Ik heb nu sinds gister bruine afscheiding.. Vandaag is het echt waterig geworden. Zou ik zwanger kunnen zijn? Morgen is mijn NOD... Moet nog even wachten..
Bruine afscheiding kan wel, dat zou oud bloed kunnen zijn. Maar het kan ook begin van je menstruatie zijn. Morgen of maanden even testje doen als het nog niet heeft doorgezet dan heb je meteen zekerheid
He muisje, Ikke moet morgen ook ongesteld worden, en heb sinds een paar dagen smorgens een lichte veeg, was eerst roze, en daarna lichtbruin... Hele gele urine, en de rest van de riedel... Maar ben 27 Juni voor het laatst begonnen met mijn menstruatie, dusse, zou wel erg snel zijn als het zo is nietwaar... Maar ik duim ook voor je hoor!!!
Zou het wel een btje snel vinden als het zo is hoor! En dat terwijl ik niet met de pil gestopt ben om zwanger te worden, maar eerst gewoon wil ontpillen...
ja lekker toch als het zo snel kan! jeetje ik teken ervoor, en ontpillen tsja,, bij de 1 duurt het zo lang en bij de ander zolang,, ik heb de pil aan de kant gegooit 2/1 jaar geleden en dachten we zien wel,,
En muisje nog steeds niet ongesteld??? Ik duim voor je hoor!!!!! Hier vanmorgen ongesteld geworden...