Hallo lieve mensen, Heb even jullie hulp nodig, afgelopen zondag ben ik ongesteld geworden( eerste keer na stoppen van de pil) woensdag was het over. Maar net ga ik naar het toilet en zie ik weer bruinverlies Weten jullie hoe dat kan? Ik hoop dat jullie een antwoord hebben vindt het wel raar. Liefs
Nou.. ik ben nu al 8/9 dagen ongesteld. Ook de 1e keer na stoppen met de pil. Dan tel ik de dagen bruinverlies erbij. Duurt echt megalang pffff. Ik denk dat het erbij hoort. Je lichaam moet immers zelf weer op gang komen.
tussentijdse bloedingen komen vaak voor bij het stoppen met de pil ! niks om je zorgen over te maken,, je lichaam moet op gang komen ,en wennen aan ""geen pil"" naarmate de maanden volgen zal je merken dat je cyclussen reg of onregelmatig zijn succes
Dank je wel voor je antwoord music! Dacht dat ook stiekem al wel maar was gewoon na de pilstop netjes 1e keer na 28 dagen ongi geworden en na paar dagen dat weer dus vandaar maar thanks again!
graag gedaan meid! je lichaam kan heel gek gaan doen als je stopt met de pil (voor mij alweer 4/ jaar geleden) dus sta er niet van te kijken als je tussentijdse bloedingen,hele lange cyclussen,hele korte cyclussen,buikpijnen,heftige menstruaties hebt!! enz enz hahaha succes meid