Zwanger worden na miskraam juni '13

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Debbie81, 19 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Birds, je maakt t jezelf wel heeel moeilijk hoor, na je NOD testen met een ovutest :) Maar tzou zomaar kunnen dat het zo is!! Spannend!

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Birds; Het kan inderdaad, heb het vaker gehoord!
    Spannend morgen!

@Debbie; Ook bij jou spannend waar je nu precies zit in je cyclus!

@hier; Beetje ongerust (was ik al, maar nu iets erger).
    Sinds gisteren verlies ik wat meer afscheiding wat dunner is, daarbij zit dan soms ook wat roze. Ook bij het afvegen zie ik al 2 dagen wat roze voorbij komen.
    Herkent iemand dit?
    De krampen zijn niet echt veel erger geworden maar blijven wel aanwezig, en soms voelt het net even wat fanatieker aan.
    Help?!

3. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Birds: Spannend hoor!! Ziet dr wel goed uit die ovu test ;)

@Dees: Ist echt alleen roze? Ik had vorige week vrijdag 1 flinke druppel bloed en slijm maar dat is opgehouden..nix meer gezien erna..hoop echt dat dit niet doorzet hoor bij je..en dat het misschien een innesteling is? Ik duim!

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lieke; Is inderdaad alleen roze, met inderdaad slijm. Dat was het woord wat ik zocht :)
    Maar nu dus 2 dagen achter elkaar.
    Is dat goed of juist niet?

5. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    een vriendin van me had dit ook 2 dagen en toen hield het op..dus het hoeft nix te betekenen..ik had het vorige week 1 dag en schrok me echt rot..ik dacht dat het meteen weer over was..ben nog steeds niet gerust maar heb t gevoel dat dit wel beter gaat..

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lieke; Ik schrok me gisteren dus ook wild, we waren uit eten en ontdekte het toen ik even naar het toilet ging.
    Heb echt even moeite gehad om vrolijk en blij te doen en het eten ging ineens ook een stuk minder makkelijk. Ook vanwege de krampen . Wel fijn te horen dat het bij jou bij 1 dag is gebleven en het bij je vriendin na 2 dagen ophield.
    Ik ben er ook echt niet gerust over.
    Misschien dat ik morgen voor de zekerheid de vk bel.

7. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Als je het niet vertrouwd indd de vk even bellen..kan nooit geen kwaad..hoop echt dat het hierbij blijft hoor..

8. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Kun je een ovulatietest als zwangerschapstest gebruiken?

Deze site heeft een andere dame gevonden voor me in een ander topic :$
    Spannend!!! Heb nog niks gezegd tegen mn vriend. Wil m niet blij maken met niks.

Dees, gewoon vk bellen als je het niet vertrouwt he! Ik hoop echt dat de krampen het oprekken is en het bloedverlies de schoonmaak die de beeb houdt. Niemand wil een vies huisje ;)

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lieke; even bellen kan inderdaad geen kwaad maar je kan ze alleen maar tussen 10-11 bellen. Daarna is er de spoedlijn zeg maar.

@Birds; ga je morgenochtend testen met KV?
    Spannend!!

10. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ja moet wel eersr even halen. Heb niks meer thuis. Maar test dan gewoon met deurine later. Drink gewoon even niks

11. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Heh jeetje meiden.... Gaan niet eng doen heh??
    Dit moeten wel plakbeebjes zijn!!

Birds wat vaag joh!! Ben benieuwd naar je test morgen.

@hier al 5 dagen vruchtbaar slijm (althans daar lijkt t op) en een beurs stekerig gevoel onder in me buik. Doesn't make any sense! Kent of herkent iemand dat??

12. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Misschien omdat je zoveel hebt getuinierd de laatste tijd dat je baarmoeder wat beurs is? Dat slijm kan met vanalles te maken hebben volgens mij.

13. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen,

Birds>>spannend meid. een pos ovu test Kan idd ook hcg meten, word overigend wel afgeraden maar jouw test geeft wel duidelijk positief aan en is geen tuurstreepje.
    Spannendddd.....
    Je kan trouwens je ochtend urine bewaren en eff in de koelkast zetten. Wel eff in roeren voordat je gaat testen.
    Maar aangezien je al na je nod zit, is ochtend urine niet perse nodig toch?

Hier net weer ovu test gedaan>> HIj blijft knallen:( al voor de 3e dag.
    Nogmaals ook 1van sensitest gedaan en dat streepje is bijna weg.
    Heb niet echt vertrouwen meer met die testen van goekope testers!

