hoi meiden, 2 jar geleden hebben we het sperma van mijn man laten testen die had toen 22 miljoen zaadjes. we hebben de avond ervoor nog gemeenschap gehad en we hadden de helft naast het potje gespoten zeg maar hihi. nu 2 weken geleden weer ingeleverd dus 2 jaar later. bleek dat mijn man maar 3.1 miljoen zaadjes had. we hebben 3 dagen geen gemeenschap gehad maar 5 dagen er voor is hij in de sauna geweest. nu mijn volgende vragen: zouden jullie gewoon weer de avond ervoor gemeenschap hebben? of kwam het door de sauna dus 3 dagen ophouden? en hoe lang wachten tot we het er weer heen moeten brengen? aangezien de sauna ook wel de boosdoener kan wezen. ik hoor het heel graag liefs
Een man maakt elke 3 maanden nieuw zaad aan. 1 test in de 2 jaar is dus onvoldoende om een duidelijk beeld te krijgen. Volgens mij raden ze ongeveer 3 dagen onthouding aan. Verder gewoon normaal leven als je anders ook doet. Warmte is inderdaad niet altijd goed voor het zaad (zijn ook vast mannen waarvan het zaad niet anders wordt). Mijn man heeft zich aan alle adviezen gehouden en zaad bleef ruk, soms heb je ook gewoon pech. Elmo
we moeten ook weer opnieuw heen brengen omdat 2 weken geleden dus een niet goeie test had zeg maar. maar we moesten het weer heen brengen, maar als het sperma eens in de 3 maand vernieuwd dan heeft het toch weinig zin om het nu al weer heen te brengen? ze hebben wel gezegt dat het gewoon weer heen moest. maar als het zaad dan nog niet ververst is dan kan het nog steeds niet goed wezen.
nee dat is ook wel weer zo hahaha dom! nou dan moeten we maar gewoon inleveren en weer zien. dan maar weer gewoon drie dagen niet maar de vorige keer was het 12 uur later en toen was het veel beter dus misschien behoort hij wel bij de mannen die de 2e keer beter sperma hebben dan de 1e keer
ja maar ik ben zo bang dat die do's en dont's niet klopppen bij mijn man. we doen het gewoon wel volgens het boekje. mocht het nu weer slecht zijn. dan doen we het een keer op een andere manier. maar ja wat schiet je er eigenlijk mee op het hoort gewoon ged te wezen. en eigenlijk bedenk ik van alles wat gewoon nergens opslaat. en we gewoon volgns het boekje moeten doen. ik maar mezelf gewoon blij met een dode mus eigenlijk.
ja best wel eingelijk hahahaha. het slaat ook nergens op het zaad is goed of slecht. bedankt dat je mij daar even helder over hebt laten nadenken hihi