Moggeh meiden!! Jullie kletsen wat af zeg!! Dees wat balen zeg van jullie vakantie!! Opzich wel een mooie kans om iets anders te gaan verkennen... Turkije vond ik zelf ook erg leuk. Maja als je je zo verheugd hebt op iets is t sowieso lastig om even te switchen. @ hier nog steeds vruchtbaar slijm...maar t voelt wel als of t eitje gesprongen is... Heb er al een dikke week lastvan gehad joh.
Deesdees je staat nog niet in mijn vriendenlijst.zou je voor mij kunnen kijken of het nu gelukt is om mijn pryvacyinstellingen goed op te slaan?
oooh haha Jeniyah.je hebt gelijk.vond het ook zo leuk om jouw foto s te zien.krijg je tenminste een beetje een beeld bij diegene die wat schrijft.maar wil wel beslist prive dus alleen voor vrienden.maar twijfel of instellingen nu goed zijn opgeslagen
Ohja Dees nu weet ik het weer! Ik zou persoonlijk daar van t jaar helemaal geen reis heen boeken met al die rellen/moorden/moslimbroeders! Ik vertrouw het daar niet..als je over straat loopt en je ziet mannen met geweren over straat. Wij waren daar alweer 3 jaar geleden en toen was het zelfs een stuk rustiger. Turkije is ook echt mooi hoor, ik vond het zelfs mooier,groener gezelliger dan Egypte. En ook mooi luxe hotels! Maar op het laatste moment swichten is nooit leuk dat begrijp ik..
Eerstebeeb, spannen bijna testen! En branderig gevoel down under had ik gister ook beetje last van maar ik dacht bij mij dat het door die hormoontabletten kom.
Ja gek is dat hè mams.alleen branderig gevoel,maar heb verder geen symptomen die wijzen op een schimmelinfectie(denk ik) of een blaasontsteking.
Turkije is ook erg mooi en leuk..1x geweest..normaal altijd Egypte. .wij waren net optijd terug..maar echt jammer dat het zo moet gaan nu daar..ze jagen iedereen weg..
hallo meiden, nog effe snel een berichtje voordat het huis, tuin vol stroomt met visite voor de kleine man. Gisteren zijn mn ovutesten binnen gekomen. bij thuiskomst uit mn werk gelijk eff getest. En gelijk al een opkomend streepje. Dus vanmorgen weer getest en had direct een KNALLER!! Dus er is hier hard getuinierd. Ga gauw weer, tot morgen....
Een test doen heeft nu vast nog geen zin he meiden?heb vanavond een feestje.ik wil ook niet een wijntje afslaan.kan misschien wel maanden duren voor ik weer zwanger ben en als ik er helemaal naar ga leven....dan ben ik er veel te veel mee bezig volgens mij en dat wil ik ook weer niet.en tsja...mijn lichaam voelt dus ABSOLUUT niet zwanger!
Ik hoop dat t n gezellige dag is (geweest) vandaag! Mijn ovutest was vanochtend ook weer knal, net als gister einde middag! Begin vd avond was ie vandaag weer iets lichter. Ik denk dus dat m'n piek geweest is. Voor de zekerheid doe ik morgen ook nog even n testje. De afgelopen dagen hebben we flink geklust en vanavond maken we t ook zeker nog wel gezellig. En als de test dan morgen weer echt licht is, dan komt t wachtbankje weer in beeld. Spannend hoor! @Debbie: wil je laten weten wanneer jouw ovutests weer lichter worden? Ben wel benieuwd.
zo, zit nog eff uit te puffen van vandaag. Schoonouders zijn net pas een klein uurtje de deur uit. Ga zo ook lekker naar bed. Was een gezellige dag, veel visite gehad. Ook nog de bbq aangestoken ondanks de paar druppels regen. Mn broers met hun gezinnetjes bleven eten, zo ook mijn ouders en schoon ouders. Was met bbq ook wel enorm druk, 10volwassenen en 5 kids. Maar het ging allemaal prima. Kleine man is flink verwent, allemaal compleet andere cadeaus. Dat is mooi meegenomen, want dat valt altijd maar af te wachten. Cathrien, had vanmorgenvroeg om 7.00u een knaller, om 13.00u weer getest nog steeds knallend en een uurtje geleden nog eff een test gedaan en hij leek iets minder knallend dan vanmiddag en vanmorgen, maar kan eigenlijk ook nauwelijks verschil zin. Test morgen nog eff 2 a 3 keer op verschillende tijden en ben dan ook wel beniewed wanneer ie af neemt. Heb zo'm iedee dat ie morgen ochtend wel minder zal zijn. Heb nu enorm last van mn buik aan de linker kant en ook een soort branderig gevoel thv mn linker eierstok en steken in mn achterwerk. Dus heb zo'n idee dat ie op springen staat. En dus denk ik vannacht zal springen. Ik ga lekker mn bedje opzoeken. Als het meezit slaapt de kleine man morgen een beetje uit zodat ik ook eff wat langer kan liggen. Hij lag ook pas om 22.00u in bed. hij sliep al voordat hij goed en wel in bed lag. Was helemaal doodop.
Debbie wat fijn dat je een leuke dag hebt gehad! Cathrien, die ovutesten zijn heel positief! Eerstebeeb, je moet je eigen gevoel nagaan. Ik voelde me bij pietertje ook nirt zwanger toe ik testte. Hier, gister naar den haag/schevingen geweest. Is twee uur rijden voor ons en webleven niet slapen dus waren om half 4 thuis. Nu dus ook net mn bed uit (ppositief ding aan nog geen kinderen hebben haha) Vanavond gaan we uiteten net een ander stel. Voor nu, helemaal niks! Ps ben nog niet ongesteld en voel me ook echt niet zwanger
dames, ik heb weer eens iets geks. Gebruik nu voor het eerst de ovu testen van goedkope testers. Nu had ik vrijdag een opkomend streepje en gisteren 3x een knaller. Om 7.00 13.00u en 23.00u. die van 23.00u leek me iets minder knallen maar zag echt maar minimaal verschil. Nu heb ik vanmorgen weer getest om te kijken of ie al aan het afzakken was... Om 8.00u getest en eennorme knaller, nog donkerder dan de controle streep.. Later ging ik er over nadenken en voor mijn gevoel klopte er iets niet. Vond nog een test van sensitest (die ik normaal eigelijk altijd gebruikte) en dacht ik ga nog eens testen... Om half 10 nogmaals getest zowel 1 van sensitest als 1 van goedkope testers, met dezelfde urine.. Tot maar zeer grote verbazing zag ik bij die van de sensitest een heel licht streepje (al afnemend denk ik) en die van goedkope testers knalde weer enorm! ?? Snappen jullie het nog? Welke test moet ik nu eigenlijk geloven?? Heb wel het gevoel gehad dat ik vannacht mn eisprong heb gehad, had een enorm pijnlijke buik, zo erg dat ik er misselijk van werd en hing dan ook uiteindelijk om half 3 boven de pot omdat ik vreselijk moest spugen van de pijn. Denk dat die van sensitest de juiste uitslag geeft maarja het is wel gek dat van 2 verschillende merken wat allebei hetzelfde hromoon zou moeten kunnen meten, 2 zeer verschillende uitslagen geeft. Wie had er ook al weer nog meer ook testen van goedkope testers?? Ik heb er eigelijk al gelijk geen vertrouwen meer in deze ronde. wel gisteren getuinierd en donderdag ook trouwens (spontaan) maar weet nu niet of dat wel op het juiste momend aan het tuinieren zijn geweest.
Dat had ik dus ook! Zie pagina 170 voor de foto. De ene test gaf n knaller en die van sensitest was heeeeel licht. Gedaan met dezelfde urine. Heel vreemd. Maar uk geloof de sensitest niet. Die past gewoon niet in t rijtje thuis. Heb gister ook weer 2x n test gedaan met dezelfde urine. Weer was sensitest heel licht (iets donkerder dan dag ervoor), maar de andere was wel weer donkerder (iets lichter dan de knaller). Tja... Heel vreemd. Snap t ook niet. Vandaag moet ik nog testen. Ik vermoed dat ie nu weer duidelijk lichter gaat worden. En dan heb ik met sensitest dus geen piek kunnen vinden. En wij hebben de afgelopen week om de dag geklust, gisteravond ook nog Dus ik denk dat t wel goed zit.
Zooo ik mezelf weer even gek aan het maken! Mn buurvrouw zei dat ovu testen ook wel eens posi aanslaan als je zwanger bent dus ik dacht laten we eens (nog) gekker doen.Heb net een testje gedaan en zie een licht streepje! God god god, en nu? K zou afgelopen woensdag ongesteld moeten zijn geworden dus zeker nu geen eisprong krijgen en er zou dan toch ook geen lh piek moeten zijn? Zwangerschaps testjes zijn op dus ga morgen f naar de kv. Doen we dus ook nooit meer zoiets! Grrrrr nog meer onduidelijkheid