Ellepel! Ik heb een meisje! 9 juli is ze 14 maand. Leuk en toevallig zeg! Hihi veel afleiding heeft ze me echt gegeven! Wel fijn dat je kleintje ff hit logeren was maar denk ook wel weer fijn inderdaad als ze er weer is! Geniet ervan! Nu al zo wit ellepel? Je had toch woensdag de curretage gehad? Welke test doe je dan? Ovulatie of zwangerschaps? Ik heb er eigenlijk nog weinig behoefte aan, maar aan de andere kant wil ik wel snel zwanger worden. Heel dubbel.. @birds een heel fijn weekend gewenst, met heeelll veel goede afleidingen! Laat je ons weten als je urine hebt getest? @eerstebeeb is het een goede vriendin? Anders had ik haar er wel op gewezen. Ik heb/had ook een vriendin, die weet niet eens van dit gebeuren. Zo weinig hoor ik van der.. Sterkte ermee! Misschien hard maar rond deze tijd heb ik wel gemerkt wie echt voor me klaar staan maar vooral ook wie niet. Ik heb vandaag een rotdag gehad. Dood verveeld en daardoor veel nagedacht. Ook met m'n vriend erover gehad dat die er wel meer mag 'zijn' voor me. Hijs heel afwezig en lijkt het gewoon vergeten, zoals iemand hierboven dat zei. Terwijl ik de marathon lijk te lopen waar geen einde aan komt, lijkt hij verder te zijn gegaan. Langs de zijlijn als een toeschouwer.. Wil wel af en toe afleiding, aai over de bol, interesse in de verwerking, lichamelijke pijn enz. Ik kan aan de buurman ook wel vragen hoe het met hem gaat, maar wil gewoon echte interesse. Persoonlijke gesprekken voeren, maar ook afleiding! Leuke dingen, romantiek.... Nahja zal wel aan mij liggen. Maar hij begreep het wel.. Maneigen? Dikke knuffel voor iedereen! Xxxxx
Hey Sharon.denk dat het wel een beetjemaneigen is.mijn man is normaal gesproken ook geen prater en snapt ook weinig van de vrouw.haha.maar vind het knap dat ie me nu zo ontzettend begrijpt en steunt.dat is zo belangrijk.kon gisteravond weer me weer even helemaal uithuilen bij hem.vanmorgen wakker geworden met ontzettende hoofdpijn,oorpijn keelpijn.ben helemaal kapot.ben bang voor maandag.val ineen diep zwart gat.kan nu ff niet werken.heb nogal zwaar werk en lichamelijk ben ik kapot.wil afleiding maarbenook nog te zwak. Gelukkig heb ik een dochter van 25 maanden.ik wil nog veel meer schrijven maar ben te moe.mijn gevoelens gaan zo heen en weer.zodra ik alleen ben huil ik alleen maar.vooral die angst.ik durfde al nooit meer zwanger te zijn.al die angst van de eerste zwangerschap.is traumatisch geweest.en nu mn tweede miskraam.al die angst.....die angst voor een tweede zwangerschap wordt steeds groter.maar ik wil zo graag.. Sharon net als jij wil ik zo snel mogelijk weer.moeten we nu ook gaan testen?en ben je nu extra vruchtbaar??maar ben bang dat je nu weer groter kans hebt op nogeen een miskraam.moet het lichaam niet eerst herstellen?wil het nietop mngeweten hebben dat het weer misgaat omdat ik te snel ga
Idd Deesdees.wel heel snel.ga straks toch maar ff naar Kruidvat.even testen zodat ik weet hoe het streepje nu is.dan volgende week maar weer
Hai dames, ik had nog action testen. Heb er nu 2 gedaan en ze zijn allebei negatief. Ik ben echt super blij!
#$¥###. kom net bij action vandaan.heeft die goede testen dan?wist niet eens dat ke ze daar kon kopen
Vraagje meiden......donderdag curretage gehad.vandaag als geen bloed meer.heeft de gynaecoloog nu heel goed zn werk gedaan of is dit juist niet goed?
Testen zijn niet altijd even goed las ik hier op het forum. Ik vertrouw toch meer die van kruidvat, 2voor5,- Maar tja dat was om een 2e streep te zien, wil hem nu liever omo-wit hebben.
Durf ik niet te zeggen, ik heb vorige week de 21e de curettage gehad en ik vloei nog steeds. Weet echt niet of het goed is als je nu al niet meer vloeit. Ben je veel op de been of lig je veel?
Deesdees Je had een rijtje wanneer je een grote kans heb op ashermann. Ik heb ook keizersnede gehad, miskraam en curretage. Dus ook verhoogde kans. Het internet is handig maar het kan je ook harstikke gek en onzeker maken. De kunst is om daar een beetje luchtig mee om te gaan. Anders heb je echt geen leven meer.
weet niet meer wie het vroeg over hoe lang het duurd na een curretge dat je weer zwanger word. Dat is echt bij iedereen verschillend, net zo als het bij iedereen verschillend is hoe snel het gewoonlijk duurt om zwanger. Snap heel goed dat de onzekerheid er is en de vraag er is of het nou ooit gaat lukken. Zelf ik heb dat en dat terwijl ik al een kleine heb. mijn vraag is dan of er idd ooit nog een 2e gaat komen. Ik denk dat veel meiden dit wel ervaren (na een miskraam of ma) ongeacht of het je eerste kindje is of je 2, 3e enz. De 1e keer was ik in ronde 2 al zwanger. dat werd een ma. gecurriteerd met 12 weken. ivm lange nasleep konden we er pas 3 maanden later weer voor gaan. Dit keer duurde het veel langer, na 6 maanden raakte ik behoorlijk gefrusteerd. Hebben toen eff een time out van 2 maanden ingelast en hebben een heerlijke vakantie geboekt. uiteindelijk was ik na 11 maanden weer zwanger. uit die zwangerschap is mn zoontje ontstaan. Nu was ik in ronde 9 zwanger. ook weer dus een ma (gecurriteerd met 10 weken) Ik ga eerst wachten op 1 menstruatie voordat we er weer voor gaan. vorige keer rade de gyn ons dat ook aan, 1 menstruatie wachten per curretage. had toen 2 curretage gehad in 4 weken tijd, vandaar dat we pas 3 maanden later er weer voor konden gaan.
Heb vandaag boodschappen gedaan en hele ochtend vanalles in huis gedaan.maar bloeden is gestopt.heb nu alleen nog witte afscheiding
Hoi Debbie. Heb gelezen dat ze aanraadden om een menstruatie te wachten.alleen zodat ze het termijn beter kunnen vaststellen.niet om gezondheidsredenen.maar ik weet gewoon niet of het kwaad kan om meteen alweer te proberen.is de kans op mk dan niet erg groot of heeft dat er niks mee te maken!?heb zoveel vragen.maar kan nergens goed antwoord vinden.twee dagen na curretage bloed ik al niet meer(of juich te vroeg en barst het morgen weer los)dit was de week van mijn ongi.dus zou ik gewoon weer een eisprong kunnen hebben gewoon volgens mijn cyclus zoals die altijd was???raar die drang om zwanger te worden na mk.die extreme drang.gewoon omdat ik weet dat dat de enige manier is om het te verwerken??
het vloeien is bij mij trouwens nu ook bijna gestopt gelukkig. Hopelijk blijft dat zat en stopt het vandaag of morgen helemaal. Mag ook wel na bijna 2 weken. maandag over 1 week op controle, gek genoeg kijk ik daar wel een beetje naar uit. Heb het idee dat we vanaf dan pas een punt erachter kunnen zetten (mits alles goed is en er geen rest zit).
@deesdees, ik heb ook een kruidvat test gedaan. Ook die was negatief. Gelukkig. Dus ik denk dat dat goed zit
@debbie, wat fijn dat het vloeien bijna over is. Hier alleen nog wat slijm en roze bij afvegen. Hoop ook dat dat snel over is. Wat een gedoe allemaal... Hopen dat het voor ons allen snel over is! Ik ga ff naar mijn dochter, die is boven de boel aan het afbreken in bed. Ze is niet lekker vandaag... Last van prikjes...
Hoe is het hier? @Debbie; Is het vloeien nu gestopt? Hier lijkt het vloeien nu ook bijna over en uit te zijn, wil dit zo graag afsluiten. Ik zit er trouwens over na te denken om een soort van herinneringsding te laten maken, in de vorm van een tattoo denk ik. Iets met een klein vlindertje of een sterretje, hebben jullie tips of ideeën?
Hoii dames. Ik ben weer terug van het weekendje cross.. Het was leuk met veel ergernissen( crossauto vuur gehad en sprinter ook kapot maar allebei toch gemaakt), veel modder (40cm hoog) en ook zon! Hier dagen geen bloed meer of pijn. Dus lichamelijk voor mijn gevoel goed, moet wel nog testje doen of die wit is. Emotioneel gaat die op en af. En seksueel...het is dat we gister heel moe waren maar anders...haha Debbie, ellepel en deesdees ben blij te lezen dat het bloeden bijna is gestopt! Deesdees, ik wou zoiezo mijn tatoeage op mn pols uitbreiden tot mn hele onderarm (bloemen) en daar wil ik een heel klein sterretje bij zetten.
@deesdees, ik heb er ook over na zitten denken. Er zijn heel veel sites met mooie tatoeages. Ik doe het zelf niet. Ik wil wel graag een tatoeage met de naam van mijn dochter, mogelijk dat er dan wel een sterretje bij komt, maar dat denk ik niet. Meer omdat het me teveel verdriet doet en ik er dan steeds aan moet denken. Maar dat is voor iedereen anders. Als het goed voelt moet je dat zeker doen! Ik heb de echo en de kleertjes e.d. in een doos gedaan als soort van herinnering. @ birds, dus best een lekker weekend gehad? Even lekker aan andere dingen gedacht? Fijn dat je geen bloed en pijn hebt! Ik hoop dat je test ook negatief is (hoe raar dat ook altijd klinkt). Ik heb ook echt zin in seks, maar ik durf het nog niet omdat ik bang ben voor ontstekingen ofzo... Maar ik zou graag weer willen!
Net even een test gedaan om te kijken of ik alle hcg kwijt ben, test spreekt voor zich Hoe lang duurt het ongeveer totdat je testen weer wit moeten zijn en je alle HCG kwijt bent?