Oehh dees, k vind die er wel goed uitzien! "Fijn" dat je eerder kan komen, ik hoop dat alles goed blijft gaan! Probeer je niet teveel in te spannen met bukken en tillen en ik zou als ik jou was geen sex hebben (met roze verlies zal je dat wel niet doen maar evengoed een tip )
@Birds; Ik durf dus al helemaal geen gemeenschap te hebben, veel te bang dat er wat mis gaat Dus daar kwam het al niet van en nu zie ik het dus al helemaal niet zitten. De testen zien er zeker goed uit, dat geeft wel wat hoop.
Hai hai dames, Dees, je maakt het wel spannend zeg... Hoop dat het allemaal goed zit!! wat hebben jullie nu besloten rondom de vakantie? Hier vandaag vreselijke buikpijn. Morgen NOD, als dat nog klopt ivm late eisprong.. Ben benieuwd of dit mijn ongi is of dat het wat anders is. Nog niet getest omdat ik dat dan weer zonde vind van de testen haha. Ik wacht tot morgen en dan zien we het wel. Hier heerlijk vakantie. We gaan vrijdag t/m woensdag weg. Daarna een paar dagen thuis, en dan van maandag tot maandag nog een weekje. Heerlijk!! Ik ben er zo aan toe!! @ Daphne, beterschap met je vriend. Heftig zeg! @ debbie, ik had ook 3 dagen knallende ovutesten... Heel raar. Spannend sollicitatie!! Hoop dat het wat wordt! @ birds, jammer dat de test negatief is @ eerste beeb, dikke knuffel! Is niet leuk!! Liefs!
@Dees spannend meid dat je zo snel mag komen..ben erg benieuwd.. ik heb steeds een zenuwachtig gevoel. .hoort dit erbij of? Ik heb nix om me druk om te maken..
Ik breek even in dames om te vertellen dat ik eindelijk ongesteld ben geworden!! Hier dus weer aan de clomid vanaf overmorgen !! Wat goed er zijn al dames zwanger!! Gefeliciteerd En Dees ik heb je testen net gezien ik duim voor je ziet er wel goed uit!! Xx
@ellepel; Wij hebben besloten om deze week de kans te geven om een alternatief te vinden. Vinden we die niet dan laten we het geld terug storten. Het geld krijgen we pas met ong. 2 weken terug dus het heeft ook geen zin om elders een vakantie te boeken. Daar gaat dan te lang overheen. Spannend morgen! Ga je vroeg testen? @Lieke; Dat zenuwachtige gevoel is erg herkenbaar, hoort er allemaal bij denk ik. Het maakt het niet makkelijker. Ben wel blij dat ik a.s. maandag al voor de echo mag, maakt me niet of er dan weinig te zien valt maar vast wel iets als het goed zit. @Pluisjee; Wat fijn! Veel succes in de volgende ronde!
Ik kom nu net bij de HA vandaan, de vit.b12 injecties blijven gehandhaafd. Vooral nu ik zwanger ben en de b12 hard nodig ben. Weer een extra recept met ijzertabletten meegekregen, ik heb weer een voorraad De HA was blij verrast dat wij weer zwanger zijn
@Dees gelukkig maar..ik hoop dat dat wel snel verdwijnt..kijk je hebt weer een voorraadje meegekregen..kan je voorlopig weer vooruit
@Lieke; Ik kan weer even vooruit inderdaad, denk wel dat ik ze de komende tijd nog nodig ben. Hoe gaat het met jou verder?
Eeeuuh Daphne miischien kon ze zoiets voelen tijdens inwendig onrzoek??geen idee.vind het niet zo spannend hoor...ik voel me alles behalve zwanger en bij andere zwangerschappen had ik meteen na eisprong al symptomen en had ik eigenlijk nieteen een test nodig.dus ik weet wel zeker dat ik morgenochtend ongi ben,maar toch lief cat je ff duimt hoor
Dees, testen zijn mooi! Balen zeg dat het niet minder wordt, dat kan je na een ma eigenlijk niet hebben..je bent toch al onzekerder dan anders. Hopelijk snel een mooie echo! Zenuwachtig gevoel de eerste weken van de zwangerschap heb ik met alle 3 zwangerschappen gehad zal wel komen dat je niet zo veel vertrouwen in je lichaam hebt en je wens steeds vuriger wordt. Als je eenmaal zwanger bent wil je het zoooo graag bij je houden!!
Ik schrik me helemaal wild vanochtend..heb last van lichtroze verlies..volgens zh kan het geen kwaad zolang het niet helderrood wordt..wil dit niet weer meemaken..
Dat hoop ik ook niet indd heb jij het ook nog steeds? Ik maak me echt zorgen..vorige keer begon het ook bij 5.2 weken..pfff en nu weer
Oooh Lieke en Deesdees.wat eng.moet zeggen dat ik tussentijds ook steeds bloed verloor.zelfs met de eisprong heb dit nog nooooit eerder gehad.volgens mij bloed je wel sneller na een curretage als je het mij vraagt.dus hoeft natuurlijk niet ernstig te zijn,maar begrijp jullie angst.zou zelf ook in doodsangst zitten hoor dames.
Wanneer is je eerste echo Lieke? Hopelijk blijft het hierbij. Ik denk dat Eerstebeeb gelijk heeft ivm bloed na een curretage. Bij mijn eerste ongesteldheid heb ik nog een week na mijn ongi bruinverlies gehad. En mijn baarmoedermond staat sinds dag 1 helemaal open. Ik vraag me af of dit ooit nog weer normaal zal worden.