar had mezelf eigenlijk voorgenomen om niet te testen:)

20. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    MaareuhhEllepel...dat kan ook zo weer veranderen hoor.misschien weer tijdens een zwak moment:)

Deel Deze Pagina