Zwanger worden na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Travelgirl, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Yippie! Gefeliciteerd Travelgirl!

2. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Wow wat geweldig!! Gefeliciteerd! Hoop dat je gauw wat meer kunt genieten!

liefs Susy

3. Travelgirl

Travelgirl Actief lid

9 jun 2009
    108
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank jullie wel :)

En Lynnami wat heb je een ontzettende mooie echo!

4. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ja he, ik ben verwend ;) 15 juni krijg ik er weer een, en dan duurt het een uur en krijg er zelfs een filmpje van :)
    Ik ben zo blij voor je dat je lekker zwanger bent! Ik weet precies hoe je je voelt hoor. Ik ben ook nu nogsteeds bang dat het mis gaat, dat het hartje stopt ofzo.

5. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Hallo,
    Ik had op 1 dec een MK en op 9 januari alweer een positieve test in handen. Mijn HCG was met oud&nieuw uit mijn lichaam. Had toen een test gedaan om te kijken of het eruit was.
    Wat fijn dat je wel zwanger bent!! Gefeliciteerd!!! Ik weet dat het moeilijk is maar probeer vertrouwen te hebben in je lijf en je wondertje, en vooral om er een beetje van te genieten. Het is zo bijzonder als zo'n wondertje in je groeit!!
    Heel veel geluk!

Liefs

6. happiness

happiness Actief lid

4 jan 2010
    222
    0
    0
    Nederland
    Hoi Travelgirl,

Zie je nu wel....SUPER!!!! Gefeliciteerd!!!
    Ik hoop dat je toch al een beetje kunt genieten.
    Het gaat vast allemaal goed.

Liefs

7. MamaSmurf

MamaSmurf Niet meer actief

Hallo allemaal,

wat fijn om te lezen dat jullie zo snel weer zwanger geworden zijn! Dat geeft moed! Van harte gefeliciteerd allemaal.
    Ik heb afgelopen vrijdag een curretage gehad en had me vorige week nog niet voor kunnen stellen om er meteen weer voor te willen gaan ook al wil ik graag een kindje. Maar nu is het anders. Ik kan niet wachten! :p

xxx

8. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Zoals Karin hierboven al zei, wat geweldig dat iedereen weer zo snel zwanger is.
    Na hoeveel weken hebben jullie opnieuw een test gedaan? Moet je gaan rekenen voor een nieuwe cyclus vanaf het moment dat je een miskraam krijgt, of vanaf het moment dat je stopt met bloeden? Het is nu 4 weken geleden dat ik een miskaam kreeg, en het bloeden heeft een week geduurd, 3 weken geleden dus. Ik heb vorige week zaterdag een test gedaan, en die was negatief (was ook bedoeld om te kijken of de HCG uit mn lichaam was). Sinds twee dagen vermoed ik dat ik weer zwanger ben.

9. happiness

happiness Actief lid

4 jan 2010
    222
    0
    0
    Nederland
    Hoi Sstephanie1,

Vervelend voor je dat je ook een miskraam hebt gehad. Ik hoop voor je dat het snel weer raak is. Ik had mijn miskraam op 6 dec. 4 dec. was bloedverlies begonnen. Twee weken daarvoor al bruinverlies. Omdat ik meteen weer zwanger was, konden ze niet zeggen wanneer bevruchting was geweest maar ze hebben bij mij gewoon 6 dec. als begin van cyclus aangehouden.

Maar de precieze datums zijn niet van belang. Mocht je nu weer een positieve test krijgen, dan zou ik contact opnemen met verloskundige. Ik had mn eerste echo al met 7 weken ivm de miskraam. Konden toen al een hartje zien kloppen. Ze meten het vruchtje, en op basis van de termijnecho (rond 12 weken) berekenen ze de uitgerekende datum.

Heel veel succes en geluk toegewenst!

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik hoop dat ik deze ronde zwanger mag zijn. Deze maand een vmk gehad dmv ICSI. Helaas kan ik deze ronde niet door met ICSI, maar kan pas in juli of augustus verder. Dus deze ronde zelf aan het klussen gegaan en ik hoop zo enorm dat die ene zwemmer zijn doel heeft bereikt. We hebben maar een paar % kans.

Deel Deze Pagina