Heb trouwens gisteren een sollicitatie de deur uit gedaan, vragen een doktersassistente in het ziekenhuis in mn woonplaats. Met eerste instantie een jaarcontract.
    Ga dan wel risico lopen met een evt zwangerschap en mn man die nog zonder werk zit maargoed eerst maar eens op gesprek zien te komen en dan moeten ze me nog willen ook natuurlijk. Dan kunnen we alsnog de voor en tegens tegen elkaar op gaan zetten.
    Dus ik zie het wel maar vind het wel spannend!! Zou ideaal zijn kwa afstand.
    Moet nu 1 uur reizen. deels met auto, deels met metro en deels te voet.
    En dan kan ik de fiets pakken 15 tot 20 minuten fieten of een minuut of 7 a 10 met de auto.
    Meiden, moet weer gaan. Werken vandaag.

Nog 2 weekjes volhouden en dan vakantie!!

14. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Dees dan zeker om 10 uur even bellen..hou me op de hoogte ok?

Lucht wordt pikzwart hier en het rommelt..bah ik haat onweer!

15. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Hallo Dames,

Deesdees, heb je nog roze verloren? Niet te veel zorgen maken, het komt goed.

Hier terug eerste werkdag, heb er absoluut geen zin in! Wou dat ik kon thuis blijven. Met m'n mannetje gaat het beter. Hij ligt nu al 4 dagen plat en heeft steeds minder pijn dus dat is een goed teken.

Hier nog altijd geen eisprong. Zit nu inmiddels op dag 23. Mijn bmm staat nu al meer dan een week hoog en open maar niets, absoluut niets... Heb wel steeds een soort druk in de onderbuik maar mijn ovulatiestesten knallen niet meer. Wel altijd een heel duidelijk streepje. Om gek van te worden.

Birds, al getest???

16. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Testje is negatief...ochja k heb iig weer een tweede streep gezien bij mn ovu test hihiNu ben k wel heel benieuwd wat de dokter (hopelijk daarna gyn) zegt

Daphne..wat fijn dar t met je vriend beter gaat. Geen leuke afsluiter van de vakantie :(

17. Eerstebeeb

Eerstebeeb Bekend lid

6 mei 2011
    585
    1
    0
    NULL
    NL
    Hier een dag voor mijn NOD.maar spannend is het al niet meer na HA bezoek vanochtend.heb steeds jeuk beneden en 's nachts wakker van pijn in baarmoeder.heb inwend. Ondedrzoek gehad en zijn kweekjes opgestuurd om te kijken of het gaat om een infectie.volgens haar zat mijn ongi er aan te komen.bah...ik ben verdrietig

18. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Birds, toch balen van de negatest!! Grrrr! :(

Eerstebeeb, misschien een vaginale schimmel? Of is het echt in je baarmoeder? Vervelend meid, en dan ook nog een naderende ongie..

Hier, hoop ook dat mn ongie snel komt. Ik heb het idee dat het vanonder wat nauwer is dan vant weekend. misschien voortekenen van ongie..heb er nooit zo opgelet eigenlijk.
    Vanavond werken en dan zitten er weer 4 werkdagen op en ben ik er 3 vrij :)

19. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Hoe kan de HA nou weten dat je ongi eraan komt? Voor hetzelfde geld is dit een zwangerschapskwaaltje. Nog een dagje geduld en dan weet je het! Ik duim voor je!!!

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Birds; Ik had nog wel zo'n goede hoop! Balen :(

@Debbie; Ohw maar dat is wel een leuke vacature dan, hopelijk pikken ze jou eruit.
    Scheelt je aanzienlijk wat reistijd!

@Daphne; Dit gaat bij jou dus een iets langere cyclus worden nu, heb je wel vaker gehad zie ik?
    Sterkte nogmaals met je mannetje.

@Lieke; Ik heb gebeld, ze schrok wel een beetje omdat ik er dus ook wat krampen bij heb. Zij vond het geen goed teken.
    Maar ik heb nu wel alvast volgende week een echo, om te kijken of er wat zit of niet..spannend!

@mamsie; Nog niet ongesteld dus, dat het maar gauw mag gaan doorzetten!

@hier; Nog steeds roze verlies, niet meer maar ook niet minder.
    Net wel een CB digitale test gedaan en een KV, om te kijken of het HCG mooi oploopt of niet.

Deel Deze Pagina