Ik zit nu in de 5e week van mijn zwangerschap en vanochtend viel het me ineens op dat mijn borsten ineens niet meer zo pijnlijk en gespannen zijn, terwijl ik daar toch 5 dgn enorm last van had. Maak me vreselijk zorgen...in mijn vorige zwangerschap (die overigens na 16 wkn afgebroken is ivm met niet levensvatbaar zijn van ons dochtertje) waren mijn borsten mijn graadmeter. Zolang ze maar pijn deden was er iig iets aan de hand en zat ik vol zwangerschapshormoon. Nu zijn mijn tepels alleen nog een beetje gevoelig. Je kunt de ene zwangerschap niet met de andere vergelijken, maar je leest toch ook wel dat het de eerste symptomen kunnen zijn van een miskraam...en ik ben ookal 38. Iemand wijze raad?
Ik had net als jij gevoelige borsten, dag voor mijn miskraam waren ze opeens niet meer gevoelig. Ik had toen net als jij zoiets van 'ohoh, waarom doen ze nou geen pijn meer?' Ik hoop van harte voor je dat het bij jou wel goed gaat!!!
En hoe ver was je toen Mrs. Hair? Het frustrerende vind ik dat het vanalles kan betekenen, maar ook helemaal niks!! Dat niks doen is niets voor mij.....
heb hetzelfde gehad en zat me gelijk zorgen te maken. een paar dagen later deden ze ineens weer wel zeer. het schommelde elke dag (ook met misselijk zijn) de ene dag had ik gewoon meer last als andere het hoeft niks te zeggen want ik ben ondertussen al bijna 24 weken zwanger groetjes
Ik hoop voor jou dat het bij jou net als bij Silly is! En voor mezelf de volgende keer ook, want als ik weer zwanger mocht worden, ga ik natuurlijk helemaal para zijn als mijn borsten opeens geen zeer meer doen... Was ongeveer 5 weken, moeilijk te zeggen omdat mijn spiraaltje net verwijderd was. Ik weet dat ze zeggen dat je daarna wel gelijk zwanger mag worden, maar voor mijn gevoel had dat er toch wat mee te maken...
Bedankt voor je reactie Mrs Hair. Gelukkig zijn mijn borsten gedurende de dag weer veel gevoeliger geworden, dus ik ben weer iets geruster, maar ik zal blij zijn als ik die eerste echo achter de rug heb..pff!
Bij mijn zwangerschappen was het ook per dag verschillend. Blij om te lezen dat je borsten weer zeer doen...haha...klinkt wel heel apart! Ik hoop dat je snel je beeb op de echo kan zien!
Dankje wonder...ik probeer er nu ook niet zo over na te denken! Leuke namen trouwens, Elin en Seeger!
Ik heb geen wijze raad, helaas wel herkenning van mijn eerste zwangerschap die in een missed abortion eindigde. Toen waren mijn borsten van de ene op de andere dag niet meer gevoelig, zo'n beetje tussen week 5 en 6. Bij 10 weken bleken bij echo de vruchtjes niet te leven (het was een tweeling). Bij mijn 2e zwangerschap (mijn huidige zwangerschap) zijn mijn borsten gevoelig gebleven en nu ben ik nog steeds in verwachting van een dochter. Ik hoop dat het bij jou niks te beteken heeft, maar bij mij was het een teken dat het niet goed zat.
Gelukkig heeft het maar 1 dag geduurd, inmiddels zijn we bijna een week verder en ik moest zeggen dat ik wel steeds aan mijn borsten voel om te kijken of ze nog pijn doen...voor mij zijn ze toch ook een soort graadmeter, vandaar dat ik even in de stress schoot. Maar so far...so good!
Oh, gelukkig maar! Mijn borsten waren ook mijn graadmeter, zat de hele dag in ze te knijpen, hihi! Hopelijk zit het allemaal helemaal goed bij jou